Ik hoop dat het mij ook meevalt. Jij hebt ook een iPad?quote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het valt mij echt niet tegen hoe makkelijk het tilt.
Ook dat went wel. En je kunt er altijd een fysiek toetsenbord bij kopen als je denkt langere teksten te typenquote:Op maandag 27 december 2010 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wel begrepen dat met 10-vingers en blindtypen lastiger is en dat ik moet gaan leren met 2 vingers te typen
da's dan wel jammer als dat echt zo is...tik ook blind en met 10 vingers.quote:Op maandag 27 december 2010 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb wel begrepen dat met 10-vingers en blindtypen lastiger is en dat ik moet gaan leren met 2 vingers te typen
We shall see. Eerst maar eens aanschaffen. Jij hebt ook een iPad?quote:Op maandag 27 december 2010 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook dat went wel. En je kunt er altijd een fysiek toetsenbord bij kopen als je denkt langere teksten te typen. Ook dat werkt perfect.
yeps.quote:Op maandag 27 december 2010 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mij ook meevalt. Jij hebt ook een iPad?
ik met 6... maar op de iPad gewoon met 2 tot 4 max.... en dat went heul snel.quote:Op maandag 27 december 2010 15:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
da's dan wel jammer als dat echt zo is...tik ook blind en met 10 vingers.
Ik leg eerder een link met Thin Lizzy.quote:Op maandag 27 december 2010 15:02 schreef WeezerButler het volgende:
Dacht vroeger altijd dat Reelin van 10CC was Godley&Cream tijdperk
Yupquote:Op maandag 27 december 2010 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We shall see. Eerst maar eens aanschaffen. Jij hebt ook een iPad?
ik heb een scherm met een toetsenbord er aan vast. kan het iedereen aanraden. toetsenbord altijd bij de handquote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En ook zo'n toetsenbord dock. Ideaal
.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:05 schreef cafca het volgende:
Dat vind ik zo'n onzin....een apart keyboard aan je iPad. Dan ga je er straks ook nog een extra scherm op aansluiten? en een muis?
Nee, voor langere teksten is dat handiger. Dan kan ik 'm zakelijk ook gebruiken zonder dat ik een grote laptop zou moeten meenemen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:05 schreef cafca het volgende:
Dat vind ik zo'n onzin....een apart keyboard aan je iPad. Dan ga je er straks ook nog een extra scherm op aansluiten? en een muis?
En So it goes staat dan weer op de Rock n'Roll Highschool soundtrack. Cirkel weer wat ronderquote:Op maandag 27 december 2010 15:08 schreef cafca het volgende:
Ik moet bij het begin altijd denken aan So it goes van Nick Lowe....
ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik leg eerder een link met Thin Lizzy.
Jij was toch afgetaaid?quote:Op maandag 27 december 2010 15:12 schreef friekin_ het volgende:
Grootste kutplaat van de top 2000 voor mij : Worn down piano.
Om te kotsen zo kut.
wat ben je toch een schoon meiskequote:
Ja. Wel 3 keer per dagquote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
wat ben je toch een schoon meiske
ik krijg hele andere ideeën bij soppen... en als ik dan 3 keer per dag lees... dan vraag je je toch serieus wat afquote:
Alles wat je denkt is waarquote:Op maandag 27 december 2010 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijg hele andere ideeën bij soppen... en als ik dan 3 keer per dag lees... dan vraag je je toch serieus wat af
Wat hij zegt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alles wat je denkt is waar
ik ben nu gouda cheese long sticks in mijn mond aan het schuivenquote:Op maandag 27 december 2010 15:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar je hebt niks in huis ?
bij de top 2000 horen kaasblokjes, niet sticksquote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben nu gouda cheese long sticks in mijn mond aan het schuiven
hebkniequote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij de top 2000 horen kaasblokjes, niet sticks
Ik wil iets anders longs in mijn mond schuivenquote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben nu gouda cheese long sticks in mijn mond aan het schuiven
Maar wel zonder kaas.quote:Op maandag 27 december 2010 15:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wil iets anders longs in mijn mond schuiven![]()
Ik ga maar even emoshoppen oid.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Liefst wel, maar als het echt niet anders kan.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef Codiac het volgende:
Naja dan ga ik toch maar boodschappen doen. Tot zo allemaal
Ranzig. Nou moet ik mijn sticks niet meer.quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Liefst wel, maar als het echt niet anders kan.
Gewoon niet ruiken als je 'm naar achteren duwt. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 27 december 2010 15:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ranzig. Nou moet ik mijn stcks niet meer.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon niet ruiken als je 'm naar achteren duwt. Ik spreek uit ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |