Dat is wel ideaal jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ruimte om te groeien is niet nodig als je vrienden met een complete studio hebt
Zeker. En het is elke keer weer afwachten wat er nu weer voor nieuw spul staat.quote:
Ik zal ze meesturen dan morgen, dan zijn ze als het goed is gewoon woensdag binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ok, top. pm me je gegevens maar. Dan maak ik het geld zsm over.
[..]
Vrijdag ga ik die kant weer op. Ik denk niet dat het pakje er dan al is maar Dean moet ze er toch ook voor me in zetten. Dus ze moeten sowieso die kant op.
Die krijgt opeens een extra pakket binnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef brother52 het volgende:
Nu nog even kijken of Dean vrijdag thuis is
Ja hoor, altijd welkomquote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean je pakketje gaat morgen op de post. Ik vond nog 2 stuks straphouders (dus geen straplocks dit waren de orginelen die op m'n ltd's zaten) Kan jij daar nog wat mee? Zo ja dan pleur ik ze in je pakketje mee
Wtf moet jij in Frieslandquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:25 schreef wimjongil het volgende:
ik ben in Friesland... Nog geen rare dingen gebeurd gelukkig.
Dat moet wel lukken zo denk ikquote:
mijn Marshall JVMquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, op wat welke versterker wil je hem gebruiken?
nice! wel oppassen met aanzetten, pedaal kan zo hard dat het je hele amp kan opblazen. gewoon vanaf 0 proberenquote:
Vakantie op terschelling!quote:
Ghehe ja dat is echt wennen als je voor het eerst staand gaat spelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef genakt het volgende:
kwam er net achter dat ik niet staand kan spelen
dan ga ik me pols vreemd houden om freets 1 tot en met 5 ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |