Ik mag hopen dat je andere oordopjes hebt gekochtquote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Erg he256mb
[ afbeelding ]Wat een ding!
De gedachte dat je altijd voor de vrouw kiest!quote:
Hole1988 had toch de uitnodiging, niet 3rdrockquote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De gedachte dat je altijd voor de vrouw kiest!
ongeveer deze had ik:quote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Erg he256mb
[ afbeelding ]Wat een ding!
Dan hebben de dames mijn profielschets ook al.quote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup.
dus dames....heb jij interesse in een 2816-jarige, brildragende gozert die vaak soms 3fm luistert en veel filmsTV kijkt? wees niet bang te reageren per pm ofzo. ik ben zindelijk.
maar ik heb een hoogslaper voor je om de nacht door te brengen. bijkomstigheid is dat het dak lekt en de vloer rot is....en ik ook in die hoogslaper lig en de kans groot is dat we door de vloer heen zakken....quote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hole1988 had toch de uitnodiging, niet 3rdrock
Neequote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je andere oordopjes hebt gekocht
Een Zen stonequote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ongeveer deze had ik:
[ afbeelding ]
met 1gb geheugen.
heb nu een
[ afbeelding ]
met 4gb
quote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik heb een hoogslaper voor je om de nacht door te brengen. bijkomstigheid is dat het dak lekt en de vloer rot is....en ik ook in die hoogslaper lig en de kans groot is dat we door de vloer heen zakken....
helemaal mee eens. dit is btw mn 2e. de 1e viel in het water....:')quote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Een Zen stoneHeerlijk die dingen vier knoppen, genoeg geheugen ontzettend makkelijk in gebruik.
heb je een oogje op cindieyquote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik heb een hoogslaper voor je om de nacht door te brengen. bijkomstigheid is dat het dak lekt en de vloer rot is....en ik ook in die hoogslaper lig en de kans groot is dat we door de vloer heen zakken....
maar ik ben een leuke knul hoor!quote:Op maandag 27 december 2010 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als 't maar tot 22.00 uur duurt kan ik nog zowel naar Zwolle terug als naar m'n ouders in Muntendam.
Zen Creative is ook superquote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Een Zen stoneHeerlijk die dingen vier knoppen, genoeg geheugen ontzettend makkelijk in gebruik.
neej op Briggy, maar die wil vast nietquote:
Dus dan ga ik met hole1988 naar de nieuwjaarsreceptie om vervolgens bij jou te pitten?quote:Op maandag 27 december 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik ben een leuke knul hoor!
Rob de Nijs!![]()
Er is geen banger hart, geen banger hart dan dat van mij!quote:
trap er maar niet in, hij is veel te oud voor jouquote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus dan ga ik met hole1988 naar de nieuwjaarsreceptie om vervolgens bij jou te pitten?Raar verhaal.
TREK je conclusiequote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus dan ga ik met hole1988 naar de nieuwjaarsreceptie om vervolgens bij jou te pitten?Raar verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |