quote:Ik verkoop deze spullen omdat ik ze niet meer gebruik.
Ik ben zuinig op mijn spullen en alles ziet er piekfijn uit!
En vanzelfsprekend werkt alles 100%
Af te halen omgeving Breda of verzendkosten koper (TNT).
Foutjequote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef BigSmurf het volgende:
15 euro inclusief verzenden voor de headset.
Nee, voor de Bluetooth Headset, die Blue XS.quote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik neem aan voor de Labtec headphone & verzenden met pakketpost?
Zoja, PM je gegevens!
Ik betwijfel of hij door de brievenbus gaat.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nee, voor de Bluetooth Headset, die Blue XS.
Heb je de bon nog?quote:Op maandag 27 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij door de brievenbus gaat.
Ik zal ff kijken voor je.
EDIT: de verpakking is 5cm dik, dus hij gaat niet door de brievenbus.
Ik kan hem wel uit de verpakking halen en in een bubbelenvelop toesturen met toebehoren en de buitenste verpakking dubbelgevouwen.
Het plastic heb je dan niet.
¤15,- is dan akkoord.![]()
Uhm, zou ik terug moeten zoeken.quote:
Hij is denk ik nu een half jaar, ik d8 dat hij alleen onder winkelgarantie van 14 dagen viel.quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef BigSmurf het volgende:
Had alleen even snel wat informatie opgezocht waar ik ¤29,95 bij zag staan, maar ging net even snel googlen en de headset in kwestie is via meerdere websites al voor ongeveer 17-18 euro inclusief verzenden te vinden.
Dan koop ik hem liever nieuw via een webwinkel, zeker als het dingetje al ouder dan 2 jaar is en er dus geen garantie meer op zit.
Oke, thnx.quote:Op maandag 27 december 2010 14:12 schreef BigSmurf het volgende:
Ik laat hem voorbij schieten, succes met je verkoop.
Waterdicht weet ik niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoe degelijk is die Siemens telefoon? Waterdicht zeker?
Oke, bedankt voor het melden.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:09 schreef Monsie het volgende:
ik heb ondertussen ergens anders een gameboy op de kop weten te tikken. Bod vervalt dus.
Je hebt PMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:32 schreef Amun-Ra het volgende:
kun je me wat detailfoto's van dat postzegelalbum toesturen? graag via PM
15 is akkoord.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:57 schreef Qaox het volgende:
10 euro voor de benQ, kom ik hem morgen ff ophalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |