JF, da's lang geledenquote:
hee, kiektan, het leeft nogquote:
He Koenepoenquote:
Ammoal joen skult!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
Blijkbaar heb ik toch iets te veel kracht gezet bij het vastzetten van kroonstenen en draden onder de treinbaan vandaag... nu last van mijn arm.
HEy Koenquote:
Dat wordt een avondje minder rukkenquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
Blijkbaar heb ik toch iets te veel kracht gezet bij het vastzetten van kroonstenen en draden onder de treinbaan vandaag... nu last van mijn arm.
Heyyy Marijke, alles ok, mag niet klagen. In Zwolle ook alles ok?quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He KoenepoenAlles okee daaro?
ja, ik heb de laptop geconfisqueerd,quote:Op maandag 27 december 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JF, da's lang geledenAlles goed?
Ajonge, je moejje bek hoaln, aaans houw ik oe heulemaal dood, tot oe stikt in oew eign taaaaaaaaaaaa'nquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi john frusciantebruscettapesto
[..]
HEy Koen
[..]
Dat wordt een avondje minder rukken
Mooiquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyy Marijke, alles ok, mag niet klagen. In Zwolle ook alles ok?
quote:Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja, ik heb de laptop geconfisqueerd,
LL is meiden shit aan het kijken
quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik lig ook op de bank een film te kijken. Reclame is nu voorbijquote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps... Rustig aan dan maar...
quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi john frusciantebruscettapesto
Dat wordt een avondje minder rukken
Ah, goa toch de koei'n op stal zet'n dom wief!quote:Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ajonge, je moejje bek hoaln, aaans houw ik oe heulemaal dood, tot oe stikt in oew eign taaaaaaaaaaaa'n![]()
Als je het maar niet verteldquote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik lig ook op de bank een film te kijken. Reclame is nu voorbij.
[..]
.
Of ik moet vreemdgaan.
Nee, zwols is lelijkquote:
Eerst even voorstellen dan he ?quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik lig ook op de bank een film te kijken. Reclame is nu voorbij.
[..]
.
Of ik moet vreemdgaan.
Piemel dit is linkerhand, aangenaamquote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst even voorstellen dan he ?
oki, ik herken het geschreven hooguit als "iets uit die hoek"quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zwols is lelijkDit is meer twents/drenths/achterhoeks-iets-achtigs
Thabatha's salon makeover.quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meiden shit? Ben wel even benieuwd wattan?
quote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Piemel dit is linkerhand, aangenaam
whahaahah staat hier ook opquote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Thabatha's salon makeover.
Die hoek is anders nog wel vrij groot hoorquote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oki, ik herken het geschreven hooguit als "iets uit die hoek"
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ging bijna water over mijn laptopquote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
want anders?quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mwa het is dat je lekker bent
Nee, dat was gewoon Nederlands hoorquote:
Hak moar koei'n, dan hakt nog mooi ehadquote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ah, goa toch de koei'n op stal zet'n dom wief!
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Thabatha's salon makeover.
quote:Ajonge, je moejje bek hoaln, aaans houw ik oe heulemaal dood, tot oe stikt in oew eign taaaaaaaaaaaa'n![]()
hmmmm moet eer naar school zo te zienquote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon Nederlands hoor
Oh noes! Your preciousquote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ging bijna water over mijn laptop![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |