quote:inderdaad, altijd 1 voor 1 aanpakken, anders forceer je de boel en kan je weer van voren af aan beginnen, houd niemand namelijk vol
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:32 schreef kotsmongool het volgende:
Wat ik dus als advies kan geven is, begin eerst met sporten en conditie opbouwen en ga dan pas naar je voeding kijken, alles in 1 keer omgooien lukt toch niet
Ben sindsdien pas 1 kilo afgevallen, maar zit wel weer een stuk starkker in m'n vel. Afvallen komt vanzelf wel. Zit me nl. nu thuis te vervelen en ben op zoek naar een baan. Zodra ik die heb, beweeg ik meer, en zal ik ws. ook minder snoepen dan ik nu doe.
Ik ben iig erg blij met m'n verbeterde conditie.
Kijk, eindelijk iemand die het snapt!!!!
ALs je wilt afvallen moet je niet weinig eten maar vaak eten!
Hierdoor krijg je een mega stofwisseling en verbrand je al je vet, zeker als je erbij fitnesst
quote:Dat is waarschijnlijk het grootste probleem. Als je je verveelt ben je
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:49 schreef Jojogirl het volgende:
Zit me nl. nu thuis te vervelen en ben op zoek naar een baan.
quote:Inderdaad, mensen die vet willen kwijt raken beginnen gelijk over minder eten en maaltijden schrappen, terwijl dat zo hard averechts werkt, sporten is veel belangrijker dat dieten.
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:59 schreef McGilles het volgende:
*dit bericht slaat op de post van kotsmongool*Kijk, eindelijk iemand die het snapt!!!!
ALs je wilt afvallen moet je niet weinig eten maar vaak eten!
Hierdoor krijg je een mega stofwisseling en verbrand je al je vet, zeker als je erbij fitnesst
quote:Helemaal waar. Ik ben in de tijd dat ik m'n scriptie schreef en dus de hele dag thuis achter de PC zat dan ook 5 kilo aangekomen. Maargoed, daarvoor was ik ook al wel enigzins te zwaar.
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:12 schreef Aernout het volgende:[..]
Dat is waarschijnlijk het grootste probleem. Als je je verveelt ben je
1. Niet actief
2. Ga je juist snoepen uit verveling
Je eet patroon aanpassen. Alle zoete etenswaren minderen. Ik at voorheen 8 sneetjes brood. Nu nog maar 4. Met mate snoepen en het belangrijkste nog.... VEEL WATER drinken. Als je lekkere trek hebt, stil je met een halve liter water je honger. En het is nog goed ook voor je nieren. Wat ook belangrijk is, is genoeg slaap. En natuurlijk sporten.
Dat alles heeft mij binnen 2 maanden van 15 kg overtollig vet verlost. Boosdoener was het eten op me werk. Elke dag snacken (kroketje of loepiaatje eten) en me werk achter het bureau doet daar ook nog eens een schepje bovenop. Dus zorg voor voldoende beweging.
veel suc6!
Maar goed, die jongen ZWEERT bij herbal life. De verhalen die ik van hem hoor zijn echt HEEL positief. Afvallen zwaarder worden alle voedingsstoffen binnen krijgen enz enz. Je kan er alle kanten mee op. Mensen met burn-out die weer helemaal beter zijn, weer opgewicht zijn. Blabla, gister alles moeten aanhoren. Ik heb mijn twijfels bij het bedrijf, en natuurlijk hoor je niet de verhalen dat het niet werkte.
Maar goed, ik wou het niet achterhouden, heb het zelf ook niet geprobeert, omdat ik het niet nodig heb. Jullie blijkbaar wel, dus kijk eens op de site of probeer het uit.
blijkt heel goed te werken, iemand was in 6 weken 19 kilo afgevallen als je het verhaal moet geloven...
* MuadDib is hiermee 18 kilo afgevallen.
quote:Beter dan dat ze te strak zitten, toch?
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:23 schreef McGilles het volgende:
En ik bijna me broeken moet weggooien omdat ze te wijd zijn....
nou als ze te strak zitten dan kan je ze nog aan, maar ik moet strak allemaal nieuwe broeken kopen... en ja ik heb wel eens van een riem gehoord
Maar de winter komt er weer aan dus lekker weer zwaar sporten! op naar de 90kg
quote:"Sister, don't you jog it all away-ayeeeee!"
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:18 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hometrainer gekocht entrain daar elke dag minstens twee uur op.
quote:Is dat niet ontzettend saai?
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:18 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een hometrainer gekocht entrain daar elke dag minstens twee uur op.
Zijn capsules met natuurlijke peppers erin, zoals caffeine, theeine (?), en ephadrine.. je hartslag gaat wat omhoog, je wordt actiever, je stofwisseling gaat sneller, je drinkt meer, eet minder..
Zonder te trainen werkt het.. als je er naast wel trained, ga je langer door, kun je meer aan, door die peppers, verbrand je dus nog meer.
quote:Heerlijk spul, werkt beter dan RedBull.
Bijwerkingen:Stackers zijn waarschijnlijk een van de sterkste fatburners op de markt.
Dit heeft als keerzijde dat door de relatief hoge dosering efedrine en cafeïne de mogelijkheid aanwezig is dat personen last kunnen krijgen van slapeloosheid, een onrustig gevoel, hartkloppingen en/of een verhoogde bloeddruk. Daarom is het geadviseerd de maximale dosering van 3 capsules per dag niet te overschrijden.
Om slapeloosheid tegen te gaan is het aanbevolen om dit product niet te laat op de dag in te nemen en niet te combineren met andere cafeïne houdende producten.
Per capsule 25mg Ephadrine.. zijn een soort smartdrugs. Als ik moe ben, en moet nog de hele avond werken.. werkt perfect.
Als je er niet aan gewend bent, moet je ze niet te snel achter elkaar nemen, dan wordt je echt speedy.
Te koop bij de betere sportzaak..
Hier in Zwolle 25¤, erg goedkoop.
Je hoeft niet perse dit merk te kopen.. zijn brandless dingen zat, als er maar veel Ephadrine in zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |