CUATRO HANS CUATRO!quote:
Ga alleen? Ontmoet je vanzelf leuke mensen.quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Het lijkt me wel cool om iemand te hebben waarmee ik naar concerten kan enzoMet mijn ouders gaat ook vervelen.
Wij ouwehoeren over de belangrijke dingen des levens onder het genot van een koud pilsje en lekkere muziekquote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jullie dansen niet eens in de kroeg
Je hebt wat mij betreft twee soorten kroegen: die waar er muziek gedraaid wordt om te dansen en die waar er muziek op een zachter niveau gedraaid wordt en je praat over de dingen des levensquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij ouwehoeren over de belangrijke dingen des levens onder het genot van een koud pilsje en lekkere muziek.
Er zijn allerlei zalen met allerlei soorten muziek, maar ten tijde van ons Gala was het meer dance en hardstyle enzo. Vato Gonzalez en Noisecontrollers waren er, dus dat was wel vet.quote:Op zondag 26 december 2010 20:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is Takens leuk dan? Weet niet wat ze er draaien en dergelijke. Alhoewel ik eigenlijk sowieso niet dol ben op discotheken.
LOLquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef Evertjan het volgende:
omg kan het erger
http://www.telegraaf.nl/p(...)orea__.html?sn=prive
En zijn dan aan het eind van de 'avond' (alles sluit hier om fucking 2 uur) zo dronken dat jullie elk meisje betastenquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij ouwehoeren over de belangrijke dingen des levens onder het genot van een koud pilsje en lekkere muziek.
Dan blijf ik wel gewoon rondhangen in Zwolle. Eens zien of ik woensdagavond mensen mee krijg naar fouteverzoekjesavond in De Dokterquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn allerlei zalen met allerlei soorten muziek, maar ten tijde van ons Gala was het meer dance en hardstyle enzo. Vato Gonzalez en Noisecontrollers waren er, dus dat was wel vet.
Verder heb je elk week een ander thema enzo, maar dat was de 1e keer dat ik in Takens was, dus of het leuk is weet ik niet
wthquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef Evertjan het volgende:
omg kan het erger
hahaquote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En zijn dan aan het eind van de 'avond' (alles sluit hier om fucking 2 uur) zo dronken dat jullie elk meisje betasten![]()
![]()
![]()
Brabanders weten alleen wat feesten is als Guus eraan te pas komt.
quote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef Evertjan het volgende:
omg kan het erger
Maar het is meestal zo ver wegquote:Op zondag 26 december 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga alleen? Ontmoet je vanzelf leuke mensen.
Om 2 uur?quote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En zijn dan aan het eind van de 'avond' (alles sluit hier om fucking 2 uur) zo dronken dat jullie elk meisje betasten![]()
![]()
![]()
Wij combineren het gewoonquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt wat mij betreft twee soorten kroegen: die waar er muziek gedraaid wordt om te dansen en die waar er muziek op een zachter niveau gedraaid wordt en je praat over de dingen des levensIn die laatste kom ik overigens niet, dan blijf ik net zo lief thuis.
Theo Maassenquote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wth
Ik zat gister dat filmpje te kijken van DWDD met haar en Theo Maassen, over haar Playboyfoto's.
Hou je van kleinere/onbekende bandjes? Ik weet niet waar je precies woont, maar er is vast wel een poppodium in de buurt. Ook altijd erg leukquote:
Je moet niet gaan generaliserenquote:Op zondag 26 december 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Mijn vriend is een necrofiel, die zou dit wel kunnen waarderen"quote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Theo MaassenWat een geniale opmerking was dat toen
Den Helder of all places qua concerten etc.quote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hou je van kleinere/onbekende bandjes? Ik weet niet waar je precies woont, maar er is vast wel een poppodium in de buurt. Ook altijd erg leuk
Ach joh, pak een trein naar Amsterdam, altijd wat te doenquote:Op zondag 26 december 2010 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helder of all places qua concerten etc.
Truequote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet niet gaan generaliseren, ik doe zoiets niet
.
En met guus gaat alles los, maar dat noem ik trouwens ook geen dansen
, misschien denk ik te zwaar over dansen dat ik alles in de kroeg gewoon geen dansen noem
.
3 uurquote:
Nee niet.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 uur. In ehv zelfs sommige 4 of 5 uur
.
Ik ga altijd door tot een uur of 6, 7 in de ochtend.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 uur. In ehv zelfs sommige 4 of 5 uur
.
Ik wil jou een keer meeten.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga altijd door tot een uur of 6, 7 in de ochtend.
Dat trek ik nietquote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga altijd door tot een uur of 6, 7 in de ochtend.
Ja, wij ook altijd. We komen altijd net aankakken voor we niet meer naar binnen mogen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na een verjaardag komen we dan pas de stad in zetten zo ongeveer..
Juust.quote:
Ja nou dat ben ik dus ook gewend.quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na een verjaardag komen we dan pas de stad in zetten zo ongeveer..
Ah jullie zijn van die goedkope die zich eerst thuis bezatten voor ze gaanquote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, wij ook altijd. We komen altijd net aankakken voor we niet meer naar binnen mogen.
Neuh, een aantal leuke kroegen (op het marktplaats bijv.) blijven bijna altijd tot minstens vier open. In Stratum gaat zover ik weer alleen op Donderdag alles om 2 uur dichtquote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee niet.Niet op Stratum althans.
Edit: of ik gan aar de verkeerde kroeg maar die's wel het leukst.
Nein mannquote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik verveel me een beetje, er komt niks leuks op teevee he?
Nee. Wij hebben thuis altijd dusdanig lekkere muziek op staan dat we al in een feeststemming raken en ons vervolgens bedenken dat we ook verder kunnen feesten in de stadquote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah jullie zijn van die goedkope die zich eerst thuis bezatten voor ze gaan.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar daar ben ik nog nooit geweest (denk ik).quote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Neuh, een aantal leuke kroegen (op het marktplaats bijv.) blijven bijna altijd tot minstens vier open. In Stratum gaat zover ik weer alleen op Donderdag alles om 2 uur dicht
Ok danquote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Wij hebben thuis altijd dusdanig lekkere muziek op staan dat we al in een feeststemming raken en ons vervolgens bedenken dat we ook verder kunnen feesten in de stad
Donderdag is wel het gezelligste (paar jaar geleden iig), op zaterdag vind het stratumseind sowieso al bout.quote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar daar ben ik nog nooit geweest (denk ik).Waar zit dat ergens? En ik ben alleen nog maar op donderdag uitgeweest haha. Misschien ligt het daaraan.
sowieso is donderdag dan het probleem ja. En ik bedoelde het marktPLEIN sorryquote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar daar ben ik nog nooit geweest (denk ik).Waar zit dat ergens? En ik ben alleen nog maar op donderdag uitgeweest haha. Misschien ligt het daaraan.
Ik was er een keer op vrijdag en toen was het heel druk.quote:Op zondag 26 december 2010 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Donderdag is wel het gezelligste (paar jaar geleden iig), op zaterdag vind het stratumseind sowieso al bout.
En dan heb je nog dat pleintje tegenover het station waar de danssalon zat/zit.quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sowieso is donderdag dan het probleem ja. En ik bedoelde het marktPLEIN sorryWaar het glazen huis stond dus
Zometeen de VPRO Nederpopshow, maar daar moet je van houden.quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik verveel me een beetje, er komt niks leuks op teevee he?
Ah, maar is het daar ook leuk uitgaan? Of is het daar puur drankje drinken en klessebessen (quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
sowieso is donderdag dan het probleem ja. En ik bedoelde het marktPLEIN sorryWaar het glazen huis stond dus
Vrijdag gaat ook nog wel.quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was er een keer op vrijdag en toen was het heel druk.Maar toen gingen we naar een feestje dat we niet konden vinden, en waar we uiteindelijk door lief te knipperen gratis naar binnen mochten omdat het bijna afgelopen was.
Hoe?quote:Op zondag 26 december 2010 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geloof dat ik nu ook youtube filmpjes kan scrobbelen
Jij gaat meestal op zaterdag zeker de stad in? Welke dan?quote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Wij hebben thuis altijd dusdanig lekkere muziek op staan dat we al in een feeststemming raken en ons vervolgens bedenken dat we ook verder kunnen feesten in de stad
hmm het is een beetje een mix, ik ben zelf niet zo'n danser dus ik zou dat opzich niet weten maar de muziek is er prima en de sfeer is altijd top!quote:Op zondag 26 december 2010 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah, maar is het daar ook leuk uitgaan? Of is het daar puur drankje drinken en klessebessen (_ !! sorry voor mijn woordkeus)?
Maak tdat uit qua dag?quote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gaat meestal op zaterdag zeker de stad in? Welke dan?
Wij doen meestal de vrijdag, omdat een gedeelte van onze groep <18 is..
Okies, moet ik daar maar een keer iemand naar meeslepen dan.quote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm het is een beetje een mix, ik ben zelf niet zo'n danser dus ik zou dat opzich niet weten maar de muziek is er prima en de sfeer is altijd top!
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdagquote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gaat meestal op zaterdag zeker de stad in? Welke dan?
Wij doen meestal de vrijdag, omdat een gedeelte van onze groep <18 is..
Haha, dat is meestal wel makkelijk jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maak tdat uit qua dag?
[..]
Okies, moet ik daar maar een keer iemand naar meeslepen dan.Even vrienden zoeken hier.
Chrome extentie..quote:
Nou alle mensen van mijn opleiding tot nu toe houden niet zo van mij geloof ik.quote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, dat is meestal wel makkelijk jaMaar dat moet niet zo'n probleem zijn lijkt me
Nice, thanks!quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je Google Chrome?
https://chrome.google.com(...)jcmmhdhcgjmann?hl=nl
Duurt nog een week hoorquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef CindieY het volgende:
Het einde van het jaarWat gaat dat altijd weer snel.
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou alle mensen van mijn opleiding tot nu toe houden niet zo van mij geloof ik.
Vrijdag is het alweer oudjaarsavondquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Duurt nog een week hoor, naja bijna dan
.
Of je hebt een slecht zelfbeeldquote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben heel direct en de mensen die me wel tof leken vinden dat niet zo chill geloof ik.quote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen![]()
Manics![]()
Een werkweek danquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrijdag is het alweer oudjaarsavond
Berlijn. <333333333333333333333333333333333333333quote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oja, die avond dat ik thuis zit en om 12 uur vuurwerk ga kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om hè?quote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, die avond dat ik thuis zit en om 12 uur vuurwerk ga kijken
Zolang het gezellig is wel iigquote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om hè?
Na twaalven naar Zwollequote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef CindieY het volgende:
Het einde van het jaarWat gaat dat altijd weer snel.
Nee, ik benadruk hetquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om hè?
Deed ik voorgaande jaren, op een jaartje of 2 na, ook hoorquote:Op zondag 26 december 2010 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, die avond dat ik thuis zit en om 12 uur vuurwerk ga kijken
Ik ben niet in de stad te vinden, als je nou ouder was, had ik je nog wel voor de afterparty bij ons willen uitnodigenquote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na twaalven naar Zwolle
Weijenbelt![]()
Watjesquote:Op zondag 26 december 2010 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee serieus, ik ben heel direct en de mensen die me wel tof leken vinden dat niet zo chill geloof ik.
Ik durf niets te ondernemen..quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is in dit geval hetzelfde. Klagen, maar niets ondernemen. Ja ehhhhh
Ik mis de top 2000 vanaf dinsdagavondquote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deed ik voorgaande jaren, op een jaartje of 2 na, ook hoorAltijd Top 2000 a Gogo luisteren, dan even vuurwerk kijken en dan 's nachts concerten kijken op tv
Eigen schuld, dikke bult dusquote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is in dit geval hetzelfde. Klagen, maar niets ondernemen. Ja ehhhhh
Op mijn nieuwe school vind iedereen mij aardig, op mijn vorige totaal niet.quote:Op zondag 26 december 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik word komende week 23, ben ik uitgenodigd?quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben niet in de stad te vinden, als je nou ouder was, had ik je nog wel voor de afterparty bij ons willen uitnodigen
Dan wel jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik word komende week 23, ben ik uitgenodigd?
Eerlijk gezegd boeit het me niet zoveel, maar het is wel irritant dat ik niet even kan zeggen YO GA JE MEE VANAVOND?quote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe school vind iedereen mij aardig, op mijn vorige totaal niet.
ik heb altijd heel makkelijk tussen de groepen door kunnen zweven waardoor ik met iedereen goed om kom gaan. Best apart eigenlijk aangezien de meeste gemiddeld vijf jaar ouder zijn ofzoquote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe school vind iedereen mij aardig, op mijn vorige totaal niet.
Hahahaha daar kan ik zo niet tegen hè. Of mensen die grapjes maken maar het stiekem toch menen. Zeg het dan of niet, of maak er geen grap van.quote:Op zondag 26 december 2010 21:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Watjesvan die slappe mensen die niks in iemands gezicht durven zeggen maar achter de ruggen om..
Woon je op kamers? Genoeg andere manieren dan om wat mensen te vinden om mee te vragenquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeit het me niet zoveel, maar het is wel irritant dat ik niet even kan zeggen YO GA JE MEE VANAVOND?
Ga naar genoeg andere feestjes, maar nouja. Jammer dan.Of ik ga gewoon mee met de mensen die mij niet zo chill vinden.
Joah och, ik moet eerst maar even mijn bindend studieadvies binnenhalen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Woon je op kamers? Genoeg andere manieren dan om wat mensen te vinden om mee te vragenIk ga buiten m'n studie ook niet om met klasgenoten, ik kan het merendeel ook niet uitstaan. Stelletje brave kutten.
Idd. Ik zeg altijd meestal gewoon niks, tenzij het me echt gaat irriterenquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik zo niet tegen hè. Of mensen die grapjes maken maar het stiekem toch menen. Zeg het dan of niet, of maak er geen grap van.
Ik was ook wel voor de stad, maar een aantal Zwollenaren zei dat het toch echt té druk zou worden. We overwegen nog een feestje in de Broerenkerk.quote:Op zondag 26 december 2010 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]Nee geeft niet, wordt vast wel leuk
Hij was er wel even, op zijn centrale pc, niet zijn laptop oid.quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Heeft Naatje nog steeds straf?Of is hij alweer gesignaleerd?
Goede vraag.quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Die woont nu onder de trap op water en broodquote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Aw, Harry Potterquote:Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die woont nu onder de trap op water en brood
quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
en ik ben weer weg, tot morgen mensen
quote:
Ja, dat ook, en je moet per se een toegangsbandje hebben en 21+ oid zijn hoorde ik?quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was ook wel voor de stad, maar een aantal Zwollenaren zei dat het toch echt té druk zou worden. We overwegen nog een feestje in de Broerenkerk.
Ik zit in een klas met mensen van 16 t/m 22 jaar. Iedereen gaat normaal met elkaar om (nou ja op twee mensen na dan die horen er niet echt bij het zijn ook vreselijk buitenbeentjes) Maar voor de rest heeft iedereen contact met elkaar op school en sommige ook daar buiten. Heeft er ook mee te maken dat de ouderen niet neer kijken op de jongeren waardoor er geen tweedeling ontstaat.quote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik heb altijd heel makkelijk tussen de groepen door kunnen zweven waardoor ik met iedereen goed om kom gaan. Best apart eigenlijk aangezien de meeste gemiddeld vijf jaar ouder zijn ofzo
Heb je iets gezongen dan?quote:
Voor heel de stad een toegangsbandje dacht ik. Leeftijden weet ik zo niet, maar denk niet 21+, want ik geloof niet dat iedereen 21+ is.quote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat ook, en je moet per se een toegangsbandje hebben en 21+ oid zijn hoorde ik?
Jaquote:
Jaaquote:
Gaat automatisch.quote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet hoe ik die Chrom youtube scrobbler aan het werk krijg? ben al ingelogd..
quote:
Ja heb eerder vanavond nog iets gepost, maar niemand reageerde er echt op, dus of er werd overheen gelezen, of het was gewoon niet om aan te horenquote:
Jawelquote:Op zondag 26 december 2010 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb eerder vanavond nog iets gepost, maar niemand reageerde er echt op, dus of er werd overheen gelezen, of het was gewoon niet om aan te horen
Ik heb deze geluistert:quote:
FMM? Mwah, meer de gitarentopics en de SC denk ik..quote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef Guanabana het volgende:
M'n topic loopt ook nog niet echt storm
Maar volgens mij komt er sowieso geen hond op dat subforum of wel
Wat zei je nou over die Lapoquote:
Nah, dat subforum is sowieso nogal inactief. Daar moet je niet teveel van aantrekkenquote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef Guanabana het volgende:
M'n topic loopt ook nog niet echt storm
Maar volgens mij komt er sowieso geen hond op dat subforum of wel
Welk liedje kun je zelf het beste zingen, vind je?quote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Nou wat zal ik doen dan.
Moet wel eerst even iets drinken, heb een droge strot
Jij zingt het dus het is sowieso mooi maakt het liedje niet meer zoveel uit.quote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Nou wat zal ik doen dan.
Moet wel eerst even iets drinken, heb een droge strot
Oh geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welk liedje kun je zelf het beste zingen, vind je?
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ik ga even naar beneden, TV kijken enzo.
wat ga je kijken dan? Er is niet echt iets.quote:Op zondag 26 december 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Nederpopshow zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Moet je hem even schoonmaken.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
wat ga je kijken dan? Er is niet echt iets.
Dit.quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nederpopshow zeker?Ook even aanzetten.
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2010 21:28 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook even de Nederpopshow kijken.
Have fun/quote:Op zondag 26 december 2010 21:28 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf niet bezigquote:
Ik nietquote:Op zondag 26 december 2010 21:28 schreef CindieY het volgende:
link?quote:Op zondag 26 december 2010 21:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik niet, vind die Nederpopshow niet eens zo leukWie heeft die eenmalige show van Ekdom trouwens gezien, wat een aanfluiting was dat
![]()
Hallo, ben ik weer.quote:Op zondag 26 december 2010 21:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezig, veel plezier
.
Heeft hij een tv show gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 21:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik niet, vind die Nederpopshow niet eens zo leukWie heeft die eenmalige show van Ekdom trouwens gezien, wat een aanfluiting was dat
![]()
Net nu ik mijn gezang ga posten, het zit me ook niet mee vandaagquote:
Poeh dat zou ik niet zo snel hebben/weten. Nederpoparchief heette het ofzoquote:
éénmalig, tvlab.. Maar pas op, want het heeft als gast Alain Clarkquote:
Ik vond het al, TopPopquote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
éénmalig, tvlab.. Maar pas op, want het heeft als gast Alain Clark
Volgens mij heeft hij er meerderequote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef DaMook het volgende:
Whehe gerard heeft ook een iPad, zegt ie net op twitter
.
Ah toe...quote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ja dan niet hoor.
Ik kan ook niet zingen vandaag.
Denk je ?quote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er meerdere
Je bedoelt dat je dan overal op internet kan?quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Denk je ?
Ik zou de mijne graag ruilen voor een 3G versie, dacht het niet nodig te hebben, maar lijkt me toch wel fijn.
Ik weet niet wat, en m'n moeder en zusje lopen te zeiken.quote:
Jawelquote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ja dan niet hoor.
Ik kan ook niet zingen vandaag.
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan overal op internet kan?
quote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat, en m'n moeder en zusje lopen te zeiken.
Maar je hebt toch weleens iets van me gehoord, of was je daar niet bij?
Dat is 3G jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan overal op internet kan?
Ik heb een Ipod Touch 1G (nou ja mn moeder dan, maar ik gebruik hemquote:
Die kan ik toch niet verstaanquote:
Dat is balenquote:Op zondag 26 december 2010 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Ipod Touch 1G (nou ja mn moeder dan, maar ik gebruik hem) die had wifi, maar dat kapte ermee, en nu zegt hij niet alleen "kan geen wifi vinden" maar gewoon "geen wifi" dus waarschijnlijk is die wifi kaart kapot oid, weet niet hoe dat werkt..
gbttz ?quote:
Go Back To The Zoo.quote:
Ah, had ik kunnen wetenquote:
Ga terug naar de dierentuin.quote:
Ook echt die knop "click to stop"quote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Mislukt
http://vocaroo.com/?media=vwHkvAu8XTpAI1acB
Jij klinkt als esmeequote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Mislukt
http://vocaroo.com/?media=vwHkvAu8XTpAI1acB
Het is niet te hopen..quote:
Jaquote:
Waarom niet, die zingt ook goedquote:
Je hoort niets meer van d'r..quote:
Ik heb d'r albumquote:
omgzquote:Op zondag 26 december 2010 21:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb d'r album, gedownload uiteraard, dat dan weer wel
.
Was je weg ? Had ik niets van gemerktquote:
Hoer.quote:Op zondag 26 december 2010 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was je weg ? Had ik niets van gemerkt.
Ik heb een emoticon van je gemaakt:quote:
Ik heb geen oranje haar en nooit staartjes in?quote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een emoticon van je gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik heb ook Lily Allen, the killers en kings of leon en nog wat van die zooi hoorquote:
Muse?quote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook Lily Allen, the killers en kings of leon en nog wat van die zooi hoor.
Dat nummer is moeilijk om te zingen. Nice.quote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef Guanabana het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vZI6GuHbxB4gkHMjj
mwa mwa
Justin had naar jou moeten luisterenquote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef Guanabana het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vZI6GuHbxB4gkHMjj
mwa mwa
Heb je even?quote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Welke CD's hebben jullie thuis? (tastbaar)
quote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
A-L-L-E tijd.quote:
Nee die niet.quote:
Geenquote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Een hele hoop, laatste 3 aangeschafte dan maar: Muse - Origin of Symmetry The National - High Violet en Absynthe Minded - S/Tquote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
The Lion Kingquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Guanabana het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vfnVKz9OZaWPxpPcI
Ik vind dit altijd zo leuk om te zingen, uit welke film is dit mensen??
LA LAAAAAAAAAAAAA LA LAAAA LA LAAAAAAAAAAA LA LAquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Donder op met je Foo Fighters, ga je maar naar MUZ toe.quote:Op zondag 26 december 2010 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik deze al gepost? JA, deze had ik al gepost
En toch doe ik het lekker nog een keer.;.;
Nog nooit gezien?quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nog nooit gezien en toch wist ik het.
Ik heb al mijn hitexplosions ed de deur uitgedaan toen ik het huis uitgingquote:
Die is tofquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Guanabana het volgende:
But still.quote:Op zondag 26 december 2010 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hitexplosions ed de deur uitgedaan toen ik het huis uitging.
Ik heb wel een dvd van moarco borsatoquote:
Ik had gister bij het spel van Ik Hou Van Holland de vraag fout over wie in Wit Licht speelde. Was die hele film vergeten.quote:Op zondag 26 december 2010 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel een dvd van moarco borsato.
Hehe ik zou het ook niet geweten hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had gister bij het spel van Ik Hou Van Holland de vraag fout over wie in Wit Licht speelde. Was die hele film vergeten.
Hostel IIquote:Op zondag 26 december 2010 21:56 schreef betyar het volgende:
Ik wil vanavond een film kijken maar weet niet welke.
Ik ben voor thriller/actie/horror/slapstick. Mijn vrouw voor humor of romcom's.
Ik zoek dus een film die voor ons beide geschikt is.
From dusk till Dawn is al afgevallen
Jisatsu saakuru.quote:Op zondag 26 december 2010 21:56 schreef betyar het volgende:
Toch nog iemand die 3FM aan heeft staanquote:
Mr en Mrs Smithquote:Op zondag 26 december 2010 21:56 schreef betyar het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Nou dat was het voor vandaag, het gaat niet zo goed.
Dan gaat ze nooit meer mee naat het voormalig oostblok.quote:Op zondag 26 december 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hostel IINog nooit zo hard gelachen om een horrorfilm.
Kennen we al, ik vond hem echt slecht.quote:
Haha, af en toe glipt er een nummer tussendoor wat het waard is om te noemenquote:Op zondag 26 december 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch nog iemand die 3FM aan heeft staan. Lees hier van alles, maar het is niet echt 3FM georiënteerd
straks gaat de kerstboom uit het raam dus webcam aanquote:Op zondag 26 december 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch nog iemand die 3FM aan heeft staan. Lees hier van alles, maar het is niet echt 3FM georiënteerd
Iddquote:
Jammerquote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik ben alweer over het hoogtepunt van mijn roem heen
Out of reachquote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan gaat ze nooit meer mee naat het voormalig oostblok.
[..]
Kennen we al, ik vond hem echt slecht.
Ik was hem met ee nvriendin aan het kijken en aan het eind hebben we teruggespoeld om alle leuke stukjes nog een keer te zien en keken we de film per ongeluk nog een keerquote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan gaat ze nooit meer mee naat het voormalig oostblok.
Das niet veelquote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb:
Foo Fighters - Greatest Hits Deluxe Edition CD+DVD![]()
Pearl Jam - Ten Deluxe Edition 2CD+DVD
Triggerfinger - All This Dancin' Around
The National - high Violet
Skunk Anansie - Wonderlustre CD+DVD
Go Back To The Zoo - Benny Blisto
Uit mijn ouders' CD's gevist: Dire Straits - Brothers in Arms![]()
En ooit nog eens via marktplaats:
The Verve - Urban Hymes
Verder nog van vroegah:
Tiesto - In Search Of Sunrise 1,2,3,6 en 7
Tiesto - Parade of the Athens
Tiesto - Traffic (Single)
Sensation (Limited album edition 2008)
Sensation White 2005
Eminem - Curtain Call
Dat is het wel zo'n beetje, heb ook nog wat foute verzamelcd's met Dance en hardstyle/housewaarom ik die ooit heb gekocht
Iets met Johnny Depp?quote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef betyar het volgende:
He bah allemaal films die ik en sommige "we" al kennen.
Dat blijkt. Hoop offtopic geneuzel.quote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, af en toe glipt er een nummer tussendoor wat het waard is om te noemen
Wil je Colours Of The Wind voor mij zingen?quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Guanabana het volgende:
The Big Lebowski!
Was gisteren wel op tv.
En Quinten Tarantino films zijn ook wel met actie en humor, maar die heb je vast al miljoenmiljard keer gezien.
Oe, die heb ik ook gezien gister, en die film daarvoor met Johnny Depp was ook tof, Blow oidquote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Guanabana het volgende:
The Big Lebowski!
Was gisteren wel op tv.
En Quinten Tarantino films zijn ook wel met actie en humor, maar die heb je vast al miljoenmiljard keer gezien.
Werkze.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef DaMook het volgende:
Mensen veel plezier nog, ik ga richting werk.
Ik was begin dit jaar naar Mokequote:Op zondag 26 december 2010 21:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Das niet veelIk heb dan weer wel meer dan de helft van je cd's ook
Maar ik ben best slecht vandaagquote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil je Colours Of The Wind voor mij zingen?
gisteren inderdaad gezien. Wel in mijn eentje afgekeken, ze snapte de film niet.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Guanabana het volgende:
The Big Lebowski!
Was gisteren wel op tv.
Blow is idd tof.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oe, die heb ik ook gezien gister, en die film daarvoor met Johnny Depp was ook tof, Blow oid
ENGELS! Ik vind de NL'se versies altijd stom haha.quote:Op zondag 26 december 2010 22:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik ben best slecht vandaag![]()
Ik kan het wel proberen. Engels of NL?
Sterkte.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef DaMook het volgende:
Mensen veel plezier nog, ik ga richting werk.
Haha, ik vind hem wel suertof, maar moet toch elke keer weer best hard nadenken hoor!quote:Op zondag 26 december 2010 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
gisteren inderdaad gezien. Wel in mijn eentje afgekeken, ze snapte de film niet.![]()
Turbo.quote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
In mijn Fotoboek staat een lijst met films die ik gezien heb
Iemand die nog een leuke film weet die nu in de bios draait? heb nog 27,50 e aan biosbonnen..
1Meet the Parents: Little Fockersquote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die nog een leuke film weet die nu in de bios draait? heb nog 27,50 e aan biosbonnen..
Effe in je fobo kijken voor inspiratiequote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Zeker aan te raden, de serie vind ik geen ruk aan maar de film is echt leuk, vooral het tweede deelquote:
I'm so proud.quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
W00t! Mijn teennagel is weer 2 mm gegroeid!
*proest* Hans doet mee in het off-topic geneuzelquote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
W00t! Mijn teennagel is weer 2 mm gegroeid!
Heb je De Da Vinci Code en Angels & Demons al gezien?quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Effe in je fobo kijken voor inspiratie
NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIESquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Iemand een lijstje van de platen die zometeen nog worden gedraaid??
quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je De Da Vinci Code en Angels & Demons al gezien?
Prima, beterschap voor je mams.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Sorry Mexicaantje, het gaat hem niet worden vandaag, moet ook een beetje stil zijn, want m'n moeder ligt ziek op bed.
Andere keer!
Ik ze allemaal gezienquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben trouwens die hard Harry Potter fan. Nog meer hiero?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben trouwens Die Hard Harry Potter fan. Nog meer hiero?
Zo dat is beter.
Redelijk goed uurtjequote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIES
1500 26-12-2010 - 22:00 KLEIN ORKEST - OVER DE MUUR 4
1499 26-12-2010 - 22:00 GREENDAY - LAST OF THE AMERICAN GIRLS 3
1498 26-12-2010 - 22:00 MARIAH CAREY - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU 47
1497 26-12-2010 - 22:00 RED HOT CHILI PEPPERS - BY THE WAY 2
1496 26-12-2010 - 22:00 DAVID BOWIE - LIFE ON MARS 3
1495 26-12-2010 - 22:00 SL2 - ON A RAGGA TIP 4
1494 26-12-2010 - 22:00 KAISER CHIEFS - RUBY 6
1493 26-12-2010 - 22:00 COCK ROBIN - PROMISE YOU MADE 1
1492 26-12-2010 - 22:00 ROLLING STONES - SYMPATHY FOR THE DEVIL (NEPTUNES MIX) 3
1491 26-12-2010 - 22:00 CUSTOMS - REX 6
1490 26-12-2010 - 22:00 MARY MARY - SHACKLES (PRAISE YOU) 2
1489 26-12-2010 - 22:00 U2 - UNCHAINED MELODY 3
1488 26-12-2010 - 22:00 LED ZEPPELIN - BABE I'M GONNA LEAVE YOU 3
Ja maar ik vond de laatste film kut. Heb vrijwel alle boeken stuk of 7 keer gelezen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben trouwens die hard Harry Potter fan. Nog meer hiero?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |