abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90508537
Bij deze bied ik mijn HTC Legend aan, ik wil hem verkopen of ruilen voor een mooie andere telefoon, bij voorkeur een Nokia E75 of een andere E serie. HTC HD2 mag ook. Verras me. Foto´s worden verstuurd op aanvraag. Richtprijs is ongeveer 250 euro.

Het toestel is ongeveer 6 maanden oud, maar nog vrijwel onbeschadigd. Op de achterkant zit een enkele, zeer lichte kras, die vrijwel niet te zien is. Het scherm is ook nog helemaal goed. Alles zit erbij, kabel, doosje, bon etc.
Of niet dan?
pi_90510554
[TK] in titel gezet en juiste filter ingesteld, volgende keer zelf op letten aub:)
pi_90511119
Ja ik zag het toen ik hem had geplaatst, sorry! :@
Of niet dan?
pi_90515494
Heb je ook interesse in een Nokia E71?
We are all undesirables
pi_90515577
Hmm nee die vind ik net iets te oud, tenzij je met een goed aanbod komt...
Of niet dan?
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:20:42 #6
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_90519076
Ik kan je 1 ding vertellen en meerdere mensen kunnen dan beamen, dat de E71 de beste Nokia-telefoon is die er is... En niet omdat het besturingssysteem Symbian zo goed werkt ofzo maar omdat die telefoon het beste is afgewerkt. Beter dan de E72, die eigenlijk een snellere CPU heeft. De E72 is bijv. minder mooi afgewerkt en kan door het Symbian besturingssysteem, evenveel. Alleen dan dat de E72 ietsjes sneller is.

Verder komt bij dat bij deze telefoon ook alles het doet wat wordt aangeboden, niet zoals bij N-series waar dingen vaak vastlopen e.d.
.......
pi_90526718
Ja ik weet dat het een goede telefoon is. Maar de E71 is nou eenmaal minder waard. Dus dan zou het een kromme deal zijn. Bovendien hebben ze niet voor niets een twee keer zo snelle processor erin gezet, blijkbaar was dat nodig. En ik houd niet zo van vastlopende apparaten dus ik Heb liever de e72 dan de e71. Bovendien is de e72 ook net iets mooier met het trackpad en de hele vormgeving van de knoppen. Maar das natuurlijk gewoon een kwestie van smaak!
Of niet dan?
pi_90546317
Schopje
Of niet dan?
pi_90585492
Mag dicht, is weg
Of niet dan?
pi_90710934
Oke :)
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties