Tja, wat is slecht? Voor simpel wat aan te prutsen kan het natuurlijk prima. TS noemt zelfs een midikabel-voor-op-de-gameport. Dan gok ik dat dingen als latency enz al niet van belang zijn (anders had ie er wel bij vermeld wat voor geluidskaart t op gaat)quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef Braddie het volgende:
Dat is een slechte kwaliteit kabel
Ik heb de Edirol UM1g
Die heb ik hier liggen, doe er niets meer mee. Tegen verzendkosten wil ik hem wel in een envelop doen en opsturen, laat het even via een PM horen. Zal vermoedelijk 1,76 kostenquote:Op maandag 27 december 2010 20:29 schreef DJSmiley het volgende:
En als je geen haast hebt kun je m voor 5 eur bij DX halen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11277
Je hebt PMquote:Op maandag 27 december 2010 20:47 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen, doe er niets meer mee. Tegen verzendkosten wil ik hem wel in een envelop doen en opsturen, laat het even via een PM horen. Zal vermoedelijk 1,76 kosten
Gaat morgen op de bus, zal verdere details per PM sturenquote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef The_Goeiste het volgende:
[..]
Je hebt PM
latency en dergelijke zijn idd niet van belang. Het is in eerste instantie wat experimenteren. Bevalt het dan kan ik altijd nog een dure kabel kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |