Ieder zijn lol toch?quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga geen vuurwerk kopen
Ik sla nick zelfs als ie het doet.
Kan ie beter zn geld aan mij geven
Hier hebben ze de afgelopen maand al voor 1000 euro de lucht in geknalt volgens mij.quote:Op maandag 27 december 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ieder zijn lol toch?
kijk, als mensen echt voor een paar duizend euro de lucht in knallen krab ik ook wel achter de oren. Maar dat zijn dan ook meestal lelijke kampers die van hun zwarte geld af moeten
serieus?quote:Op maandag 27 december 2010 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
Vorig jaar op 30ste gekocht. Was geen kat in de shop en we kregen nog steeds een gratis pot mee. Viel toen best mee iig....
Maarrrrr we hebben nu alle moois uitgezocht; nu gaan we schrappen (aangezien we geen 450,- gaan uitgeven hieraan).
Gaan vanavond al bestellen (hoor ik net van vriendlief) maar voorverkoop was 24ste al over boeeee
ik ook, maar ja, ik verdien ook maar de helft van wat bb verdientquote:Op maandag 27 december 2010 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro al veel geld maarja![]()
niet alleen met nieuwjaarquote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bleiblei is bambam KABAM met nieuwjaar
frikandelquote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
Stond net op de siteMaarrrrrr vriendlief is niet zo slim geweest... Heeft eerst alle mooie potten uitgezocht en is nu aan het kijken waar ze ze verkopen. Nu komt ie er dus achter dat de helft van de potten niet in de buurt wordt verkocht
MOOOIquote:Op maandag 27 december 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
kettinkje en hanger zijn van witgoud trouwens. Geelgoud, me no likey
Kijk op de DM site?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
MENSEN MENSEN MENSEN
Die DM store oid? In Duitsland, met P2? Zit die ook in Berlijn en zo ja hoe kan ik die vinden enzo?!?!O +O+ O +O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |