ja je gaat gekke dingen doen als je vakantie hebt :>)quote:Op maandag 27 december 2010 10:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Er is in de VS een radiozender die KUT heet.
http://www.kut.org/
wie wie wie wie wie?quote:
Open er een topic over!quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie hem op zijn mobiel FOK!en..
ohquote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie hem op zijn mobiel FOK!en..
Ja maar deze is zomaar in het wild.quote:Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
oh
En waarom is dat nieuws trouwens, je slaapt toch ook met een Fok!ker
Als ie in B. uitstapt is het wel eng... dan zijn er zo maar twee van jullie in het dorpquote:Op maandag 27 december 2010 12:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar deze is zomaar in het wild..
Hoe ziet-ie eruit? Is-ie leuk? Kun je zijn gebruikersnaam zien?quote:Op maandag 27 december 2010 12:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar deze is zomaar in het wild..
Kom even naar het station, spoor 3, zie je het zelf.quote:Op maandag 27 december 2010 12:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoe ziet-ie eruit? Is-ie leuk? Kun je zijn gebruikersnaam zien?
Misschien ben ik het wel zelf.quote:Op maandag 27 december 2010 12:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Kom even naar het station, spoor 3, zie je het zelf.
Best een leuk koppie.
Ik heb foto's van je gezien.quote:Op maandag 27 december 2010 12:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien ben ik het wel zelf.
Oh ja.quote:
Te laat, trein vertrekt zo.quote:Op maandag 27 december 2010 12:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Oh ja.
Maar het duurt wel 10 min om naar het station te lopen.
Hij zei 'leuk koppie', niet 'geleefd hoofd'quote:Op maandag 27 december 2010 12:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien ben ik het wel zelf.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zei 'leuk koppie', niet 'geleefd hoofd'
En jij, hebt geen idee hoe ik er uit zie.quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zei 'leuk koppie', niet 'geleefd hoofd'
Des te leuker dat je haptquote:Op maandag 27 december 2010 12:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En jij, hebt geen idee hoe ik er uit zie.
Ik vind dat echt een belachelijke serie, ik irriteer me aan die hoofdrolspelerquote:Op maandag 27 december 2010 13:10 schreef welkominspace het volgende:
house
met al z'n rare wendingen
waarom?quote:Op maandag 27 december 2010 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een belachelijke serie, ik irriteer me aan die hoofdrolspeler
geen idee, ik vind het gewoon geen leuke seriequote:Op maandag 27 december 2010 13:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waarom?
Hij is zo lekker menselijk
naja, kut voor jequote:Op maandag 27 december 2010 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geen idee, ik vind het gewoon geen leuke serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
naja, kut voor je
speciaal voor jou dan: Will & GracemwahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er wel naar kijken maar geef mij maar gewoon Modern Family tegenwoordig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
zou niet weten wat dat isquote:Op maandag 27 december 2010 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah
Ik vind hem leuk. Bij vlagen ff hilarisch. Maar lang niet zo goed als W&G. Misschien omdat het meer losse sketches zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah
YouTube is your friend.quote:
Ik vind House ook niet leuk.quote:Op maandag 27 december 2010 13:10 schreef welkominspace het volgende:
house
met al z'n rare wendingen
en verheug je je al op de terugkeer naar NYC ?quote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
G'day popjes![]()
iedereen de kerstdagen weer overleeft?![]()
Familie uit Spanje was nog overgekomen
que? wat?quote:Op maandag 27 december 2010 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en verheug je je al op de terugkeer naar NYC ?
wil je voor die tijd nog wel eerst even Kugje een beurt geven
die komt hier bijna dagelijks even kijken of jij ook in het topic bent
op eerste kerstdag had ik een alternatief kerstdiner uit de friteuse met friet, frikadellen kroketten en bami schijven en vlammetjes. Maar de week vooraf aan kerst heb ik wel allemaal lekkere niet alledaagse dingen gegeten en bubbels gedronkenquote:Op maandag 27 december 2010 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? wat?![]()
waarom bekruip me dit gevoel... hmm
[ afbeelding ]
Ja, ik wil weer terug. Alhoewel ik hier ook wel mijn draai heb gevonden.Maar het is erg kut qua weer in NY. Ik ga sowieso eerst een paar weken naar de zon.
![]()
hoe was je Kerst? Lekker gegeten? Ik wel, allerlei liflafjes..
I rest my casequote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mike!
Snoesje!
Poesje!
Wanneer gaan we nou eens daten!?
Neequote:
Hier gaat het morgen ook weer sneeuwen. Geen storm, hooguit 2-5 cm, maar toch.quote:
Mjah. I know. Ik probeer de tijd stil te zettenquote:Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef creno het volgende:
Vrije dag is al weer voorbij, wat gaan vrije dagen toch altijd snel
Crap. Ik was net blij dat het vandaag overdag een beetje gedooid had.quote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hier gaat het morgen ook weer sneeuwen. Geen storm, hooguit 2-5 cm, maar toch.
Waarschijnlijk zal de NS er weer door verrast worden.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Nou. Kerst met familie is leuk, maar ik ben toch erg blij dat het achter de rug is.
Was Mike de regisseur of zo?quote:Op maandag 27 december 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
-knip-
Nee wij hadden Make the Yultide gay... kerstfilm met in IEDERE regel wel een dubbelzinnigheid. Zo voorspelbaar, zo flauw.
Nee er kwamen geen flauwe internetfilmlinkjes in voorquote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was Mike de regisseur of zo?
Het huis kraakt aan alle kanten van de wind en de sneeuw stuift over de weg. Heel... sfeervol.quote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hier gaat het morgen ook weer sneeuwen. Geen storm, hooguit 2-5 cm, maar toch.
Waarschijnlijk zal de NS er weer door verrast worden.
Het is dat er lekker eten en drank bij was.quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toch erg dat zoveel mensen dat stiekem denken. Je zou toch eigenlijk de dingen moeten doen met Kerst die je ècht wil doen en leuk vindt.
Van mij hoeft het ook niet echt, maar goed, het was ook wel weer leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is dat er lekker eten en drank bij was.
Ja, dat zei ik ook. Leuk, maar blij dat het achter de rug is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet echt, maar goed, het was ook wel weer leuk.
Ik baal een beetje omdat ik verwacht had dat mijn schoonmoeder een bepaald onderwerp zou aansnijden. Maar dat gebeurde niet. Dus zat ik de hele tijd in spanning.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Leuk, maar blij dat het achter de rug is.
Kon je er zelf dan niet over beginnen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik baal een beetje omdat ik verwacht had dat mijn schoonmoeder een bepaald onderwerp zou aansnijden. Maar dat gebeurde niet. Dus zat ik de hele tijd in spanning.
pick a time and placequote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mike!
Snoesje!
Poesje!
Wanneer gaan we nou eens daten!?
quote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
The Spider and the Fly
"Will you walk into my parlor?" said the spider to the fly;
"'Tis the prettiest little parlor that ever you may spy.
The way into my parlor is up a winding stair,
And I have many curious things to show when you are there."
"Oh no, no," said the little fly; "to ask me is in vain,
For who goes up your winding stair can ne'er come down again."
"I'm sure you must be weary, dear, with soaring up so high.
Well you rest upon my little bed?" said the spider to the fly.
"There are pretty curtains drawn around; the sheets are fine and thin,
And if you like to rest a while, I'll snugly tuck you in!"
"Oh no, no," said the little fly, "for I've often heard it said,
They never, never wake again who sleep upon your bed!"
Said the cunning spider to the fly: "Dear friend, what can I do
To prove the warm affection I've always felt for you?
I have within my pantry good store of all that's nice;
I'm sure you're very welcome - will you please to take a slice?"
"Oh no, no," said the little fly; "kind sir, that cannot be:
I've heard what's in your pantry, and I do not wish to see!"
"Sweet creature!" said the spider, "you're witty and you're wise;
How handsome are your gauzy wings; how brilliant are your eyes!
I have a little looking-glass upon my parlor shelf;
If you'd step in one moment, dear, you shall behold yourself."
"I thank you, gentle sir," she said, "for what you're pleased to say,
And, bidding you good morning now, I'll call another day."
jaaa kep al foto's and shit gezien van iedereen, hoe mooi het eruit ziet!quote:
je moet ook niet met elke jongen meelopen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij probeerde een ghanees geld van mij te krijgen
please bitch, het zijn allemaal pareltjes.quote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was Mike de regisseur of zo?
flauw?? u fuckerquote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee er kwamen geen flauwe internetfilmlinkjes in voor
heb jij zo'n huis gebouwd alleen maar van hout? die je altijd met een overstroming voorbij ziet komen op tv..quote:Op maandag 27 december 2010 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het huis kraakt aan alle kanten van de wind en de sneeuw stuift over de weg. Heel... sfeervol.
Als je de betonnen kelder niet meerekent, yep. Maar overstroming is nog wel het minste van mijn zorgquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb jij zo'n huis gebouwd alleen maar van hout? die je altijd met een overstroming voorbij ziet komen op tv..![]()
kiddin'
Dat weiger ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kon je er zelf dan niet over beginnen?
Alleen jou, volgens mij, de rest weet wel wat er speeltquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je maakt ons nu wel heel benieuwd naar je familie-problemen
Neuquote:
Nee, een baardquote:
Ja, en als je verkeerd naar me kijkt, ontsnap ik!quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:38 schreef welkominspace het volgende:
en dan loop je straks als bokito rond?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:34 schreef welkominspace het volgende:
achterlijke kutkat zet z'n nagels steeds in m'n tepel
quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:02 schreef Ang3l het volgende:
Urgh.
Na 4 dagen laat opstaan weer werken
komende donderdag of vrijdag, in Den Bosch, om 13:00 of om 19:00quote:
gurrrrlllll you jealous!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:25 schreef Ang3l het volgende:
Kug's gonna get his shitsheet-cherry popped!
Ja hallo? Lijkt dit op een kerk of zo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef TheVulture het volgende:
God wat ben ik die trein beu, weer een half uur later op mijn werk dan de bedoeling was
Hee lul Roel, ja mijn kerst was zeer samenhangend en ik heb amper last gehad van familie en ander gespuis. Ik hoop dat jou kerst minimaal net zo leuk was of misschien nog wel leuker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hey daar hebben we die galbak Stuart Alan Jones weer, hoe gaat het met jou, beetje leuke kerst gehad?
Ach, lubberkut SAJ, het is Kerst, daar kan weinig aan misgaan. Hoe is het met je paramour?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee lul Roel, ja mijn kerst was zeer samenhangend en ik heb amper last gehad van familie en ander gespuis. Ik hoop dat jou kerst minimal net zo leuk was of misschien nog wel leuker.
Sorry, ik zag je even voor een koorknaapje aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hallo? Lijkt dit op een kerk of zo?
Precies, als je een keer goed uitslaapt is het zo voorbij, zonder een centje pijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ach, lubberkut SAJ, het is Kerst, daar kan weinig aan misgaan. Hoe is het met je paramour?
Ik vond het al zo raar dat je een jurk aan had.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je even voor een koorknaapje aan
Ik heb best mooie benenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat je een jurk aan had.
Ja hoger komen die klein kindjes meestal niet.quote:
die is nog bezig met zijn schoonheidsslaapje zodat hij straks fris en fruitig is als je hem gaat ontmoetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom is Mike nou weer weg?
Mike is tenminste leuk!
Ik ben niet zo goed met kinderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hoger komen die klein kindjes meestal niet.
Dus jij zal nooit vriendjes met Cahir worden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met kinderen
Alleen de verkeerde half 11 van de dag. Anders had ik kunnen gaan slapen.quote:
Nee ik doe alleen de 20+ categoriequote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus jij zal nooit vriendjes met Cahir worden?
Ik zou ze allebei mijn bed niet uit schoppenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
wie zou jij doen... Nick of Simon?
Ook niet als ze gaan zingenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei mijn bed niet uit schoppen
Ik vind Nick en Simon best mooie liedjes hebben... Pak maar mijn handquote:
cm?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen de 20+ categorie
nee IQquote:
Ik heb nu een MI van jou die tegen N&S zingt: Pak maar mijn lulquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Nick en Simon best mooie liedjes hebben... Pak maar mijn hand
Helder, ze moeten wel hun eigen veters kunnen strikken.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van jou die tegen N&S zingt: Pak maar mijn lul
geen idee welke wie is maar vind ze allebei niet misquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
wie zou jij doen... Nick of Simon?
Alles wat populair is geeworden heeft tegenwoordig veel reclame.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:33 schreef Steve het volgende:
Wat heeft YouTube veel reclame tegenwoordig..
Blijkbaar is z'n candle in the wind nog niet uitgeblazen dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Elton John vader geworden....
Het is niet dat ik hem dat niet gun, maar is dat niet een beetje oud?
You know better!quote:
Ja, maar dit is leuker om je mee te pestenquote:
Ben jij ooit al eens benaderd voor een Real Life Soap?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
En ow ow ow wat was Neon Glitter gezellig
En erikjeperikje je vriendinnen zijn leuk
We hebben lekker gedanst.
O ja, en ik heb overgegeven en ik ben met mijn zatte kop achter de bar gekropen en heb de nuchtere, aan de telefoon hangende en dus in functie zijnde barman2 in zijn nek gebeten... maar goed.... dat vergeten we dan maar ff
net als het feit dat ik je nij het opbergen van de lichtnak per abuis gemept heb en dat mijn vip was buiten geslotenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
En ow ow ow wat was Neon Glitter gezellig
En erikjeperikje je vriendinnen zijn leuk
We hebben lekker gedanst.
O ja, en ik heb overgegeven en ik ben met mijn zatte kop achter de bar gekropen en heb de nuchtere, aan de telefoon hangende en dus in functie zijnde barman2 in zijn nek gebeten... maar goed.... dat vergeten we dan maar ff
is jouw b kapot?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
net als het feit dat ik je nij het opbergen van de lichtnak per abuis gemept heb en dat mijn vip was buiten gesloten
Hij is een Real Lifestyle Soap.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij ooit al eens benaderd voor een Real Life Soap?
Ok dus als we binnenkort een half afgemaakte zin van je lezen ben je tijdens het posten overreden door een autoquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee maar lopend en bussend fokt wel lastig met touch screen
of door de gladheid gevallen, danwel over een defecte spoorwissel gevlogenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dus als we binnenkort een half afgemaakte zin van je lezen ben je tijdens het posten overreden door een auto
Ben benieuwd hoe lang het duurt van hartje naar sterretjequote:
zelf-haat is een lelijk iets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wellicht, maar ik vind mensen die hier zichzelf eindeloos herhalen ook gewoon irritant.
Jouw fascinatie voor Mikequote:
Dat viel te verwachten.quote:
Wow, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wellicht, maar ik vind mensen die hier zichzelf eindeloos herhalen ook gewoon irritant.
Ik vraag mij nu al jarenlang herhaaldelijk af wat ik hier nog doe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wow, wat doe je hier dan nog?Iedereen herhaalt zich constant.
jaloers zijn op mij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu al jarenlang herhaaldelijk af wat ik hier nog doe.
Mijn onbegrensde talentquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Waarop zou ik dan precies jaloers moeten zijn?
En je portemonnee... het zal niet meevallen om alles dubbel aan te moeten schaffen, voor jou en je egoquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mijn onbegrensde talent
Mijn woest aantrekkelijke uiterlijk
Mijn sprankelende persoonlijkheid
...
Zijn dit voorbeelden van je onbegrensde fantasie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mijn onbegrensde talent
Mijn woest aantrekkelijke uiterlijk
Mijn sprankelende persoonlijkheid
...
ho-ho-homo... mijn ongebreidelde fantasie dankjevriendelijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn dit voorbeelden van je onbegrensde fantasie?
't Is een soort verslaving...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je MOET niks...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooh... Moet ik afkicken?
je tijd verdoenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als iemand dat als excuus gebruikt, vraag ik bewijs van officiele diagnose. Dat hebben ze meestal nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroeger noemde je iemand een druk irritant rotjoch, tien jaar geleden had zo'n kind ADHD en nu is het opeens een Hoog Sensitieve Persoon. Pffft.
Ik ook... hilarische seriequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef creno het volgende:
ik heb weer zoo hard gelachen om modern family.
Vooral bij dat laatste stukje, zit er een klein kind te tekenen en die ene zus tegen de andere: daar zit de man van je dromen, hij is een kunstenaar.quote:
Ik vind al die rollen zo tof... en de grappen zijn echt geweldigquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef creno het volgende:
[..]
Vooral bij dat laatste stukje, zit er een klein kind te tekenen en die ene zus tegen de andere: daar zit de man van je dromen, hij is een kunstenaar.
wat een giller !
Mijn favorieten zijn toch wel; Gloria, Manny en Cameron (die dikke homo).quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind al die rollen zo tof... en de grappen zijn echt geweldig
Klopt... maar Cameron is inderdaad wel een koning... en Gloria is ook hilarisch...en ik vind Claire tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef creno het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn toch wel; Gloria, Manny en Cameron (die dikke homo).
Maar eigenlijk heeft iedereen wel wat, maar dat ligt wel aan tegen wie ze spelen, de rode homo en phil samen vond ik dus weer minder.
Ik moest erg om Claire lachen toen ze op de bank weer in slaap viel toen ze eigenlijk een Ipad ging halen voor de verjaardag van Phil.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt... maar Cameron is inderdaad wel een koning... en Gloria is ook hilarisch...en ik vind Claire tof
Is gewoon weer de volgende fake-fantasie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er niet zo benieuwd naar, because we'll never hear the end of it.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:38 schreef creno het volgende:
[..]
Ik moest erg om Claire lachen toen ze op de bank weer in slaap viel toen ze eigenlijk een Ipad ging halen voor de verjaardag van Phil.
Watskeburt?quote:
Mijne welquote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik dacht iets met conditioner die op was enzo
Nooit.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij moet de badkamer delen met zijn date.
En nu?quote:
quote:
Dat zie ik dan weer voor mequote:Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG!
Doe dan ook een safety stock aanmaken met een veilig ROP en een FIFO systeem!
ROP en FIFO? Dat klinkt spannendquote:Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG!
WEET IK NIETquote:
maar dan wel met een achterliggend SAP systeem met barcode scanners ?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG!
Re Order Pointquote:Op woensdag 29 december 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ROP en FIFO? Dat klinkt spannend.
Talk dirty to me girl.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG!
Ja beetje tracking & tracing is wel noodzakelijk ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan wel met een achterliggend SAP systeem met barcode scanners ?
Felch my hairy ass?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Talk dirty to me girl.
Praat je ook zo tijdens seks? "Ooh yeah baby, steek je harde FIFO in mijn ROP!"quote:Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG!
Ik weet niet waarom iedereen ineens van het opraken van voorraad (hetgeen toch best een logistieke aangelegenheid is) naar sex springt, maar nee... zo praat ik niet tijdens de sex neequote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Praat je ook zo tijdens seks? "Ooh yeah baby, steek je harde FIFO in mijn ROP!"
Want dat zou opeens een heleboel verklaren..
I just shit my sheets.quote:
je vergeet toch niet dat je dus in Den Bosch een date hebt met Kug Mieke ?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I just shit my sheets.
Here's a dumbass link from VK-magazine!
Je hebt hier het imago van een slet, daarom.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom iedereen ineens van het opraken van voorraad (hetgeen toch best een logistieke aangelegenheid is) naar sex springt, maar nee... zo praat ik niet tijdens de sex nee
da's gek want je was heel opgewekt vanochtendquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Praat je ook zo tijdens seks? "Ooh yeah baby, steek je harde FIFO in mijn ROP!"
Want dat zou opeens een heleboel verklaren..
nee er lag een hoopje in de woonkamerquote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij moet de badkamer delen met zijn date.
Een hoopje van wie?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee er lag een hoopje in de woonkamer
Een van de betere platen van dit jaarquote:
heb je een erfenis gehad?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:24 schreef welkominspace het volgende:
vandaag of morgen scootertje kopen
wat nou parkeergeld
O daaromquote:Op woensdag 29 december 2010 12:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt hier het imago van een slet, daarom.
Aan het einde van het jara word ik nostalgisch en voorspelbaarquote:En omdat ik verwachtte dat je zo zou reageren.
TMM denkt altijd dat ie mij sex hoort hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zou TMM dat weten? The plot thickens!
Daar was de barman toch veel te druk voor ?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM denkt altijd dat ie mij sex hoort hebben.
Maar goed, TMM dacht ook gezien te hebben dat ik met de barman stond te zoenen tijdens Neon Glitter.
Wat ook niet waar was.
Ik impliceer niet dat ik jou sex heb horen hebben, moest alleen lachen om de grap van G-Equote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar goed, TMM dacht ook gezien te hebben dat ik met de barman stond te zoenen tijdens Neon Glitter.
Wat ook niet waar was.
daar komt bij dat ik zei kussenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ook niet waar was.
Ik kan het me ook niet herinneren en ik was de kusser of gekuste blijkbaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja? Ik kan het me niet herinneren, maar dat zegt niet zo veel.
Deed ie dat maarquote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog wel dat ze stonden te praten, en dat de barman bukte om onder de bar door te gaan, wat er suggestief op leek alsof ie voor Ang3ls kruis zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |