quote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag wel tegen mij aan kruipen
quote:
Oeh dat klinkt echt super gaafquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We gaan lekker dwalen door de mergelgroeven en in de tussenstop word er eten gemaaktdus morgen een druk dagje
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bescherm je wel met mijn brede lange rug
Nou jaaaaaaaaaa, het is gewoon zo, en je zegt het zelfquote:
Is goed, neem ik de andere helft wel als compensatie voor de emotionele schade voor die 5 minuten dat ik het ooit per ongeluk heb gezienquote:Op maandag 27 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel nice
[..]
Doe mij de helft per week dan
Ja nou maar maar maarquote:Op maandag 27 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaa, het is gewoon zo, en je zegt het zelf
Vind ik wel een goede oplossingquote:Op maandag 27 december 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed, neem ik de andere helft wel als compensatie voor de emotionele schade voor die 5 minuten dat ik het ooit per ongeluk heb gezien.
Ik, morgen nog 6 uurtjes en dan anderhalve week verkansiequote:
de wiequote:Op maandag 27 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Weten jullie veel over televelisies?
quote:
Ligt er aan watquote:Op maandag 27 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Die andere programma's met mensen die denken dat ze kunnen zingen, mogen er ook wel achter inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken programma's die ik 10x liever achter een decoder zie![]()
ik kan ze uit elkaar halen en in elkaar zettenquote:Op maandag 27 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Durf je wel naar het enge Rotterdam dan?quote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben wel bang in het donkerIk ben een mietje
zo'w ikke is jaloersquote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik, morgen nog 6 uurtjes en dan anderhalve week verkansie
ik, ik, ikquote:
Is schattig hoor, heusquote:
ik zie hier teveel programma's als Dr Phil en Modellencompetities, please, laat die erg duur wordenquote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die andere programma's met mensen die denken dat ze kunnen zingen, mogen er ook wel achter inderdaad.
achter een toetsen bord welquote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja en je bent vast heel sterk
![]()
Ook die mogen erachter jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie hier teveel programma's als Dr Phil en Modellencompetities, please, laat die erg duur worden
Ik heur net dat er doar meejse doet geblieve zijnquote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We gaan lekker dwalen door de mergelgroeven
quote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan ze uit elkaar halen en in elkaar zetten
ikke voor de helftquote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij bijna alles uit en in elkaar krijgenquote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |