abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90465633
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:39 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

ik geef feedback, jij geeft kritiek. Met mijn punten kan ze iets doen, met jouw kritiek beoordeel je haar alleen op haar gedrag, zonder uit te leggen hoe ze het anders kan doen of het anders kan bekijken.

kijk dát is het verschil tussen MIJ en sommigen van jullie
Aan de hand van je topicgeschiedenis ben ik ervan overtuigd dat jij niet de persoon bent die feedback kan geven waar ook maar iemand iets aan heeft.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90465804
quote:
99s.gif Op zondag 26 december 2010 19:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Aan de hand van je topicgeschiedenis ben ik ervan overtuigd dat jij niet de persoon bent die feedback kan geven waar ook maar iemand iets aan heeft.
En toch doe ik dat en toch ben ik een bijna afgestudeerde neuropsycholoog, hoe vínd je dié.
pi_90465832
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:24 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

En toch doe ik dat en toch ben ik een bijna afgestudeerde neuropsycholoog, hoe vínd je dié.
Dat vind ik dan heel zorgwekkend.
pi_90465872
quote:
99s.gif Op zondag 26 december 2010 19:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat vind ik dan heel zorgwekkend.
Dat mag je vinden, fijne kerst op aarde en voor jou.
pi_90465903
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:27 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, fijne kerst op aarde en voor jou.
Fijn!
pi_90465917
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:24 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Respect! :)
  zondag 26 december 2010 @ 19:45:36 #32
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90466328
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:53 schreef Grapefruitthee het volgende:
Maargoed TS, het is niet leuk om de jongen die je leuk vindt te zien zoenen met een ander, maar aangezien jullie niks noppes nada hadden of zouden gaan daten hoeft hij geen verantwoording bij jou af te leggen en heb je niet het recht om er iets van te zeggen. Door jou manier van doen hoeft hij je eigenlijk al niet meer ( of ja wilde hij je eigenlijk uberhaupt wel? ) omdat hij op je afgeknapt is, omdat hij je claimend vindt en mannen willen meestal geen gezeik..

Maargoed, niks aan de hand, niemand gaat dood, de wereld vergaat niet en jij en hij zijn niet per se beter of slechter. Ik dnek dat je je energie en aandacht beter kan focussen op een ander leuk projectje die wel voor je wilt gaan en jou die exclusiviteit kan bieden die je nodig hebt. Maar de volgende keer zal ik wel minder claimend doen , want dat vinden mannen niet zo tof. :*
Ja, dat mannen geen gezeik willen snap ik wel. Maar wat had ik dan moeten doen? Oh, prima als jij voor mijn neus met iemand anders gaat zoenen terwijl je heus wel weet dat ik je zie zitten? Ik snap niet zo goed hoe ik dat dan anders zou hebben aan moeten pakken.
pi_90466438
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja, dat mannen geen gezeik willen snap ik wel. Maar wat had ik dan moeten doen? Oh, prima als jij voor mijn neus met iemand anders gaat zoenen terwijl je heus wel weet dat ik je zie zitten? Ik snap niet zo goed hoe ik dat dan anders zou hebben aan moeten pakken.
Dat begrijp ik meisje en in jouw geval had ik ook precies hetzelfde gedaan, iets met zelfrespect en zo. :)

MAAR volgens mij heb je toen hij je weer opzocht wel bewust/onbewust bepaalde signalen afgegeven (qua lichaamstaal en gezichtsexpressie ) waardoor hij zo boos reageerde van : "dan niet". Wat heb je toen precies gedaan en gezegd?

anyways je moet dit niet als een gemiste kans zien of jezelf de schuld geven dat je t fout hebt aangepakt, want deze jongen is het gewoon niet voor jou. Boeiuh er zijn genoeg vissen in de zee én je bent een ervaring rijker!
pi_90466538
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Emoties hebben we allemaal. Misschien had je jezelf niet zo moeten laten kennen. Dat schiet niks op. Dat zegt voor hem dat hij je heeft weten raken, streelt zijn ego, denigreerd dat van jou. Keep your pride and let it be. Afschrijven die handel en op zoek naar iets wat jouw aandacht wel waard is. :S
pi_90466716
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Dat zegt voor hem dat hij je heeft weten raken, streelt zijn ego, denigreerd dat van jou.
Klopt idd! Sommigen mannen zijn helaas echt zo, erg misselijkmakend....
Maargoed je begrijpt wel dat die jouw tijd en energie niet waard zijn.
pi_90466968
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Klopt idd! Sommigen mannen zijn helaas echt zo, erg misselijkmakend....
Maargoed je begrijpt wel dat die jouw tijd en energie niet waard zijn.
Ik denk idd ook dat ts dat begrijpt. Alleen is het zo verdomd moeilijk je over die emoties heen te zetten. Door de tranen door een reep chocola bijten helpt?! (Mannelijk zijn ook zo makkelijk vervangbaar XD)
  zondag 26 december 2010 @ 20:28:58 #37
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90467600
Ik was even vergeten te vertellen dat ik hem dus 'de grootste eikel van de wereld' had genoemd (hihi) toen ik hem dus met dat meisje had zien zoenen.

Tja, hij heeft nu gezegd dat hij het dus best grappig vond dat ik naar hem toe kwam en hem een eikel noemde maar dat hij verder niet zo veel weet wat hij er verder mee moet.

Ik heb gezegd dat ik hem best wel eens wilde spreken, zonder verdere bijbedoelingen, maar dat ik dan graag wil dat hij niet met zijn tong in iemand anders zijn mond zit want dat praat zo moeilijk. Dat ie maar moest laten weten als er iets leuks was.
pi_90470642
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Mishu het volgende:
Ik was even vergeten te vertellen dat ik hem dus 'de grootste eikel van de wereld' had genoemd (hihi) toen ik hem dus met dat meisje had zien zoenen.

Tja, hij heeft nu gezegd dat hij het dus best grappig vond dat ik naar hem toe kwam en hem een eikel noemde maar dat hij verder niet zo veel weet wat hij er verder mee moet.

Ik heb gezegd dat ik hem best wel eens wilde spreken, zonder verdere bijbedoelingen, maar dat ik dan graag wil dat hij niet met zijn tong in iemand anders zijn mond zit want dat praat zo moeilijk. Dat ie maar moest laten weten als er iets leuks was.
Wat ongelofelijk romantisch :'( , jullie zijn voor elkaar gemaakt.
  zondag 26 december 2010 @ 22:19:13 #39
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90472099
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Mishu het volgende:

Die gaat jou neuken en weggooien. Labiel mens.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90472878
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Die gaat jou neuken en weggooien. Labiel mens.
Niet waar hij gaat haar liefdevol beminnen :')
pi_90473109
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Mishu het volgende:
Ik vond iemand leuk na wat geflirt en oogcontact, had hem toegevoegd op hyves, gekrabbeld van misschien kom ik nog langs bij je vanavond (uitgaan), hij zei: tof als je zou komen. Ik dacht bij mezelf: ok leuk, kijken of hij echt zo leuk is. Zie ik hem zoenen met een lelijke chick.

Nu kan dat meisje hem gezoend hebben omdat hij nogal iemand is die gewild is bij vrouwen maarja, ben je dan niet een beetje stom als je dan terug gaat zoenen? Of is het gewoon een man? En als dat zo is, ben je het dan door dit gedrag niet een beetje aan het verpesten bij vrouwen die wel mooi, knap, intelligent en lief zijn? Oftewel die wat te bieden hebben?

En wat moet ik hier verder mee, met rust laten? Bah, vond hem echt leuk en dacht dat het wel een goede match was (ik ben niet op mijn mondje gevallen en heb over het algemeen wel wat nuttigs te zeggen en ook ik lig ook goed bij de mannelijke bevolking). Ik dacht mn match gevonden te hebben haha.
Heerlijke onzekere vrouwen OP O+
  zondag 26 december 2010 @ 22:37:51 #42
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90473158
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef Mishu het volgende:
En als dat zo is, ben je het dan door dit gedrag niet een beetje aan het verpesten bij vrouwen die wel mooi, knap, intelligent en lief zijn? Oftewel die wat te bieden hebben?
Dit blijft toch wel de faaluitspraak van de dag. Misselijkmakend gewoon. :')
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  zondag 26 december 2010 @ 22:41:23 #43
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90473338
Nou ja, het is niet super romantisch maar ja we zien wel. Misschien doet hij wel stoer naar zijn vrienden toe ofzo. Weet jij veel. Ik kan ook begrijpen dat je niet meteen helemaal verliefd op iemand ben ofzo, en door dat 'minder mooie meisje' heb ik niet echt de kans gehad om uberhaupt een beetje normaal met hem te spreken en af te tasten of we elkaar wat vinden. En tja, zoals iemand al zei: een man is een man, if you're getting thrown a bone, you'll take it. Dat meisje gooide zich te grabbel en hij had er niks op tegen. Ik hoop alleen niet dat ik straks dat bot ben. Ik wil liever het hele dier zijn. Maar ik weet niet of dat er wel in zit als hij zo'n player is...
  zondag 26 december 2010 @ 22:45:24 #44
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90473546
Nog even over al die opmerkingen: Nouja, je hebt gewoon mooiere meiden en minder mooie meiden. En sletten zijn vaak lelijke chicks die op zo'n manier, door zich te grabbel te gooien, toch nog aan een man proberen te komen die anders out of hun league was. Al is het dan maar tijdelijk. Geen zelfrespect enzo, dat soort dingen. Maar ondertussen krijgen de meisjes die wel leuk zijn en wel respect voor zichzelf hebben, zelfwaarde en wat morele standaarden geen kans. Tja, wie trekt er dan aan het langste eind?
pi_90473700
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Mishu het volgende:
Nog even over al die opmerkingen: Nouja, je hebt gewoon mooiere meiden en minder mooie meiden. En sletten zijn vaak lelijke chicks die op zo'n manier, door zich te grabbel te gooien, toch nog aan een man proberen te komen die anders out of hun league was. Al is het dan maar tijdelijk. Geen zelfrespect enzo, dat soort dingen. Maar ondertussen krijgen de meisjes die wel leuk zijn en wel respect voor zichzelf hebben, zelfwaarde en wat morele standaarden geen kans. Tja, wie trekt er dan aan het langste eind?
:')

Dus omdat ze met hem zoende, was ze lelijk?

Jealousy is a bitch :')
  zondag 26 december 2010 @ 22:52:28 #46
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90473900
Nee, ook als ze hem niet zou zoenen, dan nog vond ik haar niet zo aantrekkelijk. Ze had overgewicht en ze zag er onverzorgd uit. Ze zag er goedkoop en oud uit.
  zondag 26 december 2010 @ 22:53:57 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90473974
Ik denk dat veel vrouwen gewoon weten hoe makkelijk mannen zijn. Biedt ze sex aan en ze nemen het.
  zondag 26 december 2010 @ 23:07:08 #48
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90474634
Iemand nog tips hoe ik kan voorkomen dat ik dus inderdaad slechts een one night stand wordt? Dus hoe ik het luchtig houd, en niet zeikerig/claimend overkom, maar dat ik toch niet meteen wordt gezien als de volgende poes om te aaien? Ik wil het wel luchtig houden.
pi_90475048
quote:
Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen gewoon weten hoe makkelijk mannen zijn. Biedt ze sex aan en ze nemen het.
Nou waar wacht je op?
  zondag 26 december 2010 @ 23:52:02 #50
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90476738
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Mishu het volgende:
Iemand nog tips hoe ik kan voorkomen dat ik dus inderdaad slechts een one night stand wordt? Dus hoe ik het luchtig houd, en niet zeikerig/claimend overkom, maar dat ik toch niet meteen wordt gezien als de volgende poes om te aaien? Ik wil het wel luchtig houden.
Wacht even, tijdens / net voor een date met jou wordt hij gezoend / zoent hij een andere meid.
En jij gaat het nu al hebben over seks met hem? Kunnen wij ook eens daten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')