toen ik keer dronken was ging het juist heel goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ghehe ja dat is echt wennen als je voor het eerst staand gaat spelen
heb hem nu wel laag hangen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ligt er ook aan hoelaag je hem hebt hanger. Hoger die hangt hoe makkelijker het speelt hoe gayer je eruit ziet
kan wel spelen gaat alleen klote powerchords lukken makkelijk enz dus dan pwn ik je band alsnog Mister powerchordquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar als je alleen zittend kan spelen is dat ook wel gay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:08 schreef genakt het volgende:
[..]
kan wel spelen gaat alleen klote powerchords lukken makkelijk enz dus dan pwn ik je band alsnog Mister powerchordMeer dan powerchords heb je niet nodig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk maar naar Brian z'n band
![]()
klopt de meest geweldig nummers bestaan uit powerchordsquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Meer dan powerchords heb je niet nodig hoorKijk maar naar Brian z'n band
Nog steedsquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ik ga eens boodschappen doen en Dean z'n pakket op de post doen
Uitgeholde SG aan de muur
[ afbeelding ]
Wat probeer je te zeggen ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:27 schreef blckbb het volgende:
Powerchords
Voor mensen die geen volledige barré akkoorden kunnen spelen
Ja dat is de grootste onzin die ik maar kan bedenken dus daarom vroeg ik af of je jezelf misschien ging corrigerenquote:
Awww maar barré akkoorden doen zoveel pijn aan mijn duimspierenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is de grootste onzin die ik maar kan bedenken dus daarom vroeg ik af of je jezelf misschien ging corrigeren
Dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Awww maar barré akkoorden doen zoveel pijn aan mijn duimspieren![]()
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef Muchachooo het volgende:
is bij jullie de layout van het forum ook zo fucked up?
Vetquote:
Ik kan bijna niet zittend spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef genakt het volgende:
kwam er net achter dat ik niet staand kan spelen
dan ga ik me pols vreemd houden om freets 1 tot en met 5 ongeveer
het gaat nu wel stukken beterquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet zittend spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |