leg uit want hier ben ik heel nieuwschierig naar.....quote:
Nee nee, zo makkelijk kom je niet van me afquote:
Joh til er niet zo zwaar aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
leg uit want hier ben ik heel nieuwschierig naar.....
nein und nein.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh til er niet zo zwaar aanIedereen is dronken of op zn minst slaapdronken
Jij doet gemakshalve maar de aanname dat ik daar niet van op de hoogte was. Nou, dat is dus een mening die je te snel vormt want dat wist ik allang. Moet ik daarom maar zeggen dat ik het mooi vind als een kerel met 10 kettingen om zijn nek loopt? Verder was mijn commentaar vrij duidelijk en fair lijkt mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
leg uit want hier ben ik heel nieuwschierig naar.....
ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ROCKIEJESTAATINDEOP
gefeliciteerd
great job, mr. fles.
huh, wat een gelul, ik heb wel voor hetere vuren gestaan hoor, en ik laat me echt niet afbekken door een pubertjequote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee, zo makkelijk kom je niet van me afbegin ik een dreiging voor je te vormen?
Ik sta erinquote:
Dat zou ook vrij beschamend zijn als je dat wel zou doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
huh, wat een gelul, ik heb wel voor hetere vuren gestaan hoor, en ik laat me echt niet afbekken door een pubertje
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ROCKIEJESTAATINDEOP
gefeliciteerd
great job, mr. fles.
quote:
geen woordjes in mijn mond leggen, en volgens mij had ik het niet tegen jou, tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij doet gemakshalve maar de aanname dat ik daar niet van op de hoogte was. Nou, dat is dus een mening die je te snel vormt want dat wist ik allang. Moet ik daarom maar zeggen dat ik het mooi vind als een kerel met 10 kettingen om zijn nek loopt? Verder was mijn commentaar vrij duidelijk en fair lijkt mij
of was jij het?quote:
Ehm, je spreekt binnen dit topic voornamelijk tegen Nijntje en mij en gebruikt vervolgens de term 'ze'. Als je het niet tegen mij had ben ik benieuwd wie nog meer onder de noemer 'ze' valt danquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen woordjes in mijn mond leggen, en volgens mij had ik het niet tegen jou, toch
Jij verwoordt precies wat ik denkquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, je spreekt binnen dit topic voornamelijk tegen Nijntje en mij en gebruikt vervolgens de term 'ze'. Als je het niet tegen mij had ben ik benieuwd wie nog meer onder de noemer 'ze' valt dan
En verder, welke 'woordjes' tracht ik jou in de mond te leggen dan?
We zijn een eenheidquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jjij verwoordt precies wat ik denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |