lekker ongezelligquote:Op zondag 26 december 2010 16:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja, maar er is niks aan als het niet gezellig is met je ouders
Ik heb hem op een beetje aparte manier aangesloten (op de aux-out van de tv) en het geluid is prima, moet wel beter zijn als je hem direct op je xbox aansluitquote:Op zondag 26 december 2010 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe klinkt de geluid uit deze dingetje?
Volgende stap, noseplug Y05. Je kunt dan ruiken waar vijanden zitten door hun angst, ruften en andere omgevingsgeuren te ruiken!quote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb hem op een beetje aparte manier aangesloten (op de aux-out van de tv) en het geluid is prima, moet wel beter zijn als je hem direct op je xbox aansluit
Hoor nu gewoon mensen hun wapens herladen, vliegen zoemen en mensen rennen.
Chille unit is dat idd ga waarschijnlijk kijken voor Astro's over een paar maandenquote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb hem op een beetje aparte manier aangesloten (op de aux-out van de tv) en het geluid is prima, moet wel beter zijn als je hem direct op je xbox aansluit
Hoor nu gewoon mensen hun wapens herladen, vliegen zoemen en mensen rennen.
quote:Op zondag 26 december 2010 17:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Volgende stap, noseplug Y05. Je kunt dan ruiken waar vijanden zitten door hun angst, ruften en andere omgevingsgeuren te ruiken!
Rottende lijkenquote:Op zondag 26 december 2010 17:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Volgende stap, noseplug Y05. Je kunt dan ruiken waar vijanden zitten door hun angst, ruften en andere omgevingsgeuren te ruiken!
Owja, gecondoleerd met je moeder.quote:Op zondag 26 december 2010 18:21 schreef Rossdale het volgende:
Volgend jaar speel ik weer mee mannen
WTF?quote:Op zondag 26 december 2010 18:47 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Owja, gecondoleerd met je moeder.
Lekker hoorquote:Op zondag 26 december 2010 20:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Zou zo mooi zijn geweest, één tegen vijf![]()
Wat is er met je oude headset dan?quote:Op zondag 26 december 2010 20:31 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook maar zon x11 besteld. Samen met een nieuwe controller. Ik gebruik nu nog een versleten controller van bijna 4 jaar oud. Nog geen 85 euro samen![]()
Turtle beach x11 JWZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |