quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Geeft niks Maitje, ik moest eerst opzoeken wat Jillz was.
Ken ik niet, maar het is een appelcider. Heeft wat weg van appelsap alleen met bubbels en je proeft iets bitters er door heen, maar niet sterk, denk dat het dan meer de alcohol is die het bitter maakt.quote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Is dat van smaak zo een beetje als Calvados?
Ik had er nog niet van gehoord, maar heb hier ook niet na gekeken moet ik zeggen. Ken Calvados ook enkel van mijn bezoek aan Normandy in 1994 toen we daar voor de D-Day herdenking voor PSD werkzaamheden waren ingedeeld. Weet nu dus dat als je het combineerd met bier en het de hele avond zuipt je niet merkt als je met foot board en stretcher en al door de regen de tent uit gespoeld word.quote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar het is een appelcider. Heeft wat weg van appelsap alleen met bubbels en je proeft iets bitters er door heen, maar niet sterk, denk dat het dan meer de alcohol is die het bitter maakt.
Bestaat het niet in de VS?
Het is een drankje die je zo wegklokt.. dus je moet idd opletten dat je niet teveel drinktquote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik had er nog niet van gehoord, maar heb hier ook niet na gekeken moet ik zeggen. Ken Calvados ook enkel van mijn bezoek aan Normandy in 1994 toen we daar voor de D-Day herdenking voor PSD werkzaamheden waren ingedeeld. Weet nu dus dat als je het combineerd met bier en het de hele avond zuipt je niet merkt als je met foot board en stretcher en al door de regen de tent uit gespoeld word.
Ja wij zatten de avonden voordat de principals kwamen ook gezellig in Sainte-Mère-Église het een na het andere weg te happen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het is een drankje die je zo wegklokt.. dus je moet idd opletten dat je niet teveel drinkt.
Maar dat doe ik ook niet.. 2 op een avond, soms 3 en meer niet.
Truste cobra
quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wij zatten de avonden voordat de principals kwamen ook gezellig in Sainte-Mère-Église het een na het andere weg te happen.
quote:
ja inderdaad.. ik verwachtte ook dat ik de tafel had ondergezeken en toen een scheet in haar gezicht had gelatenquote:
Goed om te horenquote:Op maandag 27 december 2010 23:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja inderdaad.. ik verwachtte ook dat ik de tafel had ondergezeken en toen een scheet in haar gezicht had gelaten
... mgoed.
relatie is still on![]()
we hebben al voor hetere vuren gestaan
Ja en alles is op te lossen. Goed te horen dat het weer gaat Pumaquote:Op maandag 27 december 2010 23:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja inderdaad.. ik verwachtte ook dat ik de tafel had ondergezeken en toen een scheet in haar gezicht had gelaten
... mgoed.
relatie is still on![]()
we hebben al voor hetere vuren gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |