Maar wel goeie potentie er tussen ?quote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Klopt, zo een hadden we er vandaag ook tussen zitten. Dat is ook meteen een van de afvallers. ;D
hmm, ik dacht een klein mini-stratje kan altijd leuk zijn. Hoeft geen Fender spul te zijn...quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen
Nja de normale formaat stratjes kan je wel kopen, nieuwe elementen erin en je hebt een prima strat.
Hmmm, is misschien wel wat voor mijn LP.quote:
Voor gitaristentopic mensen kunnen we altijd wel een speciale prijs makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, is misschien wel wat voor mijn LP.
Eerst maar eens kijken hoeveel ik over houd nadat ik een bas en zo heb.
Die line6 pod was dat een UX1 of UX2?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor gitaristentopic mensen kunnen we altijd wel een speciale prijs maken
UX1, en die is verkochtquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die line6 pod was dat een UX1 of UX2?
Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar iets waar ik mee op kan nemen en was aan het kijken naar een UX2.
Daarom ben ik ook aan het kijken voor een UX2, die heeft dat volgens mij welquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
UX1, en die is verkocht![]()
Ik kan hem je wel aanraden, leuk ding voor zoiets voor die prijsNadeel van de UX1 is dat hij geen fantoomvoeding heeft.
Die heeft dat idd wel maar dan zit je gelijk op 200e, dan zou ik je nu die Focusrite Saffire 6 USB kunnen aanraden want die heb je voor 165 een stuk minder en dan heb je ook nog een midi ingangquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook aan het kijken voor een UX2, die heeft dat volgens mij wel
Ik zie net een UX2 met mic en statief er bij voor 180 op marktplaats staan. Dat is nog te doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die heeft dat idd wel maar dan zit je gelijk op 200e, dan zou ik je nu die Focusrite Saffire 6 USB kunnen aanraden want die heb je voor 165 een stuk minder en dan heb je ook nog een midi ingang
Dat is denk ik een beetje overkill voor mij.quote:Of je koopt dat ding van Brian
Als jij zeker weet dat je ze wil is dat geen probleemquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie net een UX2 met mic en statief er bij voor 180 op marktplaats staan. Dat is nog te doen.
Kan ik ook akoestisch opnemen
[..]
Dat is denk ik een beetje overkill voor mij.
Kun je die pups een week of 2 voor me vasthouden?
Het hangt er alleen even van af hoe veel geld ik over houd aan het einde van het jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij zeker weet dat je ze wil is dat geen probleem
13e maandquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt er alleen even van af hoe veel geld ik over houd aan het einde van het jaar.
Die heb ik dus niet. Anders had ik nu al bij hem voor de deur gestaan.quote:
Oh oke.. Ik heb wel een 13e maand maar ik leef niet per maand maar per 4 weken op salarissen dus dan maakt dat 13e salaris niet zo gek veel uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet. Anders had ik nu al bij hem voor de deur gestaan.
Als je ze wil hebben mag jef het wat mij betreft ook verdeeld betalen eerst de helft en andere een maand later ofzo dat vind ik geen probleem en heb jij ze al in huisquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt er alleen even van af hoe veel geld ik over houd aan het einde van het jaar.
Ligt er aan wat je wil. Wil je ook nog een beetje ruimte om te groeien. 2 kanalen ter gelijke tijd opnemen is al snel te weinig!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie net een UX2 met mic en statief er bij voor 180 op marktplaats staan. Dat is nog te doen.
Kan ik ook akoestisch opnemen
[..]
Dat is denk ik een beetje overkill voor mij.
Kun je die pups een week of 2 voor me vasthouden?
Nee, verdeeld betalen is te veel gedoe. Het is voor mij ook meer een kwestie van prioriteiten stellen. Ik denk dat ik de bas dan maar even uit moet stellen tot begin volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je ze wil hebben mag jef het wat mij betreft ook verdeeld betalen eerst de helft en andere een maand later ofzo dat vind ik geen probleem en heb jij ze al in huis![]()
Ik zie dat ze nieuw rond de 160 zitten. 120 lijkt me wel een leuk bod.quote:Wat zou je er voor willen geven ?
Dat vind ik prima voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, verdeeld betalen is te veel gedoe. Het is voor mij ook meer een kwestie van prioriteiten stellen. Ik denk dat ik de bas dan maar even uit moet stellen tot begin volgend jaar.
[..]
Ik zie dat ze nieuw rond de 160 zitten. 120 lijkt me wel een leuk bod.
Ruimte om te groeien is niet nodig als je vrienden met een complete studio hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil. Wil je ook nog een beetje ruimte om te groeien. 2 kanalen ter gelijke tijd opnemen is al snel te weinig!
Ok, top. pm me je gegevens maar. Dan maak ik het geld zsm over.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vind ik prima voor jouKrijg je dat kapje nog erbij, zit je met een matchende set
Vrijdag ga ik die kant weer op. Ik denk niet dat het pakje er dan al is maar Dean moet ze er toch ook voor me in zetten. Dus ze moeten sowieso die kant op.quote:Ik vind het echt geen probleem als je het een maandje later betaald als het niet uitkomt hoorHeb het geld nu toch niet nodig. Ik moet morgen toch nog iets rihting Dean sturen, Als je daar eerder komt kan ik het ook die kant opgooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |