Als dat zou kunnenquote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij hebt toch net een VS100 weggedaan? Die is nagenoeg hetzelfde. Of ga je alle amps bij langs die bestaan?
Ah.quote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Nee, voor thuis ofzo, wellicht leuk als reparatie/studie object
Nee, niet echt..quote:Op maandag 27 december 2010 18:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik weet niet of Braddie nou zo'n 'iedereen haat me! boehoe!'-puber is.
Begin eens bij het Buma Stemra. Bandnaam al officiëel vastgelegd?quote:Op maandag 27 december 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Leuk weekend gehad, morgen of overmorgen onze nummers binnekrijgen.
Iemand ervaring met label etc. hebben we er wat aan en we kunnen toch niet zomaar covers bij de EP opzetten?
Volgens mij had ik geen Fender PR258 maar een PR93 ofzoiets, maar als ik daar binnen een paar dagen niks meer van hoor dan ga ik voor de Fender Frontman 25Rquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah.
ey, Blckbb, hier heb je nog zo'n Fender PR 258. En nog een.
Kun je misschien ook naar kijken.
En dit setje had ik een paar jaar geleden bijna nieuw gekocht:
[ afbeelding ]
Kon ik nu vast wel beter spelen...![]()
En hoe cool is dit?:
Een mini stratje:
[ afbeelding ]
EDIT: zag op marktplaats ook de Fender Hot Rod Deluxe staan met een minimumbod van ¤450. Op de site van de aanbieder vragen ze ¤575. Just sayin'.
Daar heb ik ook nog biedingen op uitgebracht, maar ingetrokken toen ik er veel slechte reviews over las op UG. Vond via Youtube de sound van de 25R ook een stuk beter dan de 15R, plus dat op de eerste pagina al 2 mensen positieve dingen zeiden over de 25Rquote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
Heb een tijd een 15R gehad, erg fijn! Soms wel spijt van dat die weggegaan is, heel erg fijne oefenversterker.
Dan kan ik een versterkertoren op m'n kamer makenquote:Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Succes man, komt wel goed zo te lezen
Ik zou best willen bassenquote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef guitarist het volgende:
Pffff, eerste dag met audities met bassisten. Was erg leuk, je merkt al vrij snel wie er wel en wie er niet bij zouden passen. 2 van de 4 door naar de volgende ronde. (klinkt echt stom, volgende ronde)
Morgen nog 5 bassisten, spannend.
Gewoon Menno kiezen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef guitarist het volgende:
Pffff, eerste dag met audities met bassisten. Was erg leuk, je merkt al vrij snel wie er wel en wie er niet bij zouden passen. 2 van de 4 door naar de volgende ronde. (klinkt echt stom, volgende ronde)
Morgen nog 5 bassisten, spannend.
6.35 mm splitter ertussen en spelen via alle 4!quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan kan ik een versterkertoren op m'n kamer maken
Roland - Frontman - Crate - Volcano
Paar slokken Berenburg nemen, knap je van op.quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
6.35 mm splitter ertussen en spelen via alle 4!![]()
En die Volcano, voor die prijs zou ik 'm bijna kopen, da word ge toch blij van?
Ik denk dat ik maar horizontaal ga, klote verkoudheid...
Ik zou het niet doenquote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
6.35 mm splitter ertussen en spelen via alle 4!![]()
En die Volcano, voor die prijs zou ik 'm bijna kopen, da word ge toch blij van?
Ik denk dat ik maar horizontaal ga, klote verkoudheid...
Is die zo goed dan?quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
Nu we het over goede strats hebben... iemand interesse in een Phoenix STC-33?
Beter vind je ze niet.quote:
Echt niet.quote:
Je hebt bassisten en mislukte gitaristen, en dan merk je heel ergquote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
(toegegeven, iedere gitarist kan bassen)
Klopt, zo een hadden we er vandaag ook tussen zitten. Dat is ook meteen een van de afvallers. ;Dquote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt bassisten en mislukte gitaristen, en dan merk je heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |