whahaha, Wouter in de bochtquote:Op maandag 27 december 2010 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
met het vriendelijke verzoek de OP niet weer te vervangen voor iets anders
waarom? gr ruler
de dames van ToF ook?quote:Op maandag 27 december 2010 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die liggen allemaal te rukken.
Die rukken de heren van ToFquote:
maar wie rukt wie dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die rukken de heren van ToF
Geen ideequote:
hele dag zuipn, carbid schietn en 's avonds Fantasy Islandquote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
Bijna oud&nieuw in Twente, iedereen gaat carbid schieten neem ik aan?
overdag beetje zuipen en vuurwerk afsteken (geen carbid) en 's avonds vanaf uurtje of 8 plaatjes draaien bij kameraad thuisquote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
Tuulk, als je wat moois wil zien moet je naar weerselo, daar hebben ze een 3300 liter carbid kanonquote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
Gaaf maar we hebben hier zelf ook genoeg bekijks.quote:Op maandag 27 december 2010 14:10 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Tuulk, als je wat moois wil zien moet je naar weerselo, daar hebben ze een 3300 liter carbid kanon
Oke, maar dit is echt een x de moeite waard om bij te zijnquote:Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gaaf maar we hebben hier zelf ook genoeg bekijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |