quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ach zo lang het maar geen ping zegt...Nou moet ik weer aan Friends denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PING
My fajitas!
PING
I don't even know what thats for!
Ross
Tap tap tap
Kom je koken?quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]*engel schuift aan in Huize MissMSX
Leven!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heb ik wel. Waar ik binnenkort weer eens een lekker visje in ga leggen denk ik
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxequote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb daarvoor zo'n combimagnetron dinges... met hete lucht en steamer functie
* werk vindenquote:
Ik heb geen ideequote:
Ross!quote:Op maandag 27 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou moet ik weer aan Friends denken
PING
My fajitas!
PING
I don't even know what thats for!
Ross
Ik heb een kookplaat en een combimagnetronquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een fornuis EN een combimagnetron. Da's nog eens luxe
2010 zo snel mogelijk vergetenquote:
Een vervolg op je 'Tour de Singles'?quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen ideeIk weet wel wat ik wil gaan doen.
Beetje schraal hoor, maar vooruitquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een kookplaat en een combimagnetron
De Kwalitaria zit om de hoek, dus ik durf het wel aan jaquote:
Schraal!quote:
Forel, insmeren met olijfolie, grof zeezout, limoen en dan langzaam garen in alluminiumfolie gewikkeld. Serveren met groene aspergesquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo'n ding die je nog moet ontleden voor je het kan eten... NTU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |