nee direkt een oordeel klaar hebben in haar prill leventje......quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het wat makkelijk gezegd dat iemand dan maar 'dom en/of naief' is. Het meerendeel van de mensen baseert immers een mening op de beperkte kennis die ze ergens over hebben. Dat kan extra worden gevoed door anderen, media en wat niet meer. Vrij menselijk hoor. Zou me er niet zo druk om maken
Tim Elzinga is ook baas, dus jouw enkel is Tim Elzingaquote:
Boah, dat zou veatt zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tim Elzinga is ook baas, dus jouw enkel is Tim ElzingaWoooow wat een logica weer
helemaal niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij in een slechte bui ofzo? Je komt wat aanvallend op anderen over namelijk.
Ik moest lachen omdat ik Conny nou niet als grote artiest van de jaren 80 zie. Prima als jij daar anders over denkt
Nietes mên, Simon Whitlock is pas baas.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tim Elzinga is ook baas, dus jouw enkel is Tim ElzingaWoooow wat een logica weer
Hou je mond gewoon eens een keer als je niks te zeggen hebt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee direkt een oordeel klaar hebben in haar prill leventje......
Oeh, dan heeft Tim Elzinga staartjes in zijn sikquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes mên, Simon Whitlock is pas baas.
gelukkig weten ze niet dat jij ervandaan komt, dus hoezo naiefquote:
quote:
quote:
Hé gentleman, er bestaat ook zoiets als multi quotequote:
Let's party all night longquote:
Over mening snel klaar hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig weten ze niet dat jij ervandaan komt, dus hoezo naief
hup hup slapen jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hou je mond gewoon eens een keer als je niks te zeggen hebt...
Ja, dan kom je dus nooit aan de 100k vriendquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hé gentleman, er bestaat ook zoiets als multi quote
Niet op Fok!Mobilequote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hé gentleman, er bestaat ook zoiets als multi quote
kijkuhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |