(by the way: * Meril vindt de serie echt goed)
En er zitten nog lekker veel afleveringen aan te komen...
zonder Matt, want die heeft een enge ziekte onder de leden las ik.
quote:Oeh,.. Matt weg? Da's mooi minder. Hij hoort er tenslotte bij!
Op dinsdag 04 juni 2002 19:23 schreef Meril het volgende:
En elke aflevering minstens 5 tegeltjeswijsheden!(by the way: * Meril vindt de serie echt goed)
En er zitten nog lekker veel afleveringen aan te komen...
zonder Matt, want die heeft een enge ziekte onder de leden las ik.http://www.thewb.com/Shows/Show/0,7353,%7C%7C152,00.html
En het Christelijke vind ik er heel fijn in. Eindelijk eens een serie waarin de hoofdpersonages Christelijk zijn. Dat zie je bijna nergens, niet echt waarheidsgetrouw dus.
quote:Ned 1, ± 18.13 elke doordeweeksedag
Op dinsdag 04 juni 2002 22:55 schreef micha het volgende:
Mooie serie ja, wanneer en hoe laat komt het?
quote:Die Jessica... dat is pas echt een lekker ding!!!
Op dinsdag 04 juni 2002 19:22 schreef calvobbes het volgende:
En weer een nieuwe serie! Ik wist niet dat ze weer op TV waren
quote:Als ik dadelijk mijn tanden ga poetsen hoor op dat ze nou eens in mijn wasbak zit,..
Op dinsdag 04 juni 2002 23:44 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Die Jessica... dat is pas echt een lekker ding!!!
ik ook
[Dit bericht is gewijzigd door ChillyWilly op 05-06-2002 00:16]
quote:Oeps, heb de maten verkeerd om staan...
Op woensdag 05 juni 2002 00:13 schreef ChillyWilly het volgende:
plaatjeik ook
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 18:16 schreef Meril het volgende:
*7TH HEAVEN ALERT!*
Ik was het alweer vergeten
quote:LOL, maten verkeerd om... sure you just wanted to make her boobs look bigger
Op woensdag 05 juni 2002 00:18 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Oeps, heb de maten verkeerd om staan...
en natuurlijk Matt
quote:Apparte foto zeg.. wel lief koppie
Op woensdag 05 juni 2002 00:18 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Oeps, heb de maten verkeerd om staan...
Verder is het inderdaad een tikkeltje braaf, maar toch wel erg leuk.
quote:Shit, ze hebben me weer door
Op woensdag 05 juni 2002 19:14 schreef The_Crow het volgende:[..]
LOL, maten verkeerd om... sure you just wanted to make her boobs look bigger
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 18:16 schreef Meril het volgende:
*7TH HEAVEN ALERT!*
Vandaag overigens wat matigjes met dat Kerkkoor op het einde, maar een erg leuke serie.
quote:Argh
Op dinsdag 25 juni 2002 09:56 schreef Ionantha het volgende:
Is vanavond nou echt de laatste aflevering alweer?
Ja lijkt er wel op. Morgen is er een andere serie op die tijd
Ik geloof dat ik nu maar de helft van de nieuwe afleveringen heb gezien. Ik kwam er veel te laat achter dat het er weer op was.
quote:Het Christelijke aspect vind ik juist 1 van de fijne dingen erin. Er zijn weinig series waarin het zo'n grote rol speelt. En als er dan al series zijn, zijn ze ongelooflijk oubollig.
alles zo overdreven christelijk!!
quote:Ja, de thema's zijn altijd wel opvallend aanwezig. Relaties, liefde, liegen, pesten, opeens hebben ze er allemaal last van...
Op dinsdag 25 juni 2002 13:19 schreef Meril het volgende:
Half the fun van 7th Heaven is dat het zo ongeloofwaardig is. Hebben ze opeens ALLEMAAL relatieproblemen (behalve de ouders, de enige stabiele factor daar)...
En ik snap echt niet dat Matt wat ziet in die Heather.
Wat is er mis met Heather? Vind het wel een aardig meisje hoor. Ik snap niet wat die Simon in Deena ziet, dat meske blijft moeilijk doen, pfffff.....
quote:Je hebt wel gelijk, maar ik vind dat geen bezwaar. Sterker nog, literatuur (laten we ook een tv-script voor het gemak maar even literatuur noemen) geeft niet zomaar een werkelijkheid weer, maar een geconstrueerde werkelijkheid. En dat uit zich in b.v. motieven, thema's en de hier genoemde spiegeling van verhaallijnen.
Op dinsdag 25 juni 2002 13:19 schreef Meril het volgende:
Half the fun van 7th Heaven is dat het zo ongeloofwaardig is. Hebben ze opeens ALLEMAAL relatieproblemen
He.. jammer!!! Ik wil Matt zien!
Kwam er vandaag achter dat Lucy IRL een jaar ouder is dan Mary...toch gek.
Maar ik vond het een kut-cliffhanger...ik hoop dat paps en mams Camden hem een flinke uitbrander geven.
Ik hoop dat de NCRV gauw weer doorgaat...
Mary is idd jonger dan Lucy! Wat raaaar
quote:je kan VOX in Nederland alleen via een analoge schotelontvanger bekijken... www.vox.de
Op vrijdag 28 juni 2002 13:40 schreef ChrisJX het volgende:
Is VOX een Duitse? Nooit van gehoord. Die zit niet in ons pakket...
Maar Duits klinkt echt voor geen meter. Ik kijk op Duitsland alleen originele Duitstalige programma's.
quote:Dat vind ik dus weer geen stijl. En ik woon verdorie bekant in Duitsland! Maar goed, RTL en Sat1 is ook wel mee door te komen
Op vrijdag 28 juni 2002 14:28 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
je kan VOX in Nederland alleen via een analoge schotelontvanger bekijken... www.vox.de
Ik wil dat t weer terug op tv is, pasgeleden was het er nog maar 1 week (ofzo) geleden is t weer gestopt:(
Ik kreeg namelijk vanmorgen een droevig mailtje... 7th Heaven zal niet meer via de NCRV op televisie komen. Ze hebben niet genoeg zendtijd om aangekochte programma's uit te zenden, dus helaas betekent dit voorlopig dat we het zonder 7th Heaven moeten stellen.
Je kunt natuurlijk wel de Nederlandse fansite bezoeken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |