ja je gaat gekke dingen doen als je vakantie hebt :>)quote:Op maandag 27 december 2010 10:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Er is in de VS een radiozender die KUT heet.
http://www.kut.org/
wie wie wie wie wie?quote:
Open er een topic over!quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie hem op zijn mobiel FOK!en..
ohquote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie hem op zijn mobiel FOK!en..
Ja maar deze is zomaar in het wild.quote:Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
oh
En waarom is dat nieuws trouwens, je slaapt toch ook met een Fok!ker
Als ie in B. uitstapt is het wel eng... dan zijn er zo maar twee van jullie in het dorpquote:Op maandag 27 december 2010 12:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar deze is zomaar in het wild..
Hoe ziet-ie eruit? Is-ie leuk? Kun je zijn gebruikersnaam zien?quote:Op maandag 27 december 2010 12:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar deze is zomaar in het wild..
Kom even naar het station, spoor 3, zie je het zelf.quote:Op maandag 27 december 2010 12:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoe ziet-ie eruit? Is-ie leuk? Kun je zijn gebruikersnaam zien?
Misschien ben ik het wel zelf.quote:Op maandag 27 december 2010 12:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Kom even naar het station, spoor 3, zie je het zelf.
Best een leuk koppie.
Ik heb foto's van je gezien.quote:Op maandag 27 december 2010 12:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien ben ik het wel zelf.
Oh ja.quote:
Te laat, trein vertrekt zo.quote:Op maandag 27 december 2010 12:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Oh ja.
Maar het duurt wel 10 min om naar het station te lopen.
Hij zei 'leuk koppie', niet 'geleefd hoofd'quote:Op maandag 27 december 2010 12:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien ben ik het wel zelf.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zei 'leuk koppie', niet 'geleefd hoofd'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |