abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 17:36:17 #101
24173 Ahum
Wie weet, denkt niet
pi_5322572
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:32 schreef kotsmongool het volgende:
Wat ik dus als advies kan geven is, begin eerst met sporten en conditie opbouwen en ga dan pas naar je voeding kijken, alles in 1 keer omgooien lukt toch niet
inderdaad, altijd 1 voor 1 aanpakken, anders forceer je de boel en kan je weer van voren af aan beginnen, houd niemand namelijk vol
Ergens aan denken is alleen juist, als het niets betreft
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 17:49:59 #102
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_5322723
* Jojogirl is een maand of 2 geleden weer begonnen met sporten.

Ben sindsdien pas 1 kilo afgevallen, maar zit wel weer een stuk starkker in m'n vel. Afvallen komt vanzelf wel. Zit me nl. nu thuis te vervelen en ben op zoek naar een baan. Zodra ik die heb, beweeg ik meer, en zal ik ws. ook minder snoepen dan ik nu doe.

Ik ben iig erg blij met m'n verbeterde conditie.

pi_5322841
*dit bericht slaat op de post van kotsmongool*

Kijk, eindelijk iemand die het snapt!!!!

ALs je wilt afvallen moet je niet weinig eten maar vaak eten!

Hierdoor krijg je een mega stofwisseling en verbrand je al je vet, zeker als je erbij fitnesst

pi_5323011
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:49 schreef Jojogirl het volgende:
Zit me nl. nu thuis te vervelen en ben op zoek naar een baan.
Dat is waarschijnlijk het grootste probleem. Als je je verveelt ben je
1. Niet actief
2. Ga je juist snoepen uit verveling
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 18:33:49 #105
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5323336
In "Strandklaar 2002" staan ook wel goede tips...
Het lukt Cynix ook, dus moet het Isabeau ook lukken, alleen moet je wel iets gaan veranderen en niet vandaag wel en morgen niet...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_5323377
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:59 schreef McGilles het volgende:
*dit bericht slaat op de post van kotsmongool*

Kijk, eindelijk iemand die het snapt!!!!

ALs je wilt afvallen moet je niet weinig eten maar vaak eten!

Hierdoor krijg je een mega stofwisseling en verbrand je al je vet, zeker als je erbij fitnesst

Inderdaad, mensen die vet willen kwijt raken beginnen gelijk over minder eten en maaltijden schrappen, terwijl dat zo hard averechts werkt, sporten is veel belangrijker dat dieten.
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 08:17:45 #107
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_5326744
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:12 schreef Aernout het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk het grootste probleem. Als je je verveelt ben je
1. Niet actief
2. Ga je juist snoepen uit verveling

Helemaal waar. Ik ben in de tijd dat ik m'n scriptie schreef en dus de hele dag thuis achter de PC zat dan ook 5 kilo aangekomen. Maargoed, daarvoor was ik ook al wel enigzins te zwaar.
pi_5326969
Enkele tips.

Je eet patroon aanpassen. Alle zoete etenswaren minderen. Ik at voorheen 8 sneetjes brood. Nu nog maar 4. Met mate snoepen en het belangrijkste nog.... VEEL WATER drinken. Als je lekkere trek hebt, stil je met een halve liter water je honger. En het is nog goed ook voor je nieren. Wat ook belangrijk is, is genoeg slaap. En natuurlijk sporten.

Dat alles heeft mij binnen 2 maanden van 15 kg overtollig vet verlost. Boosdoener was het eten op me werk. Elke dag snacken (kroketje of loepiaatje eten) en me werk achter het bureau doet daar ook nog eens een schepje bovenop. Dus zorg voor voldoende beweging.

pi_5327110
ik ben een man, nu 27 jaar en woog 2 jaar geleden 100 kg.
ik ben voor zover ik weet gezond en at erg veel met name vet.
dit ben ik als eerste gaan veranderen en ik viel in een half jaar 20 kg af dit alleen maar door mijn eet gewoonte drastisch aan te passen, d.w.z. dat ik geen honger ging zitten lijden, ik at smorgens 2 boterhammen (bruin met kaas, magere worst) tussen de middag warm en savonds nog een paar boterhammen en vaak yoghurt (magere met zoetstof)
ik ben nu 2 jaar verder en weeg op dit moment 78, ik wil door tot 75 en dan ben ik tevreden.
mijn tips zijn:
1. als je gezond bent ga kijken wat je eetgewoonte is en pas dit evt aan ( zie ook punt 4)
2. ga niet elke dag op de weegschaal staan, dit werkt namelijk erg frusterend als je langere tijd niks ziet veranderen. ga bijvoorbeeld 1 keer per week wegen of 1 keer per 2 weken
3. probeer te gaan bewegen, ik heb onlangs een hometrainer aangeschaft, dit is niet alleen goed voor de verbranding maar ik ging me er ook psychisch beter door voelen.
4. probeer over te stappen op ander voedsel, is soms even wennen, bijvoorbeeld: light frisdranken ipv normaal, magere melk i.p.v. halfvol, mager vleeswaren (vooral bij c1000 wordt dit erg goed aangegeven), absoluut geen suiker, bij een gezond mens maakt het lichaam genoeg suiker aan om van te leven, (alles wat je zelf inneemt is dan alleen maar overbodige last en wordt niet snel verteerd gevolg: meer gewicht) gebruik i.p.v. suiker de verschillende zoetstoffen (tip: vooral in duitsland is dit goedkoper dan in nederland, maar dan moet je wel bij de grens in de buurt wonen)

veel suc6!

pi_5327798
Bij mij op het werk werkt iemand... DUH

Maar goed, die jongen ZWEERT bij herbal life. De verhalen die ik van hem hoor zijn echt HEEL positief. Afvallen zwaarder worden alle voedingsstoffen binnen krijgen enz enz. Je kan er alle kanten mee op. Mensen met burn-out die weer helemaal beter zijn, weer opgewicht zijn. Blabla, gister alles moeten aanhoren. Ik heb mijn twijfels bij het bedrijf, en natuurlijk hoor je niet de verhalen dat het niet werkte.

Maar goed, ik wou het niet achterhouden, heb het zelf ook niet geprobeert, omdat ik het niet nodig heb. Jullie blijkbaar wel, dus kijk eens op de site of probeer het uit.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_5330446
www.algoxyll.nl

blijkt heel goed te werken, iemand was in 6 weken 19 kilo afgevallen als je het verhaal moet geloven...

pi_5330492
Eigenlijk is het heel simpel:
  • Ga sporten
  • Blijf van frisdrank af
  • Blijf van vet af
  • Blijf van suiker af
  • Zorg dat je geen honger hebt
  • Maar eet je ook niet overdadig vol
  • Neem op een verjaardag of zo gerust een gebakje
  • Toon een ijzeren discipline
  • * MuadDib is hiermee 18 kilo afgevallen.

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
    Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
    Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
    Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
      zaterdag 10 augustus 2002 @ 18:05:22 #113
    5215 killar_fairy
    it is happening again....
    pi_5330656
    heej mensen ik moet ff kwijt dat ik vandaag mijn spijkerbroek /net uit de was aan kreeg zonder te proppen
    YEAAHJ!!
    fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
    pi_5331507
    En ik bijna me broeken moet weggooien omdat ze te wijd zijn....

grrrr
    32-36

pi_5331611
    quote:
    Op zaterdag 10 augustus 2002 19:23 schreef McGilles het volgende:
    En ik bijna me broeken moet weggooien omdat ze te wijd zijn....
    Beter dan dat ze te strak zitten, toch?
    In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
    Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
    Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
    Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
    pi_5331654
    Even verder offtopic

nou als ze te strak zitten dan kan je ze nog aan, maar ik moet strak allemaal nieuwe broeken kopen... en ja ik heb wel eens van een riem gehoord

Maar de winter komt er weer aan dus lekker weer zwaar sporten! op naar de 90kg

maandag 12 augustus 2002 @ 20:05:33 #117
    5215 killar_fairy
    it is happening again....
    pi_5355518
    he bah ik kreeg net vreetkick gelukkig had ik neit zoveel in huis maar toch nog een halve reep chocola en een hoop borrelnootjes naar binnengewerkt , vervelende hormonen ook nu maar hopen dat dit de enige was
    fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
    pi_5373577
    ik ben binne twee maanden 10kilo afgevallen. Maar jah dat was ook wel een beetje te snel. Er moest maar 5 kilo af en toen bleek dus dat k 10kilo eraf had. Maar jah niet bij iedereen gaat het snel. Want vriendinnen van mij zijn ook aan het afvallen maar die vallen maar 2/3 kilo af in twee maanden tijd. Dus het is net hoe je lichaam er ook op zal reageren he. Veel succes iniedergeval!!
    Hardcore rulezz this f*cking world 4ever and ever!!
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 13:04:13 #119
    34313 glossy
    trotse mama van esmee
    pi_5402926
    hallo allemaal,
    ik ben zelf al sinds 1 juni aan het lijnen en ben nu al bijna 10 kg kwijt en sinds kort doe ik aan fitniss (3xpw) en bodysolution(2xpw) dat is een zweet tent (zo een 35 a 40 graden) je ligt alleen met je hoofd buiten boord en je doet oefeningen in 8x in zo een tent te hebben gelegen ben ik in totaal 14 cm kwijt en 3 procent vet.
    verders eet ik gewoon smorgens een blikkie slimfast en smiddags 2 sneetjes brood en savonds gewoon warm eten en daarna niks meer ja soms een zakje snack a jacks
    dus het is best uit te houden allemaal.
    in het begin was het moeilijk maar nu niet meer alleen de kilo's gaan er nu niet zo snel meer af.
    allemaal sterkte die ook aan het lijnen zijn.*)
    pi_5403060
    Ik heb een hometrainer gekocht entrain daar elke dag minstens twee uur op. Werkt erg prettig moet ik zeggen, omdat ik nu kan sporten in mijn eigen huis. geen mensen die zich met em bemoeien, niet douchen in gezelschap etc. Hiervoor heb ik veel ge-aerobict en gefitnesst, maar dit werkt echt als een trein, waarschijnlijk ook doordat ik nu makkelijker meer kan sporten. Ook let ik een beetje op mijn eten, maar niet al te veel. Ik at zowiezo al weinig tot geen snoep en suiker (hou niet van zoetigheid) en voor de rest valt het ook wel mee.
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_5403209
    quote:
    Op vrijdag 16 augustus 2002 13:18 schreef Ripley het volgende:
    Ik heb een hometrainer gekocht entrain daar elke dag minstens twee uur op.
    "Sister, don't you jog it all away-ayeeeee!"
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 13:39:53 #122
    34313 glossy
    trotse mama van esmee
    pi_5403375
    zelf sport ik dus vrij veel maar ze bemoeien zich niet met je op de sport school ze vragen soms wel hoe het gaat en douche in gezeld schap gaat moeilijk ze hebben daar maar 2 douches (tis maar een kleine sport school) en ik douche liever thuis op mijn gemak
    pi_5403523
    quote:
    Op vrijdag 16 augustus 2002 13:18 schreef Ripley het volgende:
    Ik heb een hometrainer gekocht entrain daar elke dag minstens twee uur op.
    Is dat niet ontzettend saai?
    pi_5403532
    Stacker 4, werkt ook erg goed.

Zijn capsules met natuurlijke peppers erin, zoals caffeine, theeine (?), en ephadrine.. je hartslag gaat wat omhoog, je wordt actiever, je stofwisseling gaat sneller, je drinkt meer, eet minder..

Zonder te trainen werkt het.. als je er naast wel trained, ga je langer door, kun je meer aan, door die peppers, verbrand je dus nog meer.

quote:
    Bijwerkingen:

Stackers zijn waarschijnlijk een van de sterkste fatburners op de markt.

Dit heeft als keerzijde dat door de relatief hoge dosering efedrine en cafeïne de mogelijkheid aanwezig is dat personen last kunnen krijgen van slapeloosheid, een onrustig gevoel, hartkloppingen en/of een verhoogde bloeddruk. Daarom is het geadviseerd de maximale dosering van 3 capsules per dag niet te overschrijden.

Om slapeloosheid tegen te gaan is het aanbevolen om dit product niet te laat op de dag in te nemen en niet te combineren met andere cafeïne houdende producten.

Heerlijk spul, werkt beter dan RedBull.

Per capsule 25mg Ephadrine.. zijn een soort smartdrugs. Als ik moe ben, en moet nog de hele avond werken.. werkt perfect.

Als je er niet aan gewend bent, moet je ze niet te snel achter elkaar nemen, dan wordt je echt speedy.

Te koop bij de betere sportzaak..

Hier in Zwolle 25¤, erg goedkoop.

Je hoeft niet perse dit merk te kopen.. zijn brandless dingen zat, als er maar veel Ephadrine in zit..

pi_5403578
    zou xenadrine gebruiken ipv stackers, werkt beter en je heb een minder opgewonden gevoel omdat er minder ephedra in zit. Tis ook wel stukken duurder.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')