quote:
Ik krijg van iedereen deze 2 verschillende antwoordne, dus ik heb ze allebei maar besteldquote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind die van Hendrix zó ontzettend veel gaver...
zou ook vreemd zijn als je 3 antwoorden kreegquote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg van iedereen deze 2 verschillende antwoordne, dus ik heb ze allebei maar besteld
mail sturen of ff opbellen of dat er nog ff los bij kan geprobeerd?quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zou ook vreemd zijn als je 3 antwoorden kreeg
Oh laatste vraag. Iemand ooit naar Newtone geweest om dingen op te halen? ik ben namelijk vergeten een knop te bestellen en heb écht geen zin om nóg een losse bestelling te moeten plaatsen, dus ik vroeg me af of je dat soort dingen daar ook ter plekke kan krijgen...
nope, heb nog geen afspraak gemaakt voor ophalen (verwacht ook niet dat die mensen daar mee bezig zijn op tweede kerstdag)quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mail sturen of ff opbellen of dat er nog ff los bij kan geprobeerd?
valide punt, zo op de late zondag avondquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nope, heb nog geen afspraak gemaakt voor ophalen (verwacht ook niet dat die mensen daar mee bezig zijn op tweede kerstdag)
Een nep Hillel Slovakquote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
ey Blckbb (of zoiets):
EDIT: geen idee wie "John Frusciante"
Fender (Frontman) lijkt me ook prima. Hou wel van het Fender geluid stiekem.quote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
ey Blckbb (of zoiets):
Is dit of dit niet wat voor je? (o.i.d.). Of wil je een écht oude amp?
EDIT: geen idee wie "John Frusciante" is maar ik vind dit wel érg overdreven hoor...:
[ afbeelding ]
Waarom ga je in godsnaam niet gewoon testen wat je mooi vind klinken en koop je dat. Er zijn zat fender amps die gewoon ronduit kut klinken.quote:Op maandag 27 december 2010 00:45 schreef blckbb het volgende:
Roland ST-50
[ afbeelding ]
Roland DAC
[ afbeelding ]
Fender Frontman 38watt
[ afbeelding ]
Fender PR58
[ afbeelding ]
Een of ander Yamaha ding (VR4000 ofzo)
[ afbeelding ]
Fender Frontman 15G
http://link.marktplaats.nl/405356832
En ik zoek op marktplaats verder naar een Fender amp
+ wellicht nieuwe multi-effect shizzle + eventueel een opknapgitaar = gitaaraankopen van 2011
Omdat ik dan weer een helse versterkerjacht moet openen in tig winkels waarin ze nooit alle amps hebben die je zoekt. En Youtube al een heel aardig beeld geeftquote:Op maandag 27 december 2010 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam niet gewoon testen wat je mooi vind klinken en koop je dat. Er zijn zat fender amps die gewoon ronduit kut klinken.
Nee, je kan em wel gewoon kopen, bon bewaren en terugbrengen als die niet bevaltquote:Op maandag 27 december 2010 01:01 schreef Muchachooo het volgende:
Feedback zal trouwens niet snel een pedaal meegeven naar huis om te testen of wel?
want ik wil natuurlijk alles wat ik koop het liefst testen op mijn eigen setup, en ik ga echt geen Marshall meeslepen naar de feedback voor een pedaaltje...
Mja daar kan zo'n zaak gewoon niet aan beginnen. Zeker niet voor zo'n klein lullig bedrag, kost ze alleen maar meer geld dan het oplevert.quote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef Muchachooo het volgende:
Als je bij De Gier of Haar een pedaal aan zou willen schaffen zie ik het nog wel gebeuren dat je onder borg dat pedaal mee kan nemen om te testen ofzo...
Bristol Motor Speedwayquote:Op maandag 27 december 2010 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Moet weer werken. Wel leuk, maar valt een beetje zwaar
. Eerst wakker worden met koffie en de nieuwste BMS
.
Een van de vele:quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef acidd91 het volgende:
Heeft iemand van jullie hier ervaring met zelfbouw van een gitaar? Wat is handige literatuur er voor?
Heb al veel projecten gezien op internet.
Ik moet vandaag ook weer aan de slag, begin pas om 2 dat is wel fijn, hopen dat ik rustig kan beginnen daar en niet meteen een preek krijg van m`n baas(Zoals vrijdag).quote:Op maandag 27 december 2010 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Moet weer werken. Wel leuk, maar valt een beetje zwaar
. Eerst wakker worden met koffie en de nieuwste BMS
.
Gewoon terugpreken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook weer aan de slag, begin pas om 2 dat is wel fijn, hopen dat ik rustig kan beginnen daar en niet meteen een preek krijg van m`n baas(Zoals vrijdag).
En hopen dat ik op de Fender Precision kan spelen(alweer!)
niet met de kit, met het pedaal wel. heb hem hier ook liggen en is gewoon goede cleanboost! leuk om je buizenversterker een extra trap onder de kont mee te geven om die lekkere drive eruit te halen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Muchachooo het volgende:
heeft er iemand trouwens ervaring met die Flower Booster kit van Newtone?
Heeft weinig nut..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |