Wang Chung - Everybody Have Fun Tonightquote:
iddquote:
ik op de 3dequote:
en zoveel heb ik nog niet eens op fok gezetenquote:
Het kan soms heel snel gaan 's nachtsquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zoveel heb ik nog niet eens op fok gezeten
U heeft bijna 50,000 in deze reeksquote:
toen was ik er ook niet zoveelquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan soms heel snel gaan 's nachts
filmpjequote:
Zo, dat heb je lekker snel gedaan danquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen was ik er ook niet zoveel![]()
maar 2 uurtjes posten doet al veel
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:38 schreef Stuart het volgende:
Opus - Live is Life
Midnight Oil - Beds are Burning
Jefferson Starship - Nothing is Gonna Stop Us
Robin Beck - First Time
S Express
Cool. Ik heb via datzelfde the best of the 80'squote:Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit via Tel Sell (shoot me) die 4 CD's van Burning Heart gekocht, daar staan alleen maar dat soort nummers op
Eigenlijk kan ik vragen over 80's muziek veel beter beantwoorden, dan stellenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Ik heb via datzelfde the best of the 80's
Tof toch? Ik ben gek op die muziek. Heb zeker 700+ liedjes uit die tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik vragen over 80's muziek veel beter beantwoorden, dan stellen![]()
Je haalt het er toch ook zo weer uit als het moetquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
WtfIk zie hier in iemands msn naam staan dat ze morgen een navelpiercing krijgt, ze is van mijn leeftijd, dat is toch veelste jong voor piercings?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |