Doe die jongen een plezier en blijf uit zijn buurt. Wat een walgelijke kwallenposts heb je zegquote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Mishu het volgende:
Iemand nog tips hoe ik kan voorkomen dat ik dus inderdaad slechts een one night stand wordt? Dus hoe ik het luchtig houd, en niet zeikerig/claimend overkom, maar dat ik toch niet meteen wordt gezien als de volgende poes om te aaien? Ik wil het wel luchtig houden.
Zo te horen ben jij ook niet al te knap als je dit al te vaak te horen krijgtquote:Op maandag 27 december 2010 00:26 schreef Mishu het volgende:
Even terzijde, wat betekent het als je tegen een jongen zegt dat je hem wel ziet zitten en dat ie dan zegt: ja, ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Ik hoor dat wel vaker maar ik kan er vervolgens ook niet echt iets mee ofzo:?
Waarom is het dan zo'n vreselijk probleem?quote:Op maandag 27 december 2010 00:18 schreef Mishu het volgende:
Ehm, lees even beter, het was geen date. Ik zei misschien kom ik langs, hij zei oke zou leuk zijn als je zou komen. Dat is neutraal en kan van alles betekenen.
Verontrustend. De grootste idioot kan een studie doen, maar een bijna afgestudeerde psycholoog zou toch beter moeten weten dan een internetforum afgaan en semi-intelligent advies opdringen.quote:Op zondag 26 december 2010 19:24 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
En toch doe ik dat en toch ben ik een bijna afgestudeerde neuropsycholoog, hoe vínd je dié.
Dat heb ik je 48 posts geleden al verteld.quote:Op maandag 27 december 2010 03:32 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het trouwens nu al stom dat ik het zo vervelend vond dat hij met dat meisje zoende. Ok, het doet pijn als je iemand leuk vind, maar je kan het hem ook niet echt kwalijk nemen. Hij kent me amper en waarom zou hij een zoenpoging van een meisje weigeren? Het was niet dat ik zijn vriendin was ofzo. Raar dat dat inzicht nu opeens komt.
Dat betekent dat hij 0,0 interesse heeft, zo zou ik namelijk dan ook reageren. Geen directe afwijzing omdat dat nogal bot is, maar ook niet echt een uitnodiging voor vaker contact.quote:Op maandag 27 december 2010 00:26 schreef Mishu het volgende:
Even terzijde, wat betekent het als je tegen een jongen zegt dat je hem wel ziet zitten en dat ie dan zegt: ja, ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Ik hoor dat wel vaker maar ik kan er vervolgens ook niet echt iets mee ofzo:?
Dat betekend geen interesse. Ik snap trouwens niet wat daar onduidelijk is. Als je dat niet als een signaal van afwijzing ziet heb je wel een heel erg bord voor je kop.quote:Op maandag 27 december 2010 00:26 schreef Mishu het volgende:
Als je je moet verlagen tot het afkraken van andere mensen die je notabene niet eens persoonlijk kent om jezelf beter te doen lijken, dan ben je zelf ook een onzekere tuthola en geen knip voor de neus waard.quote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Mishu het volgende:
En als dat zo is, ben je het dan door dit gedrag niet een beetje aan het verpesten bij vrouwen die wel mooi, knap, intelligent en lief zijn? Oftewel die wat te bieden hebben?
Toch zijn er meer mensen die dat doen en niet eens altijd vrouwenquote:Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als je je moet verlagen tot het afkraken van andere mensen die je notabene niet eens persoonlijk kent om jezelf beter te doen lijken, dan ben je zelf ook een onzekere tuthola en geen knip voor de neus waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |