Trouwens; je had toch gelijk qua voorverkoopquote:Op woensdag 29 december 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
zo, vuurwerk is ook weer in da house!
Drie potten?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouwens; je had toch gelijk qua voorverkoopTot gisteren kreeg je gewoon nog extra potten bij je bestelling
Wij mogen het 31ste ophalen en krijgen 3 potten gratis woei
kijk, dat zijn de betere dealsquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef princess-a het volgende:
1+1 gratis hing er per ongeluk nog voor, ik dus 2 kopen.(9euro) Had nog een bon gespaard voor 5 euro, die eraf.(4euro) toen deed de kassadame tik tik en toen bleef er 2 euro over
Dat!!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
oranjehad m al zien hangen bij veromoda, als je daar mijn maat hadden had ik m meteen gehaald
Jawel !!!!! netquote:Op woensdag 29 december 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Drie potten?
Dan ben je vast niet onder de 200 piek gebleven
Ik heb een lel van een oranje bank, mag dat ook alleen tijdens voetbalwedstrijden?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het een beetje te hoog voetbal gehalte
Dat is een bank, die vond ik leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een lel van een oranje bank, mag dat ook alleen tijdens voetbalwedstrijden?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een bank, die vond ik leuk![]()
En oranje kleren gaat ook nog wel maar die jurk
TOO MUCH ORANGE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |