fotoooo!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Chaos op mijn nagels, ik heb Sparkelicious gelakt
Mijn nagels zijn ook weer allemaal gelijk nu dus weer laten groeien
Dat indd.. De afspraak was dat mn bazin er op terug zou komen en anders was ik vrij. Zij zei niks meer en bedoelde daarmee dat ik elke dag van 9-18 moet. No likeyquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
a bah... Das ook balen zegHadden ze niet doorgekregen dat je eigenlijk vrij had dan? Of hebben ze je 'verplicht' naar het werk gestuurd
verstandigquote:
Nou.. Wat een naaistreekquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat indd.. De afspraak was dat mn bazin er op terug zou komen en anders was ik vrij. Zij zei niks meer en bedoelde daarmee dat ik elke dag van 9-18 moet. No likey
Nouja zeg!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat indd.. De afspraak was dat mn bazin er op terug zou komen en anders was ik vrij. Zij zei niks meer en bedoelde daarmee dat ik elke dag van 9-18 moet. No likey
We gaan naar vrienden aan de andere kant van Veghel. Taxi besteld voor 1.30 dus we gaan keurig op tijd naar huis. Hebben we vorig jaar ook gedaan en dat beviel goed. Meestal zijn wij degene die zo'n beetje het licht uitdoen maar dit jaar toch echt nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een keer met oud en nieuw zo hard van mijn fiets gevallen dat ik niet meer kon lopen... Probeer dan maar een taxi te krijgen adhoc
waar ga je het vieren?
Lijkt wel wat op de telefoontjes die ik wel es met KPN heb gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Godallemachtig
Ik had dus begin vorige week gebeld met TNT over de status van mijn TD pakketje. En toen zei die jongen tegen me dat het nog in Amerika lag.Dat kon hij zien aan de T&T code zei ie.
Enfin, ik bel net weer (7 minuten in de wacht a 45 cent), vertelt deze dame me dat ze NOOIT buitenlandse T&T codes kunnen nagaan. WTF? Die gast heeft gewoon glashard zitten liegen!
Dus ik zeg dat tegen deze dame, begint ze weer te vertellen dat het nooit kan. tik tik tik tik deed de teller. Ik zeg: ja maar het is toch idioot dat dat mij verteld wordt? Die vrouw weer: Ja mevrouw, wij kunnen nooooit buitenlandse... en toen heb ik haar maar afgekapt, bedankt en opgehangen
4 weken vandaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ hoe lang is je TD pakketje al onderweg dan?
dan zal hij binnenkort wel moeten komen, want de douane mag hem 30 dagen vasthouden vanaf hij bij hun is binnen gekomen, en dat duurt niet zo lang!quote:
Het was alléén jouw cadeau; daarom baal ik er zo vreselijk vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:23 schreef milka82 het volgende:
Zoo SQ, flink verwend met Kerst! Echt super mooi!
Priem, balen! Neem aan de 'mijn' kadootje der ook nog bij zat... Hee, het was hartstikke lief van je maar ik ben goed genoeg verwend door je. Voel je schuldig ofzo...
Vanochtend met oudste gaatjes in de oren wezen halen, voor mama nr. 3 en voor haar de eersten! Trots dat ze is!
Klinkt goed! Recept?quote:
met paypal betaakld?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Grommmm.... Rot ebayverkoopster die weigert te antwoorden op mijn mailtjesByebye money
bohquote:
Foto's!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef Mirjam het volgende:
ik heb m'n swappakketje uit amerika binnen![]()
Had je die verdunner nog verstuurd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met paypal betaakld?
gewoon een geschil openen via paypal dan
ik ga 'm zo pakken ja?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Had je die verdunner nog verstuurd?
foto!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net de Dorothy Who/Ruby Pumps franken gemaakt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |