Ja, MissB, ben je er morgen nog?quote:
is al begonnen. Bazenprogramma.quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef DustPuppy het volgende:
Zo maar eens naar Hell's kitchen kijken ofzo
quote:
Have funquote:
Mooi zoquote:
quote:
Ja, heerlijk is dat altijd. Soort leedvermaak. Ik moet ook eens fatsoenlijk leren kokenquote:
Ligt eraan, zegt ie het zelf, of een ander?quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Ik lees in het FoBo van oshiro dat-ie op Gerard Butler lijkt. Mijn interesse is gewekt.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mooi zo
Nieuwe cd van bad religion is tof. Zoals elke keer weer beetje wennen, moet even uitkristalliseren in m'n hoofd.
Rupsebeest zegt het!quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt eraan, zegt ie het zelf, of een ander?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Ik lees in het FoBo van oshiro dat-ie op Gerard Butler lijkt. Mijn interesse is gewekt.
Oeh wederom perspectievenquote:
Ik denk dat dat dinsdag wordtquote:
Als hij die "rechter" is op die foto dan moet hij eens bij Hans Anders langs.quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
Dat was het opruimen van die pestbende in m'n kamer alquote:
Liefst naast een foto van Gerard, ter vergelijkingquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de foto hoor. Neem je tijd.
Zonder kleding. Voor de volledigheid.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liefst naast een foto van Gerard, ter vergelijking
1: Het zijn niet mijn woorden, en 2: nee ik hoef me niet te schamen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Als hij die "rechter" is op die foto dan moet hij eens bij Hans Anders langs.
quote:
Have fun!quote:
1: Oké. 2: Ik heb ook niet gezegd dat je lelijk bent, alleen dat je er niet op lijkt (afgaande op die foto).quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef oshiro het volgende:
1: Het zijn niet mijn woorden, en 2: nee ik hoef me niet te schamen.
Hee zeg, er zit ook nog wel een beetje diepgang in dit persoon hoorquote:
Dat willen we pas weten als je écht knap bent.quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hee zeg, er zit ook nog wel een beetje diepgang in dit persoon hoor.
1: Zie 1 van jouw post. 2: Zie 1 van deze post.quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
1: Oké. 2: Ik heb ook niet gezegd dat je lelijk bent, alleen dat je er niet op lijkt (afgaande op die foto).
Daar oordeel ik zelf niet over. Ik geef enkel het oordeel van anderen doorquote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat willen we pas weten als je écht knap bent.
Oh. Hoi.quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei net nog slaap lekker tegen je
Daar komen we de volgende keer wel aan toe.quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hee zeg, er zit ook nog wel een beetje diepgang in dit persoon hoor.
Het Hallmark-kanaalquote:
Ik ken hetquote:
Ik wil zelf oordelen. We hebben een band, niet? Vanwege onze verjaardag.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Daar oordeel ik zelf niet over. Ik geef enkel het oordeel van anderen door
Tsja, da's het nadeel van 2 maanden gratis digitale tvquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tsja, da's het nadeel van 2 maanden gratis digitale tv
Que?quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil zelf oordelen. We hebben een band, niet? Vanwege onze verjaardag.
Hij lijkt niet op Gerard Butler. Rupsebeest heeft een bril nodigquote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liefst naast een foto van Gerard, ter vergelijking
Ik hou van Gerard Butler.quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij lijkt niet op Gerard Butler. Rupsebeest heeft een bril nodig
Oshiro is veul knapper
Sorry, het gaat een beetje snel hier somsquote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Hm, je let niet op. Jammer.
We zijn op dezelfde dag jarig, zei ik net.
Die dusquote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef L-E het volgende:
OMG! oshiro en ik zijn op dezelfde dag jarig!
Serieus. Er zit alleen wel 6 jaar tussen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Sorry, het gaat een beetje snel hier soms
Maar serieus?Kans van 1:365,25
Zeg, jij negeert mijn vraag net zo hard, vrouwkequote:
Ahquote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus. Er zit alleen wel 6 jaar tussen.
Once and for all, wat bedoel jij met dus?quote:
Zit je weer bleekmiddel te drinken?quote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:
En wat is dit voor ongein, waarom blijf ik nuchter?
Het is een binnenkomer!quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Once and for all, wat bedoel jij met dus?
Neen, wodka-cola, met een rietjequote:
Oprotten met die binnenkomer, zeg dan hoi. Dus. is gewoon lame.quote:
niks. net zo'n nutteloze binnenkomer als "ja hoi" etcquote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Once and for all, wat bedoel jij met dus?
Weet je hoe pijnlijk dat is als dat in je mond komt? Iig chloorbleekloog (hypochlorietoplossing)quote:
dat.quote:
Oh god, ik ben het verleerd.quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, jij negeert mijn vraag net zo hard, vrouwke
Hang nu even niet de hoogbegaafde uitquote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Weet je hoe pijnlijk dat is als dat in je mond komt? Iig chloorbleekloog (hypochlorietoplossing)
Zal ik maar geen antwoord gevenquote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef missbehavin het volgende:En wat is dit voor ongein, waarom blijf ik nuchter?
Agossiequote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, ik ben het verleerd.
Kerst was wel aardig. Brunchen en gourmetten en een hysterische peuter vanwege de drukte, altijd gezellig.
hoi is saai.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oprotten met die binnenkomer, zeg dan hoi. Dus. is gewoon lame.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hang nu even niet de hoogbegaafde uit
Jij hier?quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef L-E het volgende:
Kerst was wel aardig. Brunchen en gourmetten en een hysterische peuter vanwege de drukte, altijd gezellig.
Dus is lamequote:
En morgen gedraag je je ookquote:
en toch ben ik jaloers. heb m'n ventje gemist, ondanks de gezelligheidquote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus is lameDan kan je net zo goed niks zeggen en gewoon met het gesprek mee gaan doen.
Dat is sowieso het fijnst. Mensen die hou zeggen en boos worden als er niet gereageerd word, zijn het ergst.quote:Op zondag 26 december 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus is lameDan kan je net zo goed niks zeggen en gewoon met het gesprek mee gaan doen.
Is hij dan met O&N bij jou?quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en toch ben ik jaloers. heb m'n ventje gemist, ondanks de gezelligheid
Uiteraard! Vrouwen die het voor elkaar krijgen zo'n irritatie bij mij op te wekken, moeten wel heel bijzonder zijn.quote:
dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |