Precies. Wel fijn, dat ik een beetje gefaseerd die kosten zelf ga maken. Vanaf 1 januari krijg ik niks meer van mijn ouders, moet ik het echt zelf zien te rooien.quote:
Ik ben eten aan het klaarmaken nu, kip stoven in sambal, ketjap en knoflook. Groentjes erbijquote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
...loop je naar de koelkast...en eet je wat.
Klinkt goedquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben eten aan het klaarmaken nu, kip stoven in sambal, ketjap en knoflook. Groentjes erbijNadeel: duurt lang.
Tsja slowcooking hequote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben eten aan het klaarmaken nu, kip stoven in sambal, ketjap en knoflook. Groentjes erbijNadeel: duurt lang.
Ketjap&knoflook!quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben je nog best lang gesponsord. Beter voor jouquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Wel fijn, dat ik een beetje gefaseerd die kosten zelf ga maken. Vanaf 1 januari krijg ik niks meer van mijn ouders, moet ik het echt zelf zien te rooien.
Hiervoor ging er steeds een klein dingetje af..
Ik ben nog steeds verkouden en zo, even de bacillen eruit zwetenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef -Engel- het volgende:
Wat is gamen toch lekker
nu nog uitvinden hoe ik aan mijn katana kom in het spelletje RED Steel....
quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan ben je nog best lang gesponsord. Beter voor jou
Ja, ik weet het. En ik had ook naar de KFC kunnen gaan, maar daar voel ik mij te goed voor, arrogant als ik ben.quote:
Lekker tochquote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verkouden en zo, even de bacillen eruit zweten
Klinkt lekker. Jij zorgt wel goed voor jezelf he, ouwe..laatst postte je ook wat over je eten en klonk het ook goed. Eet je altijd zo chill, of is het puur toeval en leef je voor de rest op water en brood?quote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een man die goed kan koken is heeeeeeel aantrekkelijk..quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Jij zorgt wel goed voor jezelf he, ouwe..laatst postte je ook wat over je eten en klonk het ook goed. Eet je altijd zo chill, of is het puur toeval en leef je voor de rest op water en brood?
Uhuquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Een man die goed kan koken is heeeeeeel aantrekkelijk..
Het is half om half ongeveerquote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Jij zorgt wel goed voor jezelf he, ouwe..laatst postte je ook wat over je eten en klonk het ook goed. Eet je altijd zo chill, of is het puur toeval en leef je voor de rest op water en brood?
Hi JB,quote:
Tsja..wat doe je eraan? Schuldgevoel hebben heeft ook weinig zijn..hij is vast nog steeds trots op je.quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Mijn vader noemde het altijd een investering in mijn toekomst.
Hoi schuldgevoel dat ik ben gestopt met m'n studie![]()
Samen koken is ook veel leukerquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is half om half ongeveerIn je eentje lang in de keuken staan voor een goede maaltijd laat me altijd eenzaam voelen...
Hij lijkt er wel minder moeite mee te hebben dan m'n moeder.quote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja..wat doe je eraan? Schuldgevoel hebben heeft ook weinig zijn..hij is vast nog steeds trots op je.
Dat zoek ik in mijn vrouw juist. Als ze niet kan koken, hoeft het niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Een man die goed kan koken is heeeeeeel aantrekkelijk..
Zeg datquote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samen koken is ook veel leuker
Of in je eentje koken en dan samen opeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |