Vettel kan het palmares van Schumacher gaan evenaren of Dat zie ik niet gebeuren
Ik verdenk Contador van dopinggebruik of Daar verdenk ik hem niet van
Tuitert is terecht sportman van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn
Jammer dat Edward Gal zijn prijswinnende paard moest verkopen of Daar kan ik niet mee zitten
Edwin van Calcer is de grootste faler van de winterspelen of Dat is Gerard Kemkers
Jammer dat Erica Terpstra is gestopt of Mooi dat we daar vanaf zijn
Marianne Timmer is te lang doorgegaan of Jammer van de tegenslag bij Marianne Timmer
Triest het overlijden van Anton Geesink of Triest het overlijden van Jean Nelissen
Jammer dat Lars Boom zo weinig veldritten rijdt of Terecht dat ie zich op de weg richt
Er wordt te veel schaatsen uitgezonden op TV of Daar wordt terecht veel van uitgezonden
De winst van Mark Tuitert op de 1500 meter of De winst van Nicolien Sauerbreij op het snowboarden
Yuri van Gelder verdient een herkansing of Yuri van Gelder heeft zijn kansen verspeeld
Mooi dat Marianne Vos wereldkampioen veldrijden werd of Jammer dat Marianne Vos geen wereldkampioen op de weg werd
Robert Gesink had zonder blessure de Tour kunnen winnen of Dat had ie niet gekund
Nadal heeft Federer definititief afgelost als nummer één of Federer komt nog wel terug
De toewijzing van het WK aan Rusland en Quatar was doorgestoken kaart of Dat is op eerlijke wijze gebeurd
Jammer dat Epke Zonderland geen wereldkampioen werd of Knap dat Epke Zonderland tweede werd op het WK
Jammer dat Ria Visser is gestopt als schaats-analiste of Erben Wennemars is een waardige opvolger
2010 was een mooi sportjaar of 2010 had voor mij beter gekund
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !