Aan de hand van je topicgeschiedenis ben ik ervan overtuigd dat jij niet de persoon bent die feedback kan geven waar ook maar iemand iets aan heeft.quote:Op zondag 26 december 2010 18:39 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
ik geef feedback, jij geeft kritiek. Met mijn punten kan ze iets doen, met jouw kritiek beoordeel je haar alleen op haar gedrag, zonder uit te leggen hoe ze het anders kan doen of het anders kan bekijken.
kijk dát is het verschil tussen MIJ en sommigen van jullie
En toch doe ik dat en toch ben ik een bijna afgestudeerde neuropsycholoog, hoe vínd je dié.quote:Op zondag 26 december 2010 19:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aan de hand van je topicgeschiedenis ben ik ervan overtuigd dat jij niet de persoon bent die feedback kan geven waar ook maar iemand iets aan heeft.
Dat vind ik dan heel zorgwekkend.quote:Op zondag 26 december 2010 19:24 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
En toch doe ik dat en toch ben ik een bijna afgestudeerde neuropsycholoog, hoe vínd je dié.
Fijn!quote:Op zondag 26 december 2010 19:27 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, fijne kerst op aarde en voor jou.
Respect!quote:Op zondag 26 december 2010 19:24 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
En toch doe ik dat en toch ben ik een bijna afgestudeerde neuropsycholoog, hoe vínd je dié.
Ja, dat mannen geen gezeik willen snap ik wel. Maar wat had ik dan moeten doen? Oh, prima als jij voor mijn neus met iemand anders gaat zoenen terwijl je heus wel weet dat ik je zie zitten? Ik snap niet zo goed hoe ik dat dan anders zou hebben aan moeten pakken.quote:Op zondag 26 december 2010 18:53 schreef Grapefruitthee het volgende:
Maargoed TS, het is niet leuk om de jongen die je leuk vindt te zien zoenen met een ander, maar aangezien jullie niks noppes nada hadden of zouden gaan daten hoeft hij geen verantwoording bij jou af te leggen en heb je niet het recht om er iets van te zeggen. Door jou manier van doen hoeft hij je eigenlijk al niet meer ( of ja wilde hij je eigenlijk uberhaupt wel? ) omdat hij op je afgeknapt is, omdat hij je claimend vindt en mannen willen meestal geen gezeik..
Maargoed, niks aan de hand, niemand gaat dood, de wereld vergaat niet en jij en hij zijn niet per se beter of slechter. Ik dnek dat je je energie en aandacht beter kan focussen op een ander leuk projectje die wel voor je wilt gaan en jou die exclusiviteit kan bieden die je nodig hebt. Maar de volgende keer zal ik wel minder claimend doen , want dat vinden mannen niet zo tof.
Dat begrijp ik meisje en in jouw geval had ik ook precies hetzelfde gedaan, iets met zelfrespect en zo.quote:Op zondag 26 december 2010 19:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, dat mannen geen gezeik willen snap ik wel. Maar wat had ik dan moeten doen? Oh, prima als jij voor mijn neus met iemand anders gaat zoenen terwijl je heus wel weet dat ik je zie zitten? Ik snap niet zo goed hoe ik dat dan anders zou hebben aan moeten pakken.
Emoties hebben we allemaal. Misschien had je jezelf niet zo moeten laten kennen. Dat schiet niks op. Dat zegt voor hem dat hij je heeft weten raken, streelt zijn ego, denigreerd dat van jou. Keep your pride and let it be. Afschrijven die handel en op zoek naar iets wat jouw aandacht wel waard is. :Squote:Op zondag 26 december 2010 19:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, dat mannen geen gezeik willen snap ik wel. Maar wat had ik dan moeten doen? Oh, prima als jij voor mijn neus met iemand anders gaat zoenen terwijl je heus wel weet dat ik je zie zitten? Ik snap niet zo goed hoe ik dat dan anders zou hebben aan moeten pakken.
Klopt idd! Sommigen mannen zijn helaas echt zo, erg misselijkmakend....quote:Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Dat zegt voor hem dat hij je heeft weten raken, streelt zijn ego, denigreerd dat van jou.
Ik denk idd ook dat ts dat begrijpt. Alleen is het zo verdomd moeilijk je over die emoties heen te zetten. Door de tranen door een reep chocola bijten helpt?! (Mannelijk zijn ook zo makkelijk vervangbaar XD)quote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Klopt idd! Sommigen mannen zijn helaas echt zo, erg misselijkmakend....
Maargoed je begrijpt wel dat die jouw tijd en energie niet waard zijn.
Wat ongelofelijk romantischquote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Mishu het volgende:
Ik was even vergeten te vertellen dat ik hem dus 'de grootste eikel van de wereld' had genoemd (hihi) toen ik hem dus met dat meisje had zien zoenen.
Tja, hij heeft nu gezegd dat hij het dus best grappig vond dat ik naar hem toe kwam en hem een eikel noemde maar dat hij verder niet zo veel weet wat hij er verder mee moet.
Ik heb gezegd dat ik hem best wel eens wilde spreken, zonder verdere bijbedoelingen, maar dat ik dan graag wil dat hij niet met zijn tong in iemand anders zijn mond zit want dat praat zo moeilijk. Dat ie maar moest laten weten als er iets leuks was.
Die gaat jou neuken en weggooien. Labiel mens.quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Mishu het volgende:
Ik was even vergeten te vertellen dat ik hem dus 'de grootste eikel van de wereld' had genoemd (hihi) toen ik hem dus met dat meisje had zien zoenen.
Tja, hij heeft nu gezegd dat hij het dus best grappig vond dat ik naar hem toe kwam en hem een eikel noemde maar dat hij verder niet zo veel weet wat hij er verder mee moet.
Ik heb gezegd dat ik hem best wel eens wilde spreken, zonder verdere bijbedoelingen, maar dat ik dan graag wil dat hij niet met zijn tong in iemand anders zijn mond zit want dat praat zo moeilijk. Dat ie maar moest laten weten als er iets leuks was.
Niet waar hij gaat haar liefdevol beminnenquote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Die gaat jou neuken en weggooien. Labiel mens.
Heerlijke onzekere vrouwen OPquote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Mishu het volgende:
Ik vond iemand leuk na wat geflirt en oogcontact, had hem toegevoegd op hyves, gekrabbeld van misschien kom ik nog langs bij je vanavond (uitgaan), hij zei: tof als je zou komen. Ik dacht bij mezelf: ok leuk, kijken of hij echt zo leuk is. Zie ik hem zoenen met een lelijke chick.
Nu kan dat meisje hem gezoend hebben omdat hij nogal iemand is die gewild is bij vrouwen maarja, ben je dan niet een beetje stom als je dan terug gaat zoenen? Of is het gewoon een man? En als dat zo is, ben je het dan door dit gedrag niet een beetje aan het verpesten bij vrouwen die wel mooi, knap, intelligent en lief zijn? Oftewel die wat te bieden hebben?
En wat moet ik hier verder mee, met rust laten? Bah, vond hem echt leuk en dacht dat het wel een goede match was (ik ben niet op mijn mondje gevallen en heb over het algemeen wel wat nuttigs te zeggen en ook ik lig ook goed bij de mannelijke bevolking). Ik dacht mn match gevonden te hebben haha.
Dit blijft toch wel de faaluitspraak van de dag. Misselijkmakend gewoon.quote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Mishu het volgende:
En als dat zo is, ben je het dan door dit gedrag niet een beetje aan het verpesten bij vrouwen die wel mooi, knap, intelligent en lief zijn? Oftewel die wat te bieden hebben?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Mishu het volgende:
Nog even over al die opmerkingen: Nouja, je hebt gewoon mooiere meiden en minder mooie meiden. En sletten zijn vaak lelijke chicks die op zo'n manier, door zich te grabbel te gooien, toch nog aan een man proberen te komen die anders out of hun league was. Al is het dan maar tijdelijk. Geen zelfrespect enzo, dat soort dingen. Maar ondertussen krijgen de meisjes die wel leuk zijn en wel respect voor zichzelf hebben, zelfwaarde en wat morele standaarden geen kans. Tja, wie trekt er dan aan het langste eind?
Nou waar wacht je op?quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen gewoon weten hoe makkelijk mannen zijn. Biedt ze sex aan en ze nemen het.
Wacht even, tijdens / net voor een date met jou wordt hij gezoend / zoent hij een andere meid.quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Mishu het volgende:
Iemand nog tips hoe ik kan voorkomen dat ik dus inderdaad slechts een one night stand wordt? Dus hoe ik het luchtig houd, en niet zeikerig/claimend overkom, maar dat ik toch niet meteen wordt gezien als de volgende poes om te aaien? Ik wil het wel luchtig houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |