abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90501016
Hallo,

Een maand of 2 geleden ben ik met een leuk meisje in contact gekomen. Ik kende haar al een heel klein beetje, via een vriendin van mij. Maar ja, 2 maanden geleden kwam ik dus echt aan de praat met haar. Op Hyves en op MSN. En daarna hebben we best veel ge-sms't. Alleen moest het praten op MSN wel vaak van mij kant komen en kwam het heel af en toe van haar kant komen. En daar hecht ik best wel een beetje waarde aan. En ook als we af en toe een sms conversatie hadden dan stopte ze na een paar keer heen en weer ge-sms't te hebben met sms'en. Waarom weet ik niet? Misschien ongeïnteresseerd? Maar ook daar hecht ik niet echt waarde aan. Ook als ik haar in het echt zie maken we praatjes en als we langs elkaar lopen groeten we elkaar.

Na een paar weken verwaterde het contact een beetje. En nu zo, in de vakantie, leeft het weer op. We sms'en nu wel veel. En praten veel op MSN. En nu komt het ook van haar kant. Stiekem heb ik via een vriendin van haar en mij laten door schemeren dat ik haar best wel zie zitten en wel een beetje leuk vind. Maar nadat ze dit wist is ze niet anders gaan doen. Hetzelfde als normaal. Niet extra lief of zo...

Alleen zit ik nu met een probleem: ik wil nu wel een beetje over leukere en lievere dingen sms'en/chatten/praten dan over koetjes en kalfjes. Nu gaat het steeds over wat ze gaat doen en over wat ik ga eten. Ik wil het graag hebben over op wat voor personen ze valt. Over waar ze van houd in de liefde. En ga zo maar door. Alleen weet ik niet hoe ik die, best grote, stap moet maken?

Ook wil ik haar laten weten dat ik haar zie zitten. Dat weet ze al via die vriendin dus. Maar dat wil ik zelf ook tegen haar zeggen.

Alleen ben ik bang dat ik een beetje in de friendzone zit. Ik wil dus graag uitvinden wat mijn kansen zijn. En eens over andere dingen praten dan over koetjes en kalfjes. Hoe pak ik dit aan? Graag tips!

Extra informatie: mijn en haar leeftijd doen er niet toe. Alleen is ze wel 1,5 jaar ouder dan mij. En ik heb weleens gehoord dat vrouwen/meiden alleen maar op oudere mannen/jongens vallen...

Alvast bedankt!
Zoon van Tolmai.
pi_90501768
quote:
2 maanden geleden kwam ik dus echt aan de praat met haar. Op Hyves en op MSN
da's niet echt aan de praat, wel? :')

en waarom zou zij extra lief moeten gaan doen als ze weet dat jij haar leuk vindt?

quote:
Ook wil ik haar laten weten dat ik haar zie zitten. Dat weet ze al via die vriendin dus. Maar dat wil ik zelf ook tegen haar zeggen.
doe dat dan ook, dan weet je meteen hoe je ervoor staat
  maandag 27 december 2010 @ 17:49:40 #3
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90501981
Soms verveelt ze zich en dan heeft ze een praatpaal nodig.

Jij bent die praatpaal.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90503577
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:43 schreef 314 het volgende:

[..]

da's niet echt aan de praat, wel? :')

en waarom zou zij extra lief moeten gaan doen als ze weet dat jij haar leuk vindt?

[..]

doe dat dan ook, dan weet je meteen hoe je ervoor staat
Maar dat is toch vreemd om zo maar te zeggen?
Zoon van Tolmai.
  maandag 27 december 2010 @ 19:00:41 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90504313
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:49 schreef Eclaire84 het volgende:
Soms verveelt ze zich en dan heeft ze een praatpaal nodig.

Jij bent die praatpaal.
Inderdaad. TS, je komt niet op me over als iemand die veel feeling heeft met het versieren van vrouwen. Overigens zit je allang in de friends/praatpaal-zone, natuurlijk smst ze niet meer terug omdat jij nooit eens een goede grap maakt of een leuke vraag stelt! Koetjes- en kalfjesgeneuzel, daar zit echt geen enkele chick op te wachten.

Ze leest een sms en denkt 'goh, heeft hij het alweer druk gehad op z'n werk, booorrring'. Op msn heb je geen bepaalde gradaties als 'eerst koetjes en kalfjes' en daarna 'nu vragen of wat voor type ze valt'. Gewoon over beginnen, boeiend, show some balls! (figuurlijk, niet via de cam dus)

Jij: -En hoe was het in de kroeg? Nog leuke kerels opgeduikeld?
*Haha nee, liep niet zoveel tussen. :P
-Niet? Waren ze lelijk? Saai? Stonken ze naar knoflook?
*Hehe nee, gewoon niet m'n type ofzo ;)
-Oh, wat is je type dan? Lang, gespierd, robuust, stoer?
*Neee hehe, hij moet óók wel een beetje lief zijn.
-Dus je zoekt zeg maar een stoere kerel, maar dan iemand die binnen op de bank ook wel een schatje is ;) (<--TS, dit werkt altijd, vrouwen zoeken dit allemaal)
*Jaaa haha! :P
-Ik ken iemand die dat is trouwens, k noem geen namen, maar hij heet Barthalomeus.
*Ooohh ja joh? ;)

Check. Bingo. Daten. Onderneem actie. Nu.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 27 december 2010 @ 19:09:21 #6
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90504665
Hoe oud is de TS eigenlijk?
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
pi_90504874
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad. TS, je komt niet op me over als iemand die veel feeling heeft met het versieren van vrouwen. Overigens zit je allang in de friends/praatpaal-zone, natuurlijk smst ze niet meer terug omdat jij nooit eens een goede grap maakt of een leuke vraag stelt! Koetjes- en kalfjesgeneuzel, daar zit echt geen enkele chick op te wachten.

Ze leest een sms en denkt 'goh, heeft hij het alweer druk gehad op z'n werk, booorrring'. Op msn heb je geen bepaalde gradaties als 'eerst koetjes en kalfjes' en daarna 'nu vragen of wat voor type ze valt'. Gewoon over beginnen, boeiend, show some balls! (figuurlijk, niet via de cam dus)

Jij: -En hoe was het in de kroeg? Nog leuke kerels opgeduikeld?
*Haha nee, liep niet zoveel tussen. :P
-Niet? Waren ze lelijk? Saai? Stonken ze naar knoflook?
*Hehe nee, gewoon niet m'n type ofzo ;)
-Oh, wat is je type dan? Lang, gespierd, robuust, stoer?
*Neee hehe, hij moet óók wel een beetje lief zijn.
-Dus je zoekt zeg maar een stoere kerel, maar dan iemand die binnen op de bank ook wel een schatje is ;) (<--TS, dit werkt altijd, vrouwen zoeken dit allemaal)
*Jaaa haha! :P
-Ik ken iemand die dat is trouwens, k noem geen namen, maar hij heet Barthalomeus.
*Ooohh ja joh? ;)

Check. Bingo. Daten. Onderneem actie. Nu.
Bedankt voor je tip! Ik snap wat je bedoelt. En een vrouwen versierder ben ik ook niet echt, haha! Maar ik vind het vervelend om zo maar te vragen... Misschien dacht ze eindelijk een jongen te hebben opgeduikeld om gewoon gezellig mee te doen zonder iets meer of minder. En dan blijkt die jongen verliefd op haar te zijn... Daar ben ik bang voor. En bovendien komt ze zelf ook nooit met dat soort vragen. Dus ik vraag me af of ze daar dan wel op zit te wachten?
Zoon van Tolmai.
  maandag 27 december 2010 @ 19:20:29 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90505081
quote:
5s.gif Op maandag 27 december 2010 19:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
Misschien dacht ze eindelijk een jongen te hebben opgeduikeld om gewoon gezellig mee te doen zonder iets meer of minder.
Zoiets noem je een broer of gay-best-friend. Dat wil je niet zijn.

quote:
En bovendien komt ze zelf ook nooit met dat soort vragen. Dus ik vraag me af of ze daar dan wel op zit te wachten?
Ja, daar zit ze op te wachten. Ze is 1,5 ouder dan jij, dus ZIJ gaat echt niet het initiatief nemen. Misschien wel als je een onwijs vlotte adonis zou zijn die 2 jaar ouder is, maar dat ben je niet, dus moet jij het 'bewijzen'. Kortom, laten zien dat je dan wel jonger bent maar heus-wel-echt-een-leuke-vent! Zolang je niet uit de 'wat heb jij vandaag op je werk/school-gedaan'-fase komt gaat er niks gebeuren, althans niks spannends. Je zit in een soort Suffe Spagaat, als je niet wat leukere/interessantere vragen stelt zit ze in 2022 nog steeds met je over ditjes en datjes te beppen OF (die kans is waarschijnlijker) praat ze niet meer terug op msn.

Kortom, lok haar een beetje uit de tent, gooi die schroom van je af.
pi_90505301
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zoiets noem je een broer of gay-best-friend. Dat wil je niet zijn.

[..]

Ja, daar zit ze op te wachten. Ze is 1,5 ouder dan jij, dus ZIJ gaat echt niet het initiatief nemen. Misschien wel als je een onwijs vlotte adonis zou zijn die 2 jaar ouder is, maar dat ben je niet, dus moet jij het 'bewijzen'. Kortom, laten zien dat je dan wel jonger bent maar heus-wel-echt-een-leuke-vent! Zolang je niet uit de 'wat heb jij vandaag op je werk/school-gedaan'-fase komt gaat er niks gebeuren, althans niks spannends. Je zit in een soort Suffe Spagaat, als je niet wat leukere/interessantere vragen stelt zit ze in 2022 nog steeds met je over ditjes en datjes te beppen OF (die kans is waarschijnlijker) praat ze niet meer terug op msn.

Kortom, lok haar een beetje uit de tent, gooi die schroom van je af.
Dat wil ik inderdaad ook niet. Ik vind haar leuk dus ik wil meer.!

Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk ja. Misschien is het een rare vraag. Maar zou jij mij wat opzetjes kunnen sturen of hier posten die ik dan weer naar haar kunnen sturen? Zo te horen heb jij er wel veel verstand van! Maar ik wil dat het ook niet te slijmerig en te lief overkomt. Gewoon om haar inderdaad wat uit de tent te lokken...

Ook heb ik me voorgenomen om met de jaarwisseling haar een sms'je te sturen met:

quote:
Gelukkig nieuw jaar! En ehm.. misschien weet je het al. Maar ik vind je een beetje leuk. Dat valt je vast tegen van me? x kus
Want dan ben ik met vrienden en in de kroeg. En dan durf je altijd meer.
Zoon van Tolmai.
  maandag 27 december 2010 @ 19:33:36 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90505726
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk ja. Misschien is het een rare vraag. Maar zou jij mij wat opzetjes kunnen sturen of hier posten die ik dan weer naar haar kunnen sturen? Zo te horen heb jij er wel veel verstand van! Maar ik wil dat het ook niet te slijmerig en te lief overkomt. Gewoon om haar inderdaad wat uit de tent te lokken...

Ook heb ik me voorgenomen om met de jaarwisseling haar een sms'je te sturen met:

[..]

Want dan ben ik met vrienden en in de kroeg. En dan durf je altijd meer.
*in slow-motion, met wapperende handen en met lage zware stem*: Nooooooooooooooooooooooo

Dat smsje is al veel te slijmerig! Daarmee werp je je direct aan haar voeten en zeg je 'ik ben voor altijd de jouwe mijn liefste!' Zij denkt: ok, die heb ik al in de pocket, leuke backup, maar eerst even kijken vanavond of er nog wat spannenders rondloopt op dit feest.

Je moet ook een beetje een uitdaging voor haar zijn. Dus sms: "Gelukkig nieuwjaar! Waar sta jij eigenlijk te zuipen? Ik sta hier namelijk met 15 geöliede chippendales die zich afvroegen waar ze kunnen dansen. Kus!"

Zij denkt: Haha, wat een paljas! En smst terug (Hopelijk): "Haha, ik ben op een feestje hier en hier. M'n vriendinnen zijn wel geinteresseerd in die gasten!;)"

Dan fiets je naar het feest toe en zeg je uiteraard dat je die kerels onderweg bent kwijtgeraakt ofzo, vertel iets grappigs. Zorg dat je wel een beetje teut bent, want -dan durf je meer-.

In het echt zal zich dit waarschijnlijk helemaal anders ontwikkelen, maar wat ik bedoel: kom uit het 'virtuele' wereldje en onderneem actie in real-life. Zorg dat je haar tegenkomt, bij voorkeur op een feest als oud&nieuw want elke vrijgezelle vrouw wil dan iemand om mee te tongen.
pi_90507154
quote:
5s.gif Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oke als ze dit al weet, dan zou ze er op zich wel iets mee doen als ze je ziet zitten toch? :)
Probeer gewoon eens te flirten en zie hoe ze erop reageert.
Striving to be more than average.
  maandag 27 december 2010 @ 20:16:19 #12
165512 MASD
Music is dead.
pi_90507349
Whehe, friendzone.
Long live music.
  maandag 27 december 2010 @ 20:23:00 #13
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_90507698
Ja, klinkt als friendzone
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_90513618
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

*in slow-motion, met wapperende handen en met lage zware stem*: Nooooooooooooooooooooooo

Dat smsje is al veel te slijmerig! Daarmee werp je je direct aan haar voeten en zeg je 'ik ben voor altijd de jouwe mijn liefste!' Zij denkt: ok, die heb ik al in de pocket, leuke backup, maar eerst even kijken vanavond of er nog wat spannenders rondloopt op dit feest.

Je moet ook een beetje een uitdaging voor haar zijn. Dus sms: "Gelukkig nieuwjaar! Waar sta jij eigenlijk te zuipen? Ik sta hier namelijk met 15 geöliede chippendales die zich afvroegen waar ze kunnen dansen. Kus!"

Zij denkt: Haha, wat een paljas! En smst terug (Hopelijk): "Haha, ik ben op een feestje hier en hier. M'n vriendinnen zijn wel geinteresseerd in die gasten!;)"

Dan fiets je naar het feest toe en zeg je uiteraard dat je die kerels onderweg bent kwijtgeraakt ofzo, vertel iets grappigs. Zorg dat je wel een beetje teut bent, want -dan durf je meer-.

In het echt zal zich dit waarschijnlijk helemaal anders ontwikkelen, maar wat ik bedoel: kom uit het 'virtuele' wereldje en onderneem actie in real-life. Zorg dat je haar tegenkomt, bij voorkeur op een feest als oud&nieuw want elke vrijgezelle vrouw wil dan iemand om mee te tongen.
Ja oke! Ik heb veel aan je informatie. Bedankt! Heb jij misschien opzetjes die ik nu naar haar zou kunnen sms'en dan? Ik weet dat ze met oud & nieuw naar een groot feest gaat.. En wat je zegt. Iedere meid wil dan wel een kerel!
Zoon van Tolmai.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:03:55 #15
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90518317
quote:
5s.gif Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Ja oke! Ik heb veel aan je informatie. Bedankt! Heb jij misschien opzetjes die ik nu naar haar zou kunnen sms'en dan? Ik weet dat ze met oud & nieuw naar een groot feest gaat.. En wat je zegt. Iedere meid wil dan wel een kerel!
Moet je wel snel handelen...want grote kans dat ze op dat feest een leuke gast tegenkomt.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:17:33 #16
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_90518945
Faia
Friendzone
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_90525431
Ik zou zeggen, je "moet" juist niet laten doorschemeren dat jij haar leuk vindt.
Dat gaat allemaal veel te geforceerd. En zoals al gezegd, je onderwerpt je heel erg.
Gewoon een gewaagd gesprek aanknopen, en als dat een beetje loopt gewoon letterlijk "he, op wat voor jongens val jij nou eigenlijk?".
Probeer het nog enigzins in de juiste context te zeggen zodat het niet direct aankomt als "vind je mij leuk?".

Laat het verder eens meer van haar kant komen.
Dat via een vriendin kun je beter niet doen, zijn geen slimme zetten.
Het maakt je nogal.......doorzichtig, je mist troeven zegmaar.
Even als voorbeeld, de kant die je wel op wilt is de situatie waarin je haar interesse hebt gewekt doordat ze niet weet of jij haar nou leuk vind of niet.
Daarmee ben je wat spannender zegmaar.

Het verschilt van persoon tot persoon hoe, maar probeer haar een beetje te triggeren.
Als zij gewaagd is kun je daar wat verder in gaan, dus dat moet je een beetje zelf uitvogelen.
Enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Post je ideen en dan kunnen wij weer opbouwende kritiek geven :Y

Ps. hoe oud ben je nou?
Ik doe mijn best.
pi_90525500
quote:
5s.gif Op maandag 27 december 2010 22:23 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Opzetjes, ik wil je er graag mee helpen, maar als jij 12 bent en zij 14 ga ik een totaal ander antwoord geven dan wanneer jij 17 bent en zij 19.

Over het algemeen maakt het niet zo bijzonder veel uit wat je zegt zolang het maar spontaan, creatief en een beetje speels is.
Probeer haar interesse te wekken, uit haar tent te lokken, als je het goed doet dan merk je dat vrij snel want dan "hangt ze aan je lippen".
Dat bedoel ik overigens niet respectloos, gewoon gretig om antwoord.
Ik doe mijn best.
pi_90529927
'Echt in contact' :')
MSN :')
Hyves :')
Sms :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:57:59 #20
329669 Yawn
Is het al weekend?
pi_90535506
quote:
5s.gif Op maandag 27 december 2010 17:22 schreef Bartholomaeus het volgende:

Extra informatie: mijn en haar leeftijd doen er niet toe. Alleen is ze wel 1,5 jaar ouder dan mij. En ik heb weleens gehoord dat vrouwen/meiden alleen maar op oudere mannen/jongens vallen...

klopt, je moet minstens een half jaar ouder zijn, dus je maakt geen schijn van kans!
pi_90543793
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 05:21 schreef Woutjeh het volgende:
Ik zou zeggen, je "moet" juist niet laten doorschemeren dat jij haar leuk vindt.
Dat gaat allemaal veel te geforceerd. En zoals al gezegd, je onderwerpt je heel erg.
Gewoon een gewaagd gesprek aanknopen, en als dat een beetje loopt gewoon letterlijk "he, op wat voor jongens val jij nou eigenlijk?".
Probeer het nog enigzins in de juiste context te zeggen zodat het niet direct aankomt als "vind je mij leuk?".

Laat het verder eens meer van haar kant komen.
Dat via een vriendin kun je beter niet doen, zijn geen slimme zetten.
Het maakt je nogal.......doorzichtig, je mist troeven zegmaar.
Even als voorbeeld, de kant die je wel op wilt is de situatie waarin je haar interesse hebt gewekt doordat ze niet weet of jij haar nou leuk vind of niet.
Daarmee ben je wat spannender zegmaar.

Het verschilt van persoon tot persoon hoe, maar probeer haar een beetje te triggeren.
Als zij gewaagd is kun je daar wat verder in gaan, dus dat moet je een beetje zelf uitvogelen.
Enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Post je ideen en dan kunnen wij weer opbouwende kritiek geven :Y

Ps. hoe oud ben je nou?
Hoe moet ik het meer via haar kant laten komen? En hoe doe ik dat triggeren? Ik ben daar gewoon niet goed in en daarom vraag ik hulp...
Maar goed, ik ben dus al een tijdje zestien en zij is 17,5 jaar zeg maar.. Dus misschien heb je wel wat dingen die daar bij passen? Bedankt in ieder geval! :)
Zoon van Tolmai.
  woensdag 29 december 2010 @ 02:52:23 #22
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90569413
Jij: Weetje ik moet wat toegeven..
zij: Oja.. vertel
Jij: Ik vind je eigenlijk best een toffe meid
zij: Oh echt...
jij: Ja *complimentje geven*
zij: dankje
jij: Ik moet nu gaan, bye bye (L)

*je laat haar een dagje nadenken*

Jij: heej hoe is het
zij: Goed
jij: Ik heb laatst toegegeven dat ik je leuk vind, Hoe zit het met jou liefde?
zij: *vertelt het*
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_90569451
quote:
12s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:52 schreef noksala het volgende:
Jij: Weetje ik moet wat toegeven..
zij: Oja.. vertel
Jij: Ik vind je eigenlijk best een toffe meid
zij: Oh echt...
jij: Ja *complimentje geven*
zij: dankje
jij: Ik moet nu gaan, bye bye (L)

*je laat haar een dagje nadenken*

Jij: heej hoe is het
zij: Goed
jij: Ik heb laatst toegegeven dat ik je leuk vind, Hoe zit het met jou liefde?
zij: *vertelt het*
:') wacht dat ken ik. maar dan anders

situatie: ik heb een vriendin, een chick op school zij ongeveer hetzelfde tegen me

ik: heey alles goed
zij: ja hoor en met jou
ik: ook goed
zij: ik mag je wel, vind je leuk
ik: o dank je

end of story zij had ook een vriend :') toch keek ze met n look van: ow jou zie ik toch ook wel zitten wink wink

:') leg me eens uit fokkertjes was dat nou een hint ja of nee? :')

zo ja: wat the fuck heb ik er aan :')??? ik heb al n meid

ow ja voor TS :

duik op haar af man, neem het risico wees geen wijf ;)
m'n spacelab in m'n ma haar buik, is altijd gezellig
  woensdag 29 december 2010 @ 02:58:20 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90569463
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:56 schreef misterembryo het volgende:

[..]

:') wacht dat ken ik. maar dan anders

situatie: ik heb een vriendin, een chick op school zij ongeveer hetzelfde tegen me

ik: heey alles goed
zij: ja hoor en met jou
ik: ook goed
zij: ik vind mag je wel
ik: o dank je

end of story zij had ook een vriend :') toch keek ze met n look van: ow jou zie ik toch ook wel zitten wink wink

:') leg me eens uit fokkertjes was dat nou een hint ja of nee? :')

zo ja: wat the fuck heb ik er aan :')???
Ik vind mag je wel...juist ja.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_90569467
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind mag je wel...juist ja.
eey typo hoor, kan gebeuren ;) al gefixt
m'n spacelab in m'n ma haar buik, is altijd gezellig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')