Dit is het model zonder SSD, maar mét toetsenbord verlichtingquote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef Khadgar het volgende:
Is dit nou al die nieuwe Air met SSD of nog het oudere model?
Dat hebben alle nieuwe versie's Macbook'squote:Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dit is het model zonder SSD, maar mét toetsenbord verlichting
Laat je opnieuw informerenquote:Op maandag 27 december 2010 21:47 schreef alsjeblaft het volgende:
[..]
Dat hebben alle nieuwe versie's Macbook's
Lul niet, de Mac Pro is iets anders dan wat je bedoelt, de Macbook Pro. De Macbook Pro is samen met deze (uitlopende) MacBook Air het enige model van Apple wat toetsenbord verlichting heeft, de nieuwe Air en de witte MacBook hebben (ook) geen toetsenbord verlichting. Deze MacBook Air dus wel.quote:
Het is een vraagprijs, bieden staat vrij. Een nieuwe macbook zonder toetsenbord verlichting en zonder superdrive kost 1300 euro. Ik hoop toch wel een deal te kunnen sluiten op 1000 euro (vandaar dat het een vraagprijs is).quote:Op maandag 27 december 2010 22:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lul niet, de Mac Pro is iets anders dan wat je bedoelt, de Macbook Pro. De Macbook Pro is samen met deze (uitlopende) MacBook Air het enige model van Apple wat toetsenbord verlichting heeft, de nieuwe Air en de witte MacBook hebben (ook) geen toetsenbord verlichting. Deze MacBook Air dus wel.
1100 is wel veel wat je vraagt trouwens, TS.
Geen interesse maar wel informatieve verkoopinformatie.quote:Het is een vraagprijs, bieden staat vrij. Een nieuwe macbook zonder toetsenbord verlichting en zonder superdrive kost 1300 euro. Ik hoop toch wel een deal te kunnen sluiten op 1000 euro (vandaar dat het een vraagprijs is).
De nieuwe macbook air, 11 en 13 inch hebben beide géén verlicht keyboard. Einde discussie hieroverquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Geen interesse maar wel informatieve verkoopinformatie.
Ehm, de nieuwe air 13" heeft WEL een verlicht keyboard... de 11 inch niet. dus is niet echt een verkoop argument.
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Interesse :-)..
Ik durf alleen nog geen bod te doen gezien de hoge vraagprijs :s..
Kan je contact opnemen via PM met een mooie vraagprijs?
Hij is niet zakelijk gekocht, vlieger gaat niet opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je hem zakelijk gekocht heb kan je de btw er nog wel aftrekken voor een mooie vraagprijs.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Hij is niet zakelijk gekocht, vlieger gaat niet op
quote:Op maandag 27 december 2010 21:42 schreef MarkyB het volgende:
Ik doe hem weg omdat ik hem eigenlijk nooit gebruik, wilde hem zakelijk inzetten maar ik blijf toch bij mijn windows laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |