Vraag het eens aan je moederquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
WtfIk zie hier in iemands msn naam staan dat ze morgen een navelpiercing krijgt, ze is van mijn leeftijd, dat is toch veelste jong voor piercings?
als d'r ouders toestemming geven mag hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
WtfIk zie hier in iemands msn naam staan dat ze morgen een navelpiercing krijgt, ze is van mijn leeftijd, dat is toch veelste jong voor piercings?
Ja, maar toch...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je haalt het er toch ook zo weer uit als het moet![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je moeder![]()
Gewoon, voor de gein![]()
Kajjelachejonge
Neenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je moeder![]()
Gewoon, voor de gein![]()
Kajjelachejonge
Ja ik vast ook welquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tof toch? Ik ben gek op die muziek. Heb zeker 700+ liedjes uit die tijd
Ik ben van eind '76 en ben dol op die muziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vast ook welze gaan "back to the 80's the time we were born"
Nou ben ik van '73 dus ongeveer de enige die de '80's muziek echt meegemaakt heeft
Maar daar zeg je het zelf al. Kamperquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
Het kan nog jonger trouwens, zo'n kamper uit mijn basisschoolklas kreeg een navelpiercing in groep 7
Maar ze hebben nogal veel van die wazige gewoonten dus langzamerhand heb ik wel iets tegen kampers gekregenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar zeg je het zelf al. Kamper
Op zich heb ik niets tegen kampers maar wel tegen het overdreven 'sieraden' gebeuren
Het zijn natuurlijk altijd de extremen die opvallen. Er zullen ook goede tussen zitten. Ik ken er geen persoonlijk dus op zich is het niet helemaal eerlijk als ik dan een mening geefquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ze hebben nogal veel van die wazige gewoonten dus langzamerhand heb ik wel iets tegen kampers gekregen![]()
hmm jij moet nog veel leren jonkiequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ze hebben nogal veel van die wazige gewoonten dus langzamerhand heb ik wel iets tegen kampers gekregen![]()
Foreigner - I wanna know what love isquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben van eind '76 en ben dol op die muziek
ja dat dus, je kunt niet generaliserenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk altijd de extremen die opvallen. Er zullen ook goede tussen zitten. Ik ken er geen persoonlijk dus op zich is het niet helemaal eerlijk als ik dan een mening geef
Mooie muziek inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foreigner - I wanna know what love is
heb je de 100.000 gehaald?quote:
We zijn er bijna. Nog maar een paar te gaanquote:
Er is een klein kamp-wijkje in ons dorp (bestaande uit 6 huizen ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk altijd de extremen die opvallen. Er zullen ook goede tussen zitten. Ik ken er geen persoonlijk dus op zich is het niet helemaal eerlijk als ik dan een mening geef
toto - afrikaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foreigner - I wanna know what love is
stoerquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn er bijna. Nog maar een paar te gaan
Het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is een klein kamp-wijkje in ons dorp (bestaande uit 6 huizen ofzo) en dat is toevallig in de buurt van de basisschool waar ik op zat, dus kende best wat kampers persoonlijk
Gelukkig heb ik er nu niets meer mee te maken want ik hoorde dat een van de jongens die bij mij in de klas zat voortaan in drugs handeld en dat zijn vader een van de grootste drugshandelaren van Nederland en België is
![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |