quote:
Bedoel ik ook, maar heb een toetsbordfunctie met auto correctspelling en soms krijg ik de raarste woorden of haalt hij woorden uitelkaar. Heel irritant, maargoed.quote:Op maandag 27 december 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hattrickheld bedoelt.
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moeten wij daar binnenkort eens uitgebreid dinerenIk kijk er naar uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nu in het iets warmer dan Emmen Purmerendquote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Prima, heb vakantie voor een schamele week dus wel goed.![]()
En met jou dan, in het barre Emmen?
Ik ben hier al sinds gisteren jaquote:
Ach, ik weet wie het zei hequote:
Purmerend,,ahaaa. Toevallig bij een mede-Fok!ker?quote:Op maandag 27 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu in het iets warmer dan Emmen Purmerend![]()
Ga morgen weer terug naar het koude noorden *bibber*
wel welk plein,niet bedrijf. ik dan.quote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen weet nu toch wel waar HW werkt?
Ik niet. Ik ben clueless, zoals altijdquote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen weet nu toch wel waar HW werkt?
Ja die mis ik ook regelmatig! Q, regel dat eensquote:
Ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Purmerend,,ahaaa. Toevallig bij een mede-Fok!ker?
Die schijnen daar allemaal te wonen, namelijk.
Ja idd bij een mede-FOK!kerquote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Purmerend,,ahaaa. Toevallig bij een mede-Fok!ker?
Die schijnen daar allemaal te wonen, namelijk.
Part of your charm.quote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben clueless, zoals altijd
Okay.quote:Op maandag 27 december 2010 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die mis ik ook regelmatig! Q, regel dat eens
Ahw, mooi!quote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net Belle en het Beest gekeken, mijn favo film als kind die ik echt wel 100 keer gezien heb, maar wel 15 jaar geleden voor het laatst ofzo.
Alle liedjes en teksten in de film, ik kende ze gewoon nog steeds uit mijn hoofd.
quote:
Die kan zich ook niet zo goed concentreren.quote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als je vanmorgen iets tegen een collega vertelt en als je dan nu zegt; "Ik kan me niet zo goed concentreren" dat er dan gevraagd wordt; "Aah wat is er aan de hand dan". En als je dan zegt; 'Ja dat met mijn oma' dat je het nóg een keer moet gaan uitleggen....
quote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net Belle en het Beest gekeken, mijn favo film als kind die ik echt wel 100 keer gezien heb, maar wel 15 jaar geleden voor het laatst ofzo.
Alle liedjes en teksten in de film, ik kende ze gewoon nog steeds uit mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |