abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 september 2002 @ 20:25:14 #176
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_5774033
quote:
Op donderdag 12 september 2002 20:14 schreef Ole het volgende:

[..]

rijst is vooral koolhydraten. die heb je wel nodig! De een is daar gevoeliger voor dan de ander..
Zilvervliesrijst is altijd beter (net als bruin brood beter is dan wit brood)

Of het helpt? volgens mij is het toch het best als je van alle soorten voeding wat eet! dus naast groente en fruit ook
koolhydraten en eiwitten (vlees of vis of vervanger)..
Die honger houd je waarschijnlijk omdat je nu voedingsstoffen mist!

Voor een paar dagen zal het denk ik niet zo heel veel kwaad kunnen om alleen groente en fruit te eten.
Succes ermee!!!

Thanx,

Ik ben nu 4 dagen verder en ben te ver om ermee te stoppen, ik ga door tot het bittere eind, lol het eind zal niet zo bitter zijn als ik er naakt weer mooi uit zie.

Ik ga zo weer lekker joggen. en morgen in de spiegel kijken.

doeiiiii

vrijdag 13 september 2002 @ 18:36:52 #177
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5788940
[quote][b]Op donderdag 12 september 2002 19:19 schreef troT het volgende:

wat kost dat eigenlijk 8 van die bodysolution sessies

8x bodysolution kost bij mijn sportschool
65 euro.

ik doe er dan onbeperkt fitniss bij en mag 1x pw een les volgen ik betaal het per 3 maanden tis wel een hoop geld dan in 1x namelijk 189 euro maar ik heb het er wel voor over heb goede resultaten

zondag 15 september 2002 @ 12:01:31 #178
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_5810076
I could eat a horse
  zondag 15 september 2002 @ 13:41:58 #179
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5810991
nou eet smakelijk dan
pi_5811780
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 18:36 schreef glossy het volgende:

8x bodysolution kost bij mijn sportschool
65 euro.

ik doe er dan onbeperkt fitniss bij en mag 1x pw een les volgen ik betaal het per 3 maanden tis wel een hoop geld dan in 1x namelijk 189 euro maar ik heb het er wel voor over heb goede resultaten

Valt eigenlijk best wel mee. Dus 65 euro voor:
*8 keer bodysolution
*onbeperkt fitness
*en 1 les in de week..

Willik ook, maar hebebn ze niet in mijn sportschool

zondag 15 september 2002 @ 17:21:55 #181
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5813557
hier bij ons is het ook de enige sportschool die bodysolution doet.

ik ben nu na 16 keer bodysolution 29 cm kwijt

morgen ga ik met een nieuw programma beginng "buikprog zwaar" het schijnt erg zwaar te zijn (ik vond buikprog 3 al zwaar)
en als ik zo door ga zoals ik nu doe ben ik in juli 65 kg (dus nog 35kg tegaan)

pi_5829903
Wat goed allemaal zeg...en ik ben nog geen kilo afgevallen Eigen schuld natuurlijk, want ik ben nog niet eens serieus begonnen. Afgelopen vrijdag naar een bruiloft geweest en de bruid was voor die gelegenheid zo'n 25 kilo afgevallen. Ik maakte een grapje tegen de schoonmoeder over de prachtige jurk en dat ik eerst 30 kilo moest afvallen voor ik daar in zou passen en zei antwoorde dat haar schoondochter dat nou net had gedaan.

Nou, als zoveel mensen kunnen afvallen dan kan ik dat verdorie toch ook

Atrimar, we gaan niet meer uit eten

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 september 2002 @ 17:18:18 #183
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5830215
als je er 100 % achter staat en het echt wil dan gaat het je wel lukken
we slepen je er wel door
alle begin is erg moeilijk
pi_5830292
quote:
Op maandag 16 september 2002 17:18 schreef glossy het volgende:
als je er 100 % achter staat en het echt wil dan gaat het je wel lukken
we slepen je er wel door
alle begin is erg moeilijk
je hebt geen idee hoe gek ik ben op eten, snoep en met name M&M's

en ik moet weer gaan sporten *zucht*

het lidmaatschap van de sportschool is er tenminste al (jaar niet gebruikt, wel betaald!)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5830385
Ik denk dat ik je niet kan helpen

ik heb zelf ook dat probleem dat ik te dik ben.

Ik heb een tijdje het edkinson dieet gevolgd dus geen kolhydraten eten.
Daar viel ik dus mee af maar het vervelende was je mag geen boterhammen eten geen aardappelen. Aleen die boterhammen was het grootste probleem ja waar leefde ik smiddags op op een paar wortels. En ik ging steeds minder eten en minder eten. Dat werkte dus niet ik was ook heel slap etc. Toen ben ik er mee gestopt en het dubbele erbij gekomen en nu heb ik zoiets van ik let op met wat ik eet dat ik in ieder geval niet meer bijkom zou ook graag iets afvalleen maar het lukt niet met gezond eten en beweging. En ik ga niet weer een speciaal dieet volgen want dan ben ik veelste bang dat ik daarna weer het dubbele ervan aankom.

nou in iedergeval ik wens je veel succes

pi_5830664
Ik heb ook steeds het idee dat het me tòch niet gaat lukken, Riann. Maar als zoveel mensen het wel kunnen, dan kunnen wij dat toch ook? Of ben ik nu eventjes weer te positief

Kijk, ben echt veel te dik momenteel en kleren passen in winkels is een zeer depressieve ervaring. Gelukkig heb ik alleen maar vrienden en familie die me absoluut niet te dik vinden (en de meesten gaan zo ver door te zeggen dat ze me erg mooi vinden, kost wat moeite dat te geloven). Het nadeel daarvan is wel dat ze me nooit echt serieus nemen als ik me voorneem iets aan m'n lijn te gaan doen. Ik kom veel te vaak in situaties terecht dat ik besloten heb te gaan lijnen en dezelfde avond (het is al-tijd dezelfde avond) moet ik ergens naar toe en hebben ze speciaal voor mij iets heel lekkers (vet) gekookt en gebak gekocht.... *zucht*

maandag 16 september 2002 @ 17:50:59 #187
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5830755
ik ben nu 13.9 kg kwijt in 3 maanden

ik eet opzich normaal.
ik doe en punten dieet van de ww
ga er niet heen mar heb wel zo een punten boekie.
ik doe 3xpw aan fitniss en 2xpw aan bodysolution
met bs ben ik 29 cm kwijt in totaal en 3% vet.

maar als je er 100% achter staat gaat het je wel lukken maar denk je steeds van dit gaat me niet lukken ja met zo een instelling lukt het je ook niet

maandag 16 september 2002 @ 18:00:05 #188
5215 killar_fairy
it is happening again....
pi_5830900
Bij mij helpt het dat ik me de laatste tijd meer ben gaan verdiepen in wat ik eigenlijk eet, dus altijd eerst de ingredienten lezen, en vaak heb ik daarna al veel minder trek (zie al die E nummers)
Ook eet ik sinds kort vegetarisch, niet alleen om af te vallen maar het werkt wel, in vleesvervangers zoals tofu en quorn zitten namelijk veel meer onverzadigde vetzuren dan in vlees (voornamelijk verzadigdevetzuren), behalve dan in vis dat heeft weer speciale omega vetzuren ofzo en die zijn weer heel goed.
Verder eet ik vaak 's middags warm, en voornamelijk volkoren produkten, veel fruit, en mijn boterhammen beleg ik met 20+ kaas en dan het liefst nog komkommer en tomaat erbij. De meeste groente die ik eet probeer ik ook biologisch te kopen, dat scheelt weer wat (schadelijke) stoffen die je lichaam moet afbreken

dus mijn tips :

- bestudeer de ingrediënten
- eet wat minder vlees
- niet 's avonds maar overdag warme maaltijd
- volkoren brood/ rijst/ pasta
- biologische groente
- veel drinken (water, thee & vers geperst vruchtensap)
- en natuurlijk veel fruit ipv andere tussendoortjes

en regelmatig sporten/bewegen natuurlijk, een wandeling of stukje fietsen elke dag doet al wonderen.....

succes allemaal!

fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
  FOK!fossiel maandag 16 september 2002 @ 18:03:31 #189
2628 Karin
pi_5830946
Sas, als ik het kan, kan jij het ook
In het begin is nee zeggen erg moeilijk maar als iedereen het weet en het ook begint te zien dat je wat afgevallen bent bieden ze je op een gegeven moment niets meer aan. En af en toe wat lekkers nemen moet gewoon, anders wordt te moeilijk en kan je het niet meer aan. Ik ben altijd in het weekend niet zo streng en dan hou je het doordeweeks wat makkelijker vol "over .... dagen neem ik wel een bakje chips".

Succes

pi_5830974
ik eet nooit tussendoortjes ik snoep nooit en dit lieg ik niet ik drink veel water ik kan alleen tussendemiddag geen warm eten in verband met stage en school. ik eet alleen bijna geen fruit maar dat heeft niks te maken met afvallen omdat ik zoiezo geen andere tussendoortjes neem. ik fitniss elke dag ik eet niet teveel boterhammen ik doe er nooit zoet op als ik er kaas op doe inderdaad 20 + ja wat kan ik nog meer doen
pi_5831027
quote:
Op maandag 16 september 2002 18:03 schreef Karin het volgende:
Sas, als ik het kan, kan jij het ook
In het begin is nee zeggen erg moeilijk maar als iedereen het weet en het ook begint te zien dat je wat afgevallen bent bieden ze je op een gegeven moment niets meer aan. En af en toe wat lekkers nemen moet gewoon, anders wordt te moeilijk en kan je het niet meer aan. Ik ben altijd in het weekend niet zo streng en dan hou je het doordeweeks wat makkelijker vol "over .... dagen neem ik wel een bakje chips".

Succes

Ow jee...*zucht* Bedankt voor je reactie, Karin Ik hoop dat ik over een maandje wat positiefs te melden heb

enne...nu nog 'snel' afvallen, want ik wil in bikini in november (nog zo'n twee maanden)

FOK!fossiel maandag 16 september 2002 @ 18:12:30 #192
2628 Karin
pi_5831075
Snel afvallen doe ik altijd met Modifast. Gewoon 3 shakes op een dag en dan helemaal niets meer eten, dan vliegt het er gewoon vanaf! (en daarna net zo hard weer eraan maar dan pas je tenminste wel in je bikini).
pi_5831103
quote:
Op maandag 16 september 2002 18:12 schreef Karin het volgende:
Snel afvallen doe ik altijd met Modifast. Gewoon 3 shakes op een dag en dan helemaal niets meer eten, dan vliegt het er gewoon vanaf! (en daarna net zo hard weer eraan maar dan pas je tenminste wel in je bikini).
Modifast....

Dat heb ik dus al een keer geprobeerd en op de tweede dag begon ik te kokhalsen als ik een slok nam. Er is weinig wat ik smeriger vind. Modder komt waarschijnlijk in de buurt

Dan neem ik liever de hele dag Fruitontbijt of iets dergelijks (jaja, geen eiwitten etc)

FOK!fossiel maandag 16 september 2002 @ 18:15:56 #194
2628 Karin
pi_5831134
quote:
Op maandag 16 september 2002 18:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Modifast....

Dat heb ik dus al een keer geprobeerd en op de tweede dag begon ik te kokhalsen als ik een slok nam. Er is weinig wat ik smeriger vind. Modder komt waarschijnlijk in de buurt

Dan neem ik liever de hele dag Fruitontbijt of iets dergelijks (jaja, geen eiwitten etc)

Misschien ligt dat wel aan de smaak die je genomen hebt. Alleen aardbeien kon ik binnenhouden (en dan snel een mintje erachteraan voor de smaak). Bij vanille e.d. stond ik ook te koren.
  maandag 16 september 2002 @ 18:17:18 #195
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5831148
te snel afvallen is ook niet goed krijg je zo een jojo effect van
pi_5831227
bij mij lukt het op het moment heel goed ben in ongeveer 6 weken iets van 8 kg kwijt. Je moet gewoon zorgen dat je daarna niet weer heel veel gaat eten dat is moeilijk ja maar dan komt het er niet zo snel aan hoor. Gewoon voortaan altijd er op letten wat je eet. Af een toe een vreetbui is niet erg. Als het maar niet te vaak is
Modifast deed mn moeder eerst. Werkte heel goed maar na een tijdje wordt dat wel heel eentonig ja en als je tussen de middag niet thuis kan eten is dat ook niet zo handig vind ik
  maandag 16 september 2002 @ 18:28:13 #197
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5831255
modifast vind ik zo vies doe mij maar een blikje slimfast maar dan wel choco smaak want de rest is niet te haggelen.
  maandag 16 september 2002 @ 18:54:58 #198
5215 killar_fairy
it is happening again....
pi_5831624
quote:
Op maandag 16 september 2002 18:05 schreef Riann het volgende:
ik eet nooit tussendoortjes ik snoep nooit en dit lieg ik niet ik drink veel water ik... ja wat kan ik nog meer doen
ben je al eens naar de dokter geweest? misschien heb je iets aan je schildklier ofzo.... eet je misschien te vet savonds? en wat voor boter gebruik je?
fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
pi_5832196
quote:
Op maandag 16 september 2002 18:54 schreef killar_fairy het volgende:

[..]

ben je al eens naar de dokter geweest? misschien heb je iets aan je schildklier ofzo.... eet je misschien te vet savonds? en wat voor boter gebruik je?

nee niet naar de dokter geweest wel naar een dieetiste geweest 3 jaar gelopen nooit afgevallen en 's avonds eet ik niet te vet
pi_5833552
Ik heb eens zitten rondsnuffelen op www.weightwatchers.com en keek of er een cursus wordt gegeven in Hoogeveen. Ja, dus. Goed. Maar nu de kosten! Ze willen 14 euro inschrijfgeld...goed, goed, dat is op te brengen. Maar daarna 12 euro per week (of 9 euro als je wekelijks komt). Twaalf euro! Dat is fl. 26,40 per week!

Heeft iemand ervaring met weightr watchers en wat krijg je in godsnaam voor 26 gulden 40?? Elke week een boek en iemand die je 's morgens wakker maakt met een gezonde meergranen shake of zo?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')