Die snoeren van die gouwe ouwe onverwoestbare IBM Thinkpads die zullen zeker ook wel passen. Ik zou het gewoon eens even aan de IT afdeling op je werk vragen. Die hebben vast nog wel een doos met van die meuk liggen waart ze toch nooit meer iets mee doen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Blijkbaar heb je geen interesse meer in zo'n kabel gezien je jouw andere topics wel aandacht geeft en deze negeert. Dus ik trek mijn "ik stuur je de kabel (echte compaq) voor een pakje peuken achteraf (op mijn risico en waar ik sowieso bij in schiet)" die al met de niet door de brievenbus passende bubbelenvelop hier klaar ligt bij deze in .
Ik neem aan dat je al 1 gevonden hebt, anders veel succes gewenst!
met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet
Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef lst128 het volgende: Ik heb nog wel wat van die dingen liggen geloof ik, iig één van een Compaq en nog een aantal van HP (=Compaq). Wat geef je er voor?
PM
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Ik had een compaq laptop, ik kan wel ff kijken welke kabel daarbij zat? Het dunne deel (dus tussen laptop en adapter) is ook doorgesleten, maar het dikke deel (tussen adapter en stekker) was nog prima.
(sorry, computer noob maar wel bereid om te helpen)