Hier heb ik ervaring mee. Na 2 reinigers die of niks deden of me uitslag gaven maak ik inmiddels elke dag gebruik van fresh farmacy. Ik snij hem in makkelijke blokjes zodat je met het zeepje zelf over je gezicht kunt gaan. Daarna wrijf ik hem nog even tussen mijn handen en dan masseer ik het in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef morgane het volgende:
Binnenkort maar eens de Lush in Den Bosch plunderen met mijn 10% kortingsbon (op de totale aankoop). Heb net lekker uitgebreid op de site geneusd en dit is mijn wishlist:
Fresh farmacy
Hebben jullie goede ervaringen met deze producten?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal leuk uitpakkenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Hier ook zenuwachtig op en neer gedribbel hoor...
Ik hoop vandaag 3 bestellingen binnen te krijgen![]()
KerstNL, KerstUK en forumpartyUK
quote:
rachel_quote:Op maandag 3 januari 2011 11:55 schreef douche-eendje het volgende:
Volgens mij zie ik allemaal bekenden van het lushforum... Kan DHL nu even heel snel naar mijn huisje komen, word een beetje ongeduldig van het wachten.
Jeeej!quote:
Er is al een hatbox binnen toch? Die zijn allemaal van de 28e lijkt me.... Dus hoop blijft er altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 12:05 schreef Cat22 het volgende:
Ah, dan kan ik weer achterover gaan zitten.Komt mijn order toch pas aan het eind van de week.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hahaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
Lekkere bestelling Automatic_! En idd, snowcake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop