dan had ik wel een berichtje verwacht gisterenquote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hier al sinds gisteren ja
quote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als je vanmorgen iets tegen een collega vertelt en als je dan nu zegt; "Ik kan me niet zo goed concentreren" dat er dan gevraagd wordt; "Aah wat is er aan de hand dan". En als je dan zegt; 'Ja dat met mijn oma' dat je het nóg een keer moet gaan uitleggen....
Bij dit soort verhalen is dat wel heeel erg jaquote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als je vanmorgen iets tegen een collega vertelt en als je dan nu zegt; "Ik kan me niet zo goed concentreren" dat er dan gevraagd wordt; "Aah wat is er aan de hand dan". En als je dan zegt; 'Ja dat met mijn oma' dat je het nóg een keer moet gaan uitleggen....
Dat heb ik met de Kleine Zeemeerminquote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net Belle en het Beest gekeken, mijn favo film als kind die ik echt wel 100 keer gezien heb, maar wel 15 jaar geleden voor het laatst ofzo.
Alle liedjes en teksten in de film, ik kende ze gewoon nog steeds uit mijn hoofd.
Ik begrijp dat je het al gepost hebt, dus vragen wat er aan de hand is, is na deze post een beetje eh.. apart. Maar sterkte iig.quote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
ja, jij wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja. Wat zij zegt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het al gepost hebt, dus vragen wat er aan de hand is, is na deze post een beetje eh.. apart. Maar sterkte iig.
Dat is mijn op 1 na favoriete film van Disney.quote:Op maandag 27 december 2010 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Kleine Zeemeermin
Beetje kuthumeur, veel films gekeken (feast is een rare trilogie btw) en vroeg naar bed.quote:Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
dan had ik wel een berichtje verwacht gisteren
Ik heb jaren terug Bambi zitten kijken met mn zoon. Ik huilen want Bambi zn mama ging dood en mn zoon (toen een jaar of 5) kijkt me aan en zegt: mama stel je niet zo aan, het is maar een film hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is mijn op 1 na favoriete film van Disney.![]()
moet kunnenquote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje kuthumeur, veel films gekeken (feast is een rare trilogie btw) en vroeg naar bed.
Iedereen weet toch dat hij bij Talpa werkt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef Kreator het volgende:
Heatwave werkt niet bij RTL, weet ik uit betruowbare bron,.
Jawel he. En om met jou te chillen moet ik toch echt wel een goed humeur hebbenquote:
Ik was ook wel toe aan een feelgood-disneyfilm die zo zoet is dat de vullingen je uit de mond springen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug Bambi zitten kijken met mn zoon. Ik huilen want Bambi zn mama ging dood en mn zoon (toen een jaar of 5) kijkt me aan en zegt: mama stel je niet zo aan, het is maar een film hoor.
Harteloos kreng
quote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Lion Kingquote:Op maandag 27 december 2010 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Kleine Zeemeermin
Hij is toch onderzoeksjournalist van Hart van Nederland?quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat hij bij Talpa werkt.
Nee, hij werkt voor de CIA.quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat hij bij Talpa werkt.
Ik heb gisteren Bambi gekeken.quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was ook wel toe aan een feelgood-disneyfilm die zo zoet is dat de vullingen je uit de mond springen.
Heb jij eigenlijk kinderen?quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was ook wel toe aan een feelgood-disneyfilm die zo zoet is dat de vullingen je uit de mond springen.
dit klinkt niet leukquote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel he. En om met jou te chillen moet ik toch echt wel een goed humeur hebben
Ik dacht dat hij ontvanger was in gay pr0n flicks.quote:Op maandag 27 december 2010 15:37 schreef Q. het volgende:
Hij is toch onderzoeksjournalist van Hart van Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |