Ja, MissB, ben je er morgen nog?quote:
is al begonnen. Bazenprogramma.quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef DustPuppy het volgende:
Zo maar eens naar Hell's kitchen kijken ofzo
quote:
Have funquote:
Mooi zoquote:
quote:
Ja, heerlijk is dat altijd. Soort leedvermaak. Ik moet ook eens fatsoenlijk leren kokenquote:
Ligt eraan, zegt ie het zelf, of een ander?quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Ik lees in het FoBo van oshiro dat-ie op Gerard Butler lijkt. Mijn interesse is gewekt.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mooi zo
Nieuwe cd van bad religion is tof. Zoals elke keer weer beetje wennen, moet even uitkristalliseren in m'n hoofd.
Rupsebeest zegt het!quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt eraan, zegt ie het zelf, of een ander?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Ik lees in het FoBo van oshiro dat-ie op Gerard Butler lijkt. Mijn interesse is gewekt.
Oeh wederom perspectievenquote:
Ik denk dat dat dinsdag wordtquote:
Als hij die "rechter" is op die foto dan moet hij eens bij Hans Anders langs.quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Dat was het opruimen van die pestbende in m'n kamer alquote:
Liefst naast een foto van Gerard, ter vergelijkingquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de foto hoor. Neem je tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |