Goeiemorgen lieve Maitje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:28 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen
Das minder Bouke! Gelukkig was het een ongelukje zeg ik dan maar
Mooi, dat houdt je dus wel scherp.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:31 schreef Bouke-p het volgende:
Moguh!
ik was vanochtend opeens klaarwakker.... om 0545 ging opeens t alarmik lag al zo goed als op de grond toen tot me doordrong dat het het teken van all clear was. Dat teringalarmging weer eens per ongeluk af....
niet de meest ideale wekker, elke keer als dat alarm gaat slaat mn hart ff 3x over
En na de koffie laat je je moeder weer binnen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:51 schreef jankaas020 het volgende:
Mogge...![]()
Klaar wakker, eerst probeer ik m'n longen uit de hoesten en daarna sluit m'n ma zichzelf buiten, met wild gebel en geklop als gevolg..Nu eerst maar ff een broodje en bakkie.
Ik heb hem wel eens gemist... lees: erdoor heen geslapen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:31 schreef Bouke-p het volgende:
Moguh!
ik was vanochtend opeens klaarwakker.... om 0545 ging opeens t alarmik lag al zo goed als op de grond toen tot me doordrong dat het het teken van all clear was. Dat teringalarmging weer eens per ongeluk af....
niet de meest ideale wekker, elke keer als dat alarm gaat slaat mn hart ff 3x over
quote:
Hey Cobra, heb je mijn voorstel nog gelezen?quote:
Of je loopt gewoon naar buiten en trekt die sneeuwschuiver uit de handen van dat oude besjequote:Op dinsdag 28 december 2010 10:50 schreef m.k het volgende:
staat de buurvrouw van 75 de stoep sneeuwvrij te hakken omdat ze naar de tandarts wil![]()
heb haar maar verzocht of ze volgende keer gewoon wil aanbellen
had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of je loopt gewoon naar buiten en trekt die sneeuwschuiver uit de handen van dat oude besje
Ja, maar wat is het nut? En weet je wel wat die krengen kosten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey Cobra, heb je mijn voorstel nog gelezen?
Ach, iets van 800 pond?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het nut? En weet je wel wat die krengen kosten!
Dat bedoel ik.quote:
Dat programma van dat bier daarna was ook wel mooi.quote:
Gisteren op de BBC programma over lokale drank en bier in Schotland en Engeland.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:53 schreef m.k het volgende:
mag ik weten waar het over gaat, of zal ik dat met mijn leven moeten bekopen? dan hoef ik het niet te weten namelijk
uhmm, zou wel willen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:56 schreef m.k het volgende:
en jij had het idee om er maar heen te gaan?
kilt hoef toch niet zo duur te zijn, gewoon een lap geruit stof een paar van die kwasten en iemand die om kan gaan met naald en draad (of een naaimachine)quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhmm, zou wel willen ja
Nee, om met SR2011 in Kilt naar Leiden te gaan. Probeer Cobra over te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |