quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef depichi het volgende:
Top uitleg, na het werk gelijk even kijken.
Inderdaad na een langere rit wordt de verwarming koud als de motor stationair loopt. (denk aan file, spoorwegovergang, sex in de auto, etc etc)
Thx !
Thermostaat stuk, had ik toevallig vorige maand ook. Ding kost €13 met pakking. Vervangen is 10 minuten werk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Hyperdude het volgende:
Thermostaat kapot is toch juist slechte verwarming als je rijdt; niet als je stilstaat
Ah, gelukkig, nog iemand met ervaring. Mijn vrouw vond dat het al lang duurde..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
of een dimlicht vervangen bij een ka, ook al zon "fijne" klus
Nou, hoop dat dit de laatste was, want ben blij als ik er vanaf ben.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
yup, heb er onder tussen wel handigheid in gekregen en doe ze binnen 5 min, maar makelijk is anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop