Ik ook niet, maar een 4 gangen diner zit er niet in als ik alleen voor mezelf kook.quote:
Jij ook al?quote:
Oh. Dat doe ik voor een ander ook niet hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een 4 gangen diner zit er niet in als ik alleen voor mezelf kook.
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat jij gekookt hebtquote:
Hij laat jou koken, dat is indirect ook kokenquote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat jij gekookt hebt
Tosti-apparaat?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nietIk heb zo'n elektrisch ding
Je bedoelt een electrisch fornuisquote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nietIk heb zo'n elektrisch ding
Ik wel, mits het juiste gezelschapquote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Dat doe ik voor een ander ook niet hoor.
Nee, dat is het nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij laat jou koken, dat is indirect ook koken
Ach zo lang het maar geen ping zegt...quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij laat jou koken, dat is indirect ook koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spinazietaart, anderhalve week geleden.quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat jij gekookt hebt
quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt een electrisch fornuis
I rest my case... jij maakt morgen de boerenkoolquote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spinazietaart, anderhalve week geleden.
Wat een armoequote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I rest my case... jij maakt morgen de boerenkool
Die heb ik wel. Waar ik binnenkort weer eens een lekker visje in ga leggen denk ikquote:
sorry, alleen van naam.quote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi JB,
Ken je toevallig dit spel? Tot nu toe heb ik alleen maar guns gevonden en ik wil dus een zwaard
Tuurlijk lieverd.quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef MissMSX het volgende:
I rest my case... jij maakt morgen de boerenkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |