Daar zijn ze voor.quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar willen wij dan weer in zwelgen.
Nee hoor. Zo praat ik altijd over mijn borstenquote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zit jij nu ook al in zwelgmodus?
Ik zie je continu zwelgen maar je borsten heb ik nooit gezien. Ik weet niet wat jouw definitie van evenwicht is, maar voor mij is dit het in ieder geval niet.quote:
hoe raad je het zo!!!11???1?quote:
Ehh..ja..quote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we borsten. Maakt een hoop goed.
quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo praat ik altijd over mijn borsten
Verder gaat t prima
Vervelend.quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je continu zwelgen maar je borsten heb ik nooit gezien. Ik weet niet wat jouw definitie van evenwicht is, maar voor mij is dit het in ieder geval niet.
Iddquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Je zoon van tien die zeurt om een Blackberry:!
Dat is een goed punt, AirwiN.quote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je continu zwelgen maar je borsten heb ik nooit gezien. Ik weet niet wat jouw definitie van evenwicht is, maar voor mij is dit het in ieder geval niet.
Dank waarde Barb.quote:
Haha,,,hij chanteert je voor O&N... hij leert snel..quote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Je zoon van tien die zeurt om een Blackberry:!
quote:Op maandag 27 december 2010 20:39 schreef missbehavin het volgende:
En zijn reactie op mijn nee: matig![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 20:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,,hij chanteert je voor O&N... hij leert snel..
Kinderen zijn kut.quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar zijn verwende neefjes hebben er wel een, tja, da's zuur..
quote:
Zuur? Vind ik niet. Als zijn neefjes 10 zijn en ze hebben een BB, zijn het niet al te snuggere ouders.quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar zijn verwende neefjes hebben er wel een, tja, da's zuur..
Iddquote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zuur? Vind ik niet. Als zijn neefjes 10 zijn en ze hebben een BB, zijn het niet al te snuggere ouders.
Ja, dat de oudste er een heeft vind ik al enigszins overdreven, maar die van 10quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zuur? Vind ik niet. Als zijn neefjes 10 zijn en ze hebben een BB, zijn het niet al te snuggere ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |