Vandaag zoiets vaags gehad.
Ik werk nog steeds (tijdelijk

) bij de appie heijn. Vanochtend was het extreem rustig, vrij normaal voor een maandag en al helemaal na kerst.
Ik stond bij de zellfscan waar ik zicht heb op alle kassa's. Opeens komt er vanaf de voordeur een vent aanlopen, helemaal in het zwart, muts op, zonnebril op en zijn sjaal tot over zijn neus (onherkenbaar) mijn kant opgelopen. Hij gaat bij de achterste kassa staan en staat heel zenuwachtig en onrustig om zich heen te kijken...
Ik zit die gast aan te kijken... Echt wtf ofzo!? Hij schrikt ervan dat ik hem zit aan te staren en loopt weg richting de voorste kassa, gaat daar tegen aanstaan en zit vervolgens te friemelen bij zijn jaszakken. Ik zie mijn collega op kassa 1 kijken met grote ogen, eerst naar de man en daarna naar mij.
De man draait zich vervolgens ook om naar mij en ziet dat ik samen met de collega naast mij nog steeds staan aan te kijken.
Uiteindelijk loopt die weg...
Ik dacht serieus ff dat we vandaag aan de beurt waren

.
Even naar collega gelopen want ze was echt bang geworden wat ik mij enigszins wel voor kan stellen. Meteen ook beveiliging gebeld om melding te maken, maar jeuj.... Was wel vaag hoor!