"Mijn vriend is een necrofiel, die zou dit wel kunnen waarderen"quote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Theo MaassenWat een geniale opmerking was dat toen
Den Helder of all places qua concerten etc.quote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hou je van kleinere/onbekende bandjes? Ik weet niet waar je precies woont, maar er is vast wel een poppodium in de buurt. Ook altijd erg leuk
Ach joh, pak een trein naar Amsterdam, altijd wat te doenquote:Op zondag 26 december 2010 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder of all places qua concerten etc.
Truequote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet niet gaan generaliseren, ik doe zoiets niet
.
En met guus gaat alles los, maar dat noem ik trouwens ook geen dansen
, misschien denk ik te zwaar over dansen dat ik alles in de kroeg gewoon geen dansen noem
.
3 uurquote:
Nee niet.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 uur. In ehv zelfs sommige 4 of 5 uur
.
Ik ga altijd door tot een uur of 6, 7 in de ochtend.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 uur. In ehv zelfs sommige 4 of 5 uur
.
Ik wil jou een keer meeten.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga altijd door tot een uur of 6, 7 in de ochtend.
Dat trek ik nietquote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga altijd door tot een uur of 6, 7 in de ochtend.
Ja, wij ook altijd. We komen altijd net aankakken voor we niet meer naar binnen mogen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na een verjaardag komen we dan pas de stad in zetten zo ongeveer..
Juust.quote:
Ja nou dat ben ik dus ook gewend.quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na een verjaardag komen we dan pas de stad in zetten zo ongeveer..
Ah jullie zijn van die goedkope die zich eerst thuis bezatten voor ze gaanquote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, wij ook altijd. We komen altijd net aankakken voor we niet meer naar binnen mogen.
Neuh, een aantal leuke kroegen (op het marktplaats bijv.) blijven bijna altijd tot minstens vier open. In Stratum gaat zover ik weer alleen op Donderdag alles om 2 uur dichtquote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee niet.Niet op Stratum althans.
Edit: of ik gan aar de verkeerde kroeg maar die's wel het leukst.
Nein mannquote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik verveel me een beetje, er komt niks leuks op teevee he?
Nee. Wij hebben thuis altijd dusdanig lekkere muziek op staan dat we al in een feeststemming raken en ons vervolgens bedenken dat we ook verder kunnen feesten in de stadquote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah jullie zijn van die goedkope die zich eerst thuis bezatten voor ze gaan.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar daar ben ik nog nooit geweest (denk ik).quote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Neuh, een aantal leuke kroegen (op het marktplaats bijv.) blijven bijna altijd tot minstens vier open. In Stratum gaat zover ik weer alleen op Donderdag alles om 2 uur dicht
Ok danquote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Wij hebben thuis altijd dusdanig lekkere muziek op staan dat we al in een feeststemming raken en ons vervolgens bedenken dat we ook verder kunnen feesten in de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |