het dooit nog te weinigquote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Het dooit als een aap buitenGlibberende papsneeuw
Ja, er ligt immers nog steeds van die zooiquote:
en dan gaat het straks vriezenquote:
Dat is dan weer niet de bedoelingquote:Op zondag 26 december 2010 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan gaat het straks vriezen
Joh, geef je centjes uit aan iets leukersquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Vuurwerkbestelling te lang open laten staan, nu kan ie niet meer verzonden worden en ik moet dus die hele site opnieuw doorzoeken
Dat is wel ruk, waar bestel je het dan?quote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Vuurwerkbestelling te lang open laten staan, nu kan ie niet meer verzonden worden en ik moet dus die hele site opnieuw doorzoeken
Ja precies. Kijk gewoon naar wat anderen afsteken. En als je per se zelf zo nodig moet: Voor 5 euro kan je best een paar geinige dingetjes kopen. Tenzij je de First Day on the Somme wil gaan reenacten of zoquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, geef je centjes uit aan iets leukers
Meer vuurwerkquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, geef je centjes uit aan iets leukers
Dure zooi, de helft doet het niet en er is inderdaad vaak al genoeg om je heen. Koud buiten. Hmmmz, misschien word ik wel oud ofzo maar ik zou het geld uitgeven aan iets andersquote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Kijk gewoon naar wat anderen afsteken. En als je per se zelf zo nodig moet: Voor 5 euro kan je best een paar geinige dingetjes kopen. Tenzij je de First Day on the Somme wil gaan reenacten of zo
Ik heb meestal voor 20 Euro, dat is echt heel weinig in vergelijking met anderenquote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Kijk gewoon naar wat anderen afsteken. En als je per se zelf zo nodig moet: Voor 5 euro kan je best een paar geinige dingetjes kopen. Tenzij je de First Day on the Somme wil gaan reenacten of zo
Een mooie fles champagne voor derbijquote:Op zondag 26 december 2010 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dure zooi, de helft doet het niet en er is inderdaad vaak al genoeg om je heen. Koud buiten. Hmmmz, misschien word ik wel oud ofzo maar ik zou het geld uitgeven aan iets anders
Leuk zo'n vader. Was je ongewenst of zo?quote:Op zondag 26 december 2010 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb meestal voor 20 Euro, dat is echt heel weinig in vergelijking met anderen
Ik hoef het zelf niet te betalenMijn vader vindt dat het bij oud en nieuw hoort en dus betaalt hij het
Als het ff kan wel ja, ik heb vrijdag 4 keer vast gezetenquote:Op zondag 26 december 2010 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan moet wel alles weg zijn natuurlijk
How rude!quote:Op zondag 26 december 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk zo'n vader. Was je ongewenst of zo?
quote:Op zondag 26 december 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk zo'n vader. Was je ongewenst of zo?
Whehehe geen winterbanden onder je hoerensloep?quote:Op zondag 26 december 2010 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Als het ff kan wel ja, ik heb vrijdag 4 keer vast gezeten
Oja, die moet ik nog invullenquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Toch niet alleen maar knalspul hč?quote:
Die bestaan niet in die maatquote:Op zondag 26 december 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe geen winterbanden onder je hoerensloep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |