abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5933901
Fok! Dieetclub

Die heb ik aangemaakt

En ik zie niet zo'n probleem in posts met tips en posts met lijners door elkaar.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5933916
...en ik wil wekelijks wel van iedereen noteren hoeveel je bent afgevallen in de openingspost...

tenzij je daar bezwaar tegen hebt

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 september 2002 @ 17:27:26 #253
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5936140
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Hey! Ik ben daar ook, dus ehm...we letten wel op elkaar En ik heb worteltjes, komkommer, radijsjes (oh wacht, nog geen radijsjes) en light frisdranken besteld!! Niet dat je geen chips of bier kan nemen, maar je kan het wel een beetje binnen de perken houden * Isabeau denkt aan vorige keer en alle breezers/bier/eten/zakken chips en mompelt iets wat klinkt als 'laat maar'
Tis jou anders keurig gelukt. Ik heb alleen op het ontbijt na voor zeker 2 personen aan snaai gegeten. Vanavond maar even flink zwemmen.
pi_5936908
quote:
Op maandag 23 september 2002 17:27 schreef Vork het volgende:

[..]

Tis jou anders keurig gelukt. Ik heb alleen op het ontbijt na voor zeker 2 personen aan snaai gegeten. Vanavond maar even flink zwemmen.

Ik heb in dat nieuwe topic er net even een 'verslagje' over getypt
  donderdag 5 juni 2003 @ 08:35:36 #255
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_10897493
Ik ben nu sinds vorig jaar september aan het afvallen. Ik woog toen 121kilo en ik had helemaal de balen in mezelf. Sindsdien ben ik 20 kilo afgevallen, maar op een of andere manier lukt het maar niet om onder de 100 te komen. Ik eet geen vreemde dingen, ik eet regelmatig, ik drinken veel en ik sport veel.

Zo ziet mijn dag schema eruit:

smorgens rond half 7:
1 bruine boterham met slankie smeerkaas (ik ben gek op smeerkaas
2 beschuitjes met slankie smeerkaas
1 beker halfvolle melk met 3 vitamine c tabeltjes

rond half 10:
- Naturel sultana

rond 12 uur:
- 4 bruine boterhammen waarvan 2 met slankie
en 2 met 30+ kaas. (Gouwenaar heet dat geloof ik)

rond 2 uur:
- een appel

Rond half 6:
- Ongeveer 3 aardappels
- 2 scheppen groente
- Klein beetje jus voor de smaak
- Stukje vlees (zo vetvrij mogelijk)
- Schaaltje magere vruchtenyoghurt

Daarnaast drink ik gemiddeld over de hele dag zo'n 2,5 tot 3 liter water.
Na het eten (rond half 7) ga ik bijna dagelijks sporten. Mijn schema is ingedeeld in 3 keer kracht training en 3 keer cardio. Bij cardio verbrand ik gemiddeld 700 calorien per keer. Krachttraining doe ik vrij zwaar en intensief omdat het een gevorderd/bodybuilding schema is.

Ik zou zo graag onder de 100 kilo willen komen. Heeft iemand enige tips?

I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_10897579
Ik ben ook een stemmingeter, dus komt bekend voor.
Ik ben 1.78m laag en woog een maand geleden 96 kilo. Te veel dus en daar ben ik wat aan gaan doen.
Ik ben gaan dieeėten met "maaltijd vervanges" (zal geen merk noemen, maar het is een SLIM produkt )
In de ochtend eet ik fruit, in de middag een magere maaltijd (ligt eraan, fruit, groente, mager vlees, br. brood enz) en in de avond een maaltijd vervanger.

Voordeel van deze methode is dat je langzaam maar zeker afvalt. Je krijgt al je belangrijke voedingsstoffen binnen. En daarbij heb je weinig last van honger gevoel, die maatlijd vervangers hebben weinig kaloriėn, maar liggen "zwaar op de maag".

Ik heb in het verleden al vaker gedieeėt, tot op heden vind ik dit het makkelijkste dieeėten.

Tot op heden (na een maand) ben ik 7 kilo afgevallen. Nogmals dit is niet zo veel, maar ik hou het nog wel makkelijk een maand vol.

Waar ik nog niet over gesproken heb ik beweging. Hier heb ik tot nu toe weinig aan gedaan (sport al 1.5 jaar niet meer) maar dit ben ik wel weer aan het oppakken.

Suc6 met jou afvalrace

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')