abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90510853
Gisteren had ik niet zo veel te doen en ben ik in een BNW topic beland en ik moet zeggen dat ik me kostelijk heb vermaakt. Maar na een tijdje van hardop lachen en mn hoofd schudden, begon ik me af te vragen of het echt wel zo grappig is. Sommige dingen die ik daar las waren eigenlijk gewoon eng.. eng omdat sommige mensen ze echt geloven.

Ik vraag me af wat er gebeurt in het hoofd van zo'n iemand. We kennen allemaal L. uit BNW, maar er lopen er nog een paar rond in BNW die ze in mijn persoonlijke optiek niet helemaal op een rijtje hebben. Met name B. lijkt een soort van rechterhand van L. te zijn.

Neem het volgende voorbeeld:

quote:
Idd, de Windsor familie is de 2e in rang van de Illuminati,

ELF zijn mind-control frequencies (5-50 Hz) die worden afgevuurd vanaf de maan, satelitieten, en militaire bases in de atmosfeer.

Windsor ELF-golven zijn mind-control golven die worden verstuurd door instanties onder controle van de Windsor familie; ter ondersteuning van de agenda van de NWO voor de Windsors; m.n. anti-moslim sentiment en een pro-Britse/Israelische/Amerikaanse houding.
1 van de users daar reageert enthousiast op het bovenstaande, waarop de poster zegt:

quote:
Mooi, maar hou het evenwicht in het leven.

Kennis is macht, maar laat je niet teveel meeslepen, en laat je jezelf niet bangmaken; hou het discreet en wees voorzichtig in prive-gesprekken over deze materie.
Wat gebeurt er in het brein van iemand dat hij in deze situatie zegt dat iemand anders zich niet te veel moet laten meeslepen? Ik vind het eigenlijk best eng dat iemand zo in een bepaalde wereld zit dat hij die wereld voor doodnormaal aanhoudt..

En we gaan verder:

quote:
Dat kan niet (het blokkeren van de manipulatie, red.); degene die bewust kiest voor de waarheid en weet zich te beschemren tegen leugens kan niet bedrogen worden.

Die manipulaties werken altijd het beste bij de twijfelaars, de verwarde massamensen, de lauwen van geest.
Om te vervolgen met:

quote:
Die special effects zijn noodzakelijk om de toeschouwer in de juiste toestand te krijgen waarin de subliminals en triggers in hem kunnen worden ingeprent, zodat ze in de toekomst kunnen worden geactiveerd per sateliet....

en .... dit is geen fantasie.
Dan volgt er een terechte vraag van iemand:

quote:
Wat houd dat 'later activeren' volgens jou dan precies in?
quote:
Dat kan van alles zijn; mits het maar in de agenda past van de NWO.
Een sateliet kan bijvoorbeeld een "sex-programma" activeren, waardoor een bepaald persoon vreemd gaat, wat die anders nooit zou doen.
Of deze persoon is een hele leuke kloon die heel goed de rol aanneemt van een doorgeschoten BNWer, of....

Of is deze persoon geestesziek? Is hier niet gewoon sprake van een aandoening, een aandoening die we serieus dienen te nemen? Een aandoening die zo'n persoon op de langere termijn veel schade kan toebrengen. Moeten we hier gewoon om lachen met z'n allen of gaat iemand op een gegeven moment over een grens heen waardoor het eigenlijk niet meer grappig is maar zorgelijk?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_90512280
Als het geen troll is vind ik het nu al zorgelijk :')
pi_90512416
Ik ga voor schizofrenie :')
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
pi_90512476
hou je meer bezig met jezelf, niet met anderen.. dan komt het allemaal goed in de wereld.
  maandag 27 december 2010 @ 22:04:34 #5
329500 Frenetiek
Het ergste moet nog komen.
pi_90512518
Het is mogelijk dat zo iemand geestesziek is, maar die diagnose kunnen Fok!ers iig niet van achter hun laptopje stellen. :)

Veel meer is er niet over te zeggen.
  maandag 27 december 2010 @ 22:10:37 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90512866
Ik ga voor het slotje + note.

Ga maar met die desbetreffende users in discussie ipv van over ze te roddelen in ander subforum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')